Kan je nu ook andere notes zien dan alleen die van jezelf?quote:Op maandag 27 juni 2011 02:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zit wat in.
Jammer ook dat niet overal leuk verhaaltje bij staat. Daar ging het mij nou om.
Haha die notes van jou ahaha wat grappig.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kan je nu ook andere notes zien dan alleen die van jezelf?
Ja, dit.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:08 schreef Dimens het volgende:
Skype op mobiel, video bellen voor eckte bazen.
Je hebt er geen van mij, daar gaat het om.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zit wat in.
Jammer ook dat niet overal leuk verhaaltje bij staat. Daar ging het mij nou om.
Ik doe het goed bij jou, ik ben er trots op.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt er geen van mij, daar gaat het om.
Niet gek ook, "geregistreerd op: donderdag 16 september 2010 @ 18:02" en enkel in ONZ.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe het goed bij jou, ik ben er trots op.
Niet alleen ONZ.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet gek ook, "geregistreerd op: donderdag 16 september 2010 @ 18:02" en enkel in ONZ.
Door logisch na te denken wat er genote is.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:16 schreef Dimens het volgende:
Ludo, hoe zie je of het een positieve of negatieve note is?
quote:Op maandag 27 juni 2011 02:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Door logisch na te denken wat er genote is.
Ging fout bij mij.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:26 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Ik wil een friend with benefits. Waarom is het zo moeilijk om er eentje te vinden?
Ik ook, mocht je eentje vinden, vraag of ze een leuke vriendin heeft met dezelfde interesses.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:26 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Ik wil een friend with benefits. Waarom is het zo moeilijk om er eentje te vinden?
Vrienden zat, doe mij alleen maar die benefits.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:26 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Pas daarmee op, groot vitaminentekort!!quote:Op maandag 27 juni 2011 03:12 schreef Absurditeit het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik al weken geen krentenbollen heb gegeten.
Hoiquote:Op maandag 27 juni 2011 03:12 schreef Absurditeit het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik al weken geen krentenbollen heb gegeten.
Hehquote:Op maandag 27 juni 2011 03:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Pas daarmee op, groot vitaminentekort!!
[ afbeelding ]
Nee, nooit, maar mijn mamma koopt ze soms voor me om gezond te doen. Ik vind ze wel lekker!quote:Op maandag 27 juni 2011 03:15 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hai! Eet jij nog wel geregeld krentenbollen?
Het is natuurlijk ook nog geen eens half 4. Heb je weer Gladiator?quote:Op maandag 27 juni 2011 03:16 schreef Grunge. het volgende:
Ik moet nog verorberen voor het slapengaan: één bier, één ijsthee, zeven zure matten, één donut, danoontjes, chocolademousse, wat Dorito's. Oei.
Nouja, één lullig biertje maar?quote:Op maandag 27 juni 2011 03:16 schreef Grunge. het volgende:
Ik moet nog verorberen voor het slapengaan: één bier, één ijsthee, zeven zure matten, één donut, danoontjes, chocolademousse, wat Dorito's. Oei.
Nu nog over, ja. Hierna zeker een maand geen bier. Detoxen. Niet dat geen bier drinken moeilijk voor me is, ik drink daarna wel weer.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:17 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Nouja, één lullig biertje maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |