Of gewoon een maand overschakelen op wit bier.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:22 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nu nog over, ja. Hierna zeker een maand geen bier. Detoxen. Niet dat geen bier drinken moeilijk voor me is, ik drink daarna wel weer.
ben jaloersquote:Op maandag 27 juni 2011 03:23 schreef MajorTom. het volgende:
Vier Kroketten in de oven.
[ afbeelding ]
Nee, ik word dik. Dat moeten we ook niet hebben. Ik ben helaas geen man dus ik kan ook niet eten en drinken als een man.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:23 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Of gewoon een maand overschakelen op wit bier.
Detoxen doe ik altijd met whisky.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:22 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nu nog over, ja. Hierna zeker een maand geen bier. Detoxen. Niet dat geen bier drinken moeilijk voor me is, ik drink daarna wel weer.
Stephen Fry haters?quote:Op maandag 27 juni 2011 03:24 schreef Grunge. het volgende:
Wat zijn bekende mensen waarvan jullie denken dat er maar weinig mensen zijn die een hekel aan ze hebben, internationaal? Ik denk Johnny Depp, en een beetje Stephen Fry al heeft die laatste wel wat haters.
De winter staat voor de deur, dus een paar extra kilo's kunnen bij jou nog geen kwaad.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:25 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, ik word dik. Dat moeten we ook niet hebben. Ik ben helaas geen man dus ik kan ook niet eten en drinken als een man.
Nou, in wodka zitten vrij weinig calorieën. Maar ik vind het wel goed zo, ik ga mijn lijfje helemaal voeden met alles uit de baby- en peuterstraat van de supermarkt.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:25 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Detoxen doe ik altijd met whisky.
Ik krijg trek van al dat geouwehoer over snacks.
Stom..quote:Op maandag 27 juni 2011 03:28 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja. Ze zijn jaloers omdat hij zo'n vat van kennis is.
Moeder Theresa zeker?quote:Op maandag 27 juni 2011 03:29 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Stom..
Hugh Laurie mischien? Mag ik ook mensen die dood zijn noemen?
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
Kortom, wie denk je dat het minst gehaat wordt over de hele linie?quote:Op maandag 27 juni 2011 03:24 schreef Grunge. het volgende:
Wat zijn bekende mensen waarvan jullie denken dat er maar weinig mensen zijn die een hekel aan ze hebben, internationaal? Ik denk Johnny Depp, en een beetje Stephen Fry al heeft die laatste wel wat haters.
MJ heeft altijd veel haters gehad. Tot na z'n dood. Schijnheiligenquote:Op maandag 27 juni 2011 03:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kortom, wie denk je dat het minst gehaat wordt over de hele linie?
Het is allemaal schijn zoals je kon zien bij Micheal Jackson.
Bij Micheal Jackson viel het inderdaad wel enorm op. De laatste jaren werd hij enorm 'gehaat', gaat hij ineens dood en dan is hij volgens iedereen ineens helemaal geweldig. Heel erg triest..quote:Op maandag 27 juni 2011 03:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kortom, wie denk je dat het minst gehaat wordt over de hele linie?
Het is allemaal schijn zoals je kon zien bij Micheal Jackson.
Ja, inderdaad!quote:Op maandag 27 juni 2011 03:39 schreef psychosomatic het volgende:
Mwa, oudjes als Nicholson, DeNiro en Pacino hebben ook niet zoveel haters. Lijkt wel of dat voorbehouden is aan de jongere generaties.
Zijn beste film.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:40 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Door deze rol kwam alles goed. Qua geen totale kut worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |