hij heeft last van lucht met geurtjes en kleurtjesquote:Op maandag 27 juni 2011 01:27 schreef Omdatappel het volgende:
Potjandikkie, OV, ging jij niet slapen?
Grutjes, verslavend dit.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:27 schreef Omdatappel het volgende:
Potjandikkie, OV, ging jij niet slapen?
Naar wel, dat.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
hij heeft last van lucht met geurtjes en kleurtjes
Jij bent lekker niet rood.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:33 schreef MetalIsAwesome het volgende:
NACHTBAGGER NACHTBAGGER NAGTBACHER NAGTBACHER BACHEN JA NACHT IN DER NACHT SCHLAGER JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was er net, alleen niemand reageerde dus ik ging maar een ander topic opzoekenquote:Op maandag 27 juni 2011 01:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat het daar zo dood is, kom er nauwelijks meer.
Mja, dat topic is ook echt al meer dan een dag oud ofzo, eerst wel 5 topics per dag en nu nog niet eens eentje.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:35 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik was er net, alleen niemand reageerde dus ik ging maar een ander topic opzoeken
Ja, rijmt ook nog. Dat dit kan op aarde.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dan wel een labiele.
labiel lijkt op debiel.
Labiel welteverstaan erg grappig verhaal, ga het alleen niet uit de doeken doen. Of wacht, zo spannend is het ook niet.quote:
Hé hoi.quote:
Dat geloof ik graag, op FOK! heb je rare mensen die rare gebeurtenissen meemaken.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Labiel welteverstaan erg grappig verhaal, ga het alleen niet uit de doeken doen. Of wacht, zo spannend is het ook niet.
[..]
Hé hoi.
Trio?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien.![]()
Maakt het wel vreemd, Floxcie is ook weer rood nu.
Had je al eerder wat gezegd dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dus alleen als ik zulke dingen zeg, reageer je. Tof wel.
Nu nog waar maken.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:41 schreef Floxcie het volgende:
Dimens en ik worden rappers. Ttfoe op Lil Wayne en Drake, wij zijn harder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |