david ryan harrisquote:Op maandag 27 juni 2011 01:56 schreef LudoSanders het volgende:
Ja mrja, album is afgelopen. Welke moet ik nu eens luisteren.
ff kijkenquote:Op maandag 27 juni 2011 01:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet je even meatspin zoeken op google, is wel vies hoor.
Die moet ik nog op nieuwe hdd zetten inderdaad. Baas is dat.quote:
Vraag aan Dimens, die zou doorgeven alles.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:56 schreef Floxcie het volgende:
Appel, ik heb je op Skype, op FOK!, mag ik je nu op MSN? Gr, gr, ju b0yy.
Ik hoor nu ook steeds bij Where The Light Is, dan zegt ie af en toe "David Ryan!" enzoquote:Op maandag 27 juni 2011 01:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die moet ik nog op nieuwe hdd zetten inderdaad. Baas is dat.
Hij wilt zelf hosselenquote:Op maandag 27 juni 2011 01:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vraag aan Dimens, die zou doorgeven alles.
Ja klopt. Zo heb ik hem ook ontdekt toen. Had laatst computer aan laten staan, met last.fm aan. Had 'ie hele nacht Craig David afgespeeld. Tsja, gelijk die lijst weer naar de klote.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:58 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook steeds bij Where The Light Is, dan zegt ie af en toe "David Ryan!" enzo
wist ik nooit
Dimens, wij mogen nu eindelijk dit t-shirt hosselen kopen.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vraag aan Dimens, die zou doorgeven alles.

Eindel meisje msn gehosselt alles.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:01 schreef Floxcie het volgende:
Dimens, wij mogen nu eindelijk dit t-shirt hosselen kopen.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Craig David.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja klopt. Zo heb ik hem ook ontdekt toen. Had laatst computer aan laten staan, met last.fm aan. Had 'ie hele nacht Craig David afgespeeld. Tsja, gelijk die lijst weer naar de klote.
quote:Op maandag 27 juni 2011 02:01 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dimens, wij mogen nu eindelijk dit t-shirt hosselen kopen.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goed, nu David Ryan Harris.quote:
quote:
Maakt niet uit.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een troll. Nepmeisje, ditdat.
Ik hossel oude mannen, harde skills heb ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een troll. Nepmeisje, ditdat.
Zoals het een echte held betaamt.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik hossel oude mannen, harde skills heb ik.
Heb ik gedaan, maar heb opeens de nieuwste MSN waar je blijkbaar van beide kanten moet toevoegen.quote:
Omdat je geen mod bent.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:07 schreef Dimens het volgende:
Ludo, waarom kan ik niet zien welke mod mij een note heeft gegeven?
quote:Op maandag 27 juni 2011 02:08 schreef Dimens het volgende:
Skype op mobiel, video bellen voor eckte bazen.
Omdat je hem/haar dan over lastig gaat vallen.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:07 schreef Dimens het volgende:
Ludo, waarom kan ik niet zien welke mod mij een note heeft gegeven?
Zit wat in.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat je hem/haar dan over lastig gaat vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |