Probeer gewoon johquote:Op maandag 27 juni 2011 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
"Hé buren, hebben jullie nog bier want dat van mij is op"
"Ja hoor, geen probleem dat je dit op 1 uur 's nachts vraagt hoor."
De ghetto van Nederland?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:07 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Goedenacht appel, hoe staat het leven in de ghetto van Nederland?
stiekem vermijd ik je, nja ok kmoet weer normaal ritme hebben vandaarquote:
Wij zijn niet te breken. (LL)quote:Op maandag 27 juni 2011 01:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
(L) Floxcie ik ga aan je denken elke dag en elke nacht over je dromen die dromen zullen werkelijkheid worden :$:$:$ houden van me schatjeeeuhhh (L)(L) deze liefde is niet oppervlakkig of nep :$(L) Maar het zit diep en is echt.. (L)(K)
Lekker, heerlijk weekend, dit, dat. Ik dacht dat je in het westen woonde.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
De ghetto van Nederland?
Wat weet jij over Veenendaal?
Mja, gaat best. En met u?
Ik dacht al zoiets...quote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
stiekem vermijd ik je, nja ok kmoet weer normaal ritme hebben vandaar
11/12 uur is normaalquote:Op maandag 27 juni 2011 01:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets...
Dit is toch normaal?
Nice.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Lekker, heerlijk weekend, dit, dat. Ik dacht dat je in het westen woonde.
Dacht net terug aan dat gesprek op Skype paar dagen terug met jou, OV en Dimens.
Ik de hele tijd.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nice.
Nee nee, midden joh, niet westen.
Hehe. Nouja, zo spectaculair was het niet toch.
Niet spectaculair, wel een beetjequote:Op maandag 27 juni 2011 01:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nice.
Nee nee, midden joh, niet westen.
Hehe. Nouja, zo spectaculair was het niet toch.
Oeps... je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 27 juni 2011 01:14 schreef Omdatappel het volgende: