Mensen die niet zomaar wisselen omdat het kan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:29 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ookal negen jaar/altijd hetzelfde nummer.
Ik zeven jaar inmiddels.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb ookal negen jaar/altijd hetzelfde nummer.
Wisselen omdat het kanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die niet zomaar wisselen omdat het kan.
Oh, ik ben echt blij dat ik dat wel kon toendertijdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zeven jaar inmiddels.Kon mn nummer niet behouden toen ik van pre-pay naar abo ging.
. Then again, ik heb nu echt een heel mooi nummer.
Ik heb twee abonnementen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik ben echt blij dat ik dat wel kon toendertijd. Nou ben ik als de dood dat ik mijn nummer kwijtraak iedere keer als ik mijn abonnement aanpas...
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb twee abonnementen.Een sim-only met een goedkope Nokia bij KPN omdat ik daarmee bereik heb en T-Mobile omdat dat destijds de enige manier was om een iPhone te krijgen.
Heb daar alleen nergens bereik mee
had je em in België moeten kopenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb twee abonnementen.Een sim-only met een goedkope Nokia bij KPN omdat ik daarmee bereik heb en T-Mobile omdat dat destijds de enige manier was om een iPhone te krijgen.
Lol.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Nummerbehoud is tegenwoordig stukken beter ingeregeld. Ik ga dit jaar voor de zoveelste keer van provider wisselen en ik zie het nu al vol vertrouwen tegemoet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:33 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik ben echt blij dat ik dat wel kon toendertijd. Nou ben ik als de dood dat ik mijn nummer kwijtraak iedere keer als ik mijn abonnement aanpas...
Ik ben nog nooit van provider gewisseld, mede hierom. Wel van pre-paid naar abonnement.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nummerbehoud is tegenwoordig stukken beter ingeregeld. Ik ga dit jaar voor de zoveelste keer van provider wisselen en ik zie het nu al vol vertrouwen tegemoet.
Vertrouw op mij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:41 schreef Tegan het volgende:
Ik ben nog nooit van provider gewisseld, mede hierom. Wel van pre-paid naar abonnement.
Het zijn net mannen he.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zo'n beetje alle providers wel gehad. Met hetzelfde nummer. Werkt prima.
Hier in Ierland is het binnen een half uur geregeld!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zo'n beetje alle providers wel gehad. Met hetzelfde nummer. Werkt prima.
Ja! De bedoeling is hetzelfde.quote:
Had je al een Iers nummer dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier in Ierland is het binnen een half uur geregeld!
Leugens!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:40 schreef CherryLips het volgende:
Al geeft ie sinds ik ben overgestapt op iOS 4 wel twee streepjes aan ipv vijf, maar dat ligt denk ik aan Apple
Daar begon ik ooitquote:
Ik had een paarsequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:45 schreef CherryLips het volgende:
Bij m'n iPhone geeft ie nu ook KPN aan ja. En ik had ook een swing 200, een blauwe
Ik zat met mn eerste telefoon nog bij Libertel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar begon ik ooit. Met een Swing 200. En nu ben ik er geëindigd. Al staat er wel KPN in m'n dinges. Hoekje linksboven. En op mn vorige telefoon zei'tie wel Hi. Maar goed.
Whoa!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zat met mn eerste telefoon nog bij Libertel.
[ afbeelding ]
Ik zou naar Hilversum Alive gaan maar het weer is mij te slecht. En T wil nog steeds niet met mij daten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:46 schreef AirwiN het volgende:
Wat doen al die vrijgezellen hier eigenlijk op de zaterdagavond?Q? Tegan? CL?
Het wordt voor mij pas vermaak als er tieten worden getoond. Hoe zit dat bij jou?quote:
Laatste keer dat ik buiten was om dit tijdstip was Koninginnenachtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:46 schreef AirwiN het volgende:
Ik lig in bedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:46 schreef AirwiN het volgende:
Mooi ding. Hij moet hier nog ergens liggen, denk in mn berging, zal eens gaan zoeken.quote:
Ik heb ooit met T. afgesproken dat zij vrijgezel blijft voor het geval ik ooit weer beschikbaar word. Ik voel me vereerd dat ze zich aan die afspraak blijft houden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:47 schreef Q. het volgende:
Ik zou naar Hilversum Alive gaan maar het weer is mij te slecht. En T wil nog steeds niet met mij daten.
Webcammen?quote:
Oh?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ooit met T. afgesproken dat zij vrijgezel blijft voor het geval ik ooit weer beschikbaar word. Ik voel me vereerd dat ze zich aan die afspraak blijft houden.
Ik moet ook wel wat ontblote mannenlijven zien ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt voor mij pas vermaak als er tieten worden getoond. Hoe zit dat bij jou?
Naakte mannenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet ook wel wat ontblote mannenlijven zien ja.
Nee...quote:
Dan past 'ie er nog wel op!quote:
* AirwiN doet wat uit.quote:
Nah, ik vind een piemel die d'r een bietje bij bungelt niet echt charmant. Ik voel meer voor een mooi bovenlijf.quote:
Trek je kleren uit dan! En vergeet de foto's niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar het is hier wel verrot warm
Visueel beeld uit hoofd. Uit hoofd. Gaaa weg. Aaargh.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lekker knus. Heel de tijd Q.'s stijve tegen je onderrug
.
Omdat jij CL bent.quote:
Nu maak je het me wel heel erg moeilijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Oh, niets mis met een compleet plaatjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, ik vind een piemel die d'r een bietje bij bungelt niet echt charmant. Ik voel meer voor een mooi bovenlijf..
Hoi.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet ook wel wat ontblote mannenlijven zien ja.
Tja, je bent nu getrouwd hè? Nu mag dat allemaal niet meer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Visueel beeld uit hoofd. Uit hoofd. Gaaa weg. Aaargh.
Poppeke!quote:
Ik mag nog wel kijken en kwijlen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, je bent nu getrouwd hè? Nu mag dat allemaal niet meer.
Juist omdat het niet meer mag, is het alleen maar spannender.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:53 schreef Q. het volgende:
Tja, je bent nu getrouwd hè? Nu mag dat allemaal niet meer.
Ik heb al 3 jaar geen Twingo meer en mensen maken er nog steeds grappen over.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:54 schreef Kuukske het volgende:
Nou Q. Stap in de bus, op de fiets, in je Twingo en hup, tegen die rug.
Ik zal 'm nooit vergeten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al 3 jaar geen Twingo meer en mensen maken er nog steeds grappen over..
Hoi.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:55 schreef Tegan het volgende:
Q. had een Twingo. *schrapt huwelijksdatum*
Ahh! Hoezo?!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:55 schreef Tegan het volgende:
Jij moet ook gewoon bij mijn harem komen, vind ik. Een Tegan heb ik nog niet namelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:55 schreef Tegan het volgende:
Ik wil jou niet delenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij moet ook gewoon bij mijn harem komen, vind ik. Een Tegan heb ik nog niet namelijk.
Waarom niet?quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:55 schreef Tegan het volgende:
Da's wel heel eerlijk van je.quote:
I take it back, all backquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:58 schreef Kuukske het volgende:
OHNOES! TEGAN! Neem je woorden terug!
De nachttrein loopt spaak op Q.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
I take it back, all back. Q., please be alive
.
Ow! Leuk. En wat ga je d'r mee doen?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Nu we het er toch over hebben, we gaan 2 nieuwe vliegtuigen kopen [ afbeelding ].
De monogamie werkt maar één kant op, begrijp ik?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef Tegan het volgende:
I take it back, all back. Q., please be alive
.
Dat begint nu al.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De monogamie werkt maar één kant op, begrijp ik?
Zwemmen, natuurlijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow! Leuk. En wat ga je d'r mee doen?.
Neh, jij moet gewoon braaf op me wachten tot tijd heb voor jou, en dan moet jij mij uitputten. Want ik heb natuurlijk niet genoeg aan alleen jouquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's wel heel eerlijk van je.
Dan moet je maar zorgen dat je mij helemaal uitput. Dan hebben al die andere vrouwen gewoon pech.
Tof! Dan zul je zeker niet zinken.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De monogamie werkt maar één kant op, begrijp ik?
Duidelijk een vrouw die nog onvoldoende is gekneed naar de wensen van één specifieke man.quote:
Ja Jezus zo kom ik nooit in Utrecht.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:58 schreef Kuukske het volgende:
OHNOES! TEGAN! Neem je woorden terug!
De nachttrein loopt spaak op Q.
Tegan heeft de brokstukken al opgeraaptquote:Op zondag 26 juni 2011 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja Jezus zo kom ik nooit in Utrecht.
Wanneer doen we een voorproefje om jouw ongelijk te bewijzen?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef Tegan het volgende:
Neh, jij moet gewoon braaf op me wachten tot tijd heb voor jou, en dan moet jij mij uitputten. Want ik heb natuurlijk niet genoeg aan alleen jou.
Geef me een tijdje om op kracht te komen van al het klussen en dan kom maar opquote:Op zondag 26 juni 2011 00:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer doen we een voorproefje om jouw ongelijk te bewijzen?
Netjes aan elkaar plakken hm.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:03 schreef CherryLips het volgende:
Sta ik hier in een of ander weiland in schubbekutteveen stukjes Q van de wielen te plukken.
Gelukkig geen haar, want dat icm bloed is altijd zo smerig.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:03 schreef CherryLips het volgende:
Sta ik hier in een of ander weiland in schubbekutteveen stukjes Q van de wielen te plukken.
Ik heb er nu al zin in. Ideeën te over om je af te matten.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:03 schreef Tegan het volgende:
Geef me een tijdje om op kracht te komen van al het klussen en dan kom maar op.
Mooi dat ik dat soort herinneringen opwek.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig geen haar, want dat icm bloed is altijd zo smerig.
That reminds me. Ik vond een dode vogel @ work. Echt een verse
.
Nee, die zijn alleen voor T.quote:
Maar anderen kunnen daar misschien inspiratie uit opdoen.quote:
Ongetwijfeld, maar ik doe niks voor niks.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:06 schreef Kuukske het volgende:
Maar anderen kunnen daar misschien inspiratie uit opdoen.
quote:
Het is misschien wel goed als iedereen weet hoe ze mij kunnen opgeilen ja. Goed meegedacht Kuuksquote:Op zondag 26 juni 2011 00:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar anderen kunnen daar misschien inspiratie uit opdoen.
Ik sta open voor suggesties.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is misschien wel goed als iedereen weet hoe ze mij kunnen opgeilen ja. Goed meegedacht Kuuks![]()
.
Ja bah, vies nat plakkerig bloedquote:Op zondag 26 juni 2011 00:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig geen haar, want dat icm bloed is altijd zo smerig.
That reminds me. Ik vond een dode vogel @ work. Echt een verse
.
Graag gedaanquote:Op zondag 26 juni 2011 00:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is misschien wel goed als iedereen weet hoe ze mij kunnen opgeilen ja. Goed meegedacht Kuuks![]()
.
Gatverdamme CL.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja bah, vies nat plakkerig bloedDaarom vond ik die remake van The Texas chainsaw massacre ook zo goor. Allemaal opgedroogde hersenen en vliegen en tanden en kunstgebitten en plukjes nat haar in opgedroogd bloed. Ik kon het bijna ruiken zo goor. Goeie film.
Leuk zo'n 'laat hier zien dat je geen ervaring hebt' post.quote:
Geen ervaring met T. inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk zo'n 'laat hier zien dat je geen ervaring hebt' post.
Zijn minihersentjes lagen allemaal verspreid op de stenen, nog natquote:Op zondag 26 juni 2011 00:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja bah, vies nat plakkerig bloedDaarom vond ik die remake van The Texas chainsaw massacre ook zo goor. Allemaal opgedroogde hersenen en vliegen en tanden en kunstgebitten en plukjes nat haar in opgedroogd bloed. Ik kon het bijna ruiken zo goor. Goeie film.
Dat is voor Tegan heel goed nieuws.quote:
quote:
Kurk? Teeg is een meisje hoor.quote:
Ah, is dat zo? Ik zie een mannelijk poppetje bij haar naam.... vandaarquote:
Een combinatiequote:Op zondag 26 juni 2011 00:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zijn minihersentjes lagen allemaal verspreid op de stenen, nog nat. En ik houd niet van horror. Kijk liever een thriller, spanning
.
En je toetsenbord dan?quote:
Unisex heet datquote:Op zondag 26 juni 2011 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, is dat zo? Ik zie een mannelijk poppetje bij haar naam.... vandaar
Oja, dat is wel scherp.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die gebruik ik niet om dit topic aan te klikken hoor...
Ik heb toen ik aan kwam een pre-paid kaartje gekocht omdat ik meteen veel moest bellen (ik moest nog een woning vindenquote:
Ik wilde mijn spellingsnazi-trekjes nog niet inzetten. Maar inderdaad.quote:
Waarmee??quote:
Doe niet zo moeilijk..... Sex of seks..... als het maar hard en diep gaatquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:12 schreef Kuukske het volgende:
Ik wilde mijn spellingsnazi-trekjes nog niet inzetten. Maar inderdaad.
quote:
Ik wacht al ongeduldig op de uitnodiging van Tegan om dat te gaan doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:13 schreef Spezza19 het volgende:
Doe niet zo moeilijk..... Sex of seks..... als het maar hard en diep gaat
Neh. Ik kan wel tegen bloed enzo, maar kijk het niet voor de lol. Heb liever een verhaal waarvan ik op de punt van mijn stoel zitquote:
My kind of guyquote:Op zondag 26 juni 2011 00:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk..... Sex of seks..... als het maar hard en diep gaat
Bewijs eerst maar uw vrouwelijkheid.....quote:Op zondag 26 juni 2011 00:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neh. Ik kan wel tegen bloed enzo, maar kijk het niet voor de lol. Heb liever een verhaal waarvan ik op de punt van mijn stoel zit.
[..]
My kind of guy.
Fuck jou hey! Kijk eens wat er onder staat!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:14 schreef Kuukske het volgende:
Maar hij's 19. Is dat niet een beetje jong?
Dat wordt een geile housewarmingspartyquote:Op zondag 26 juni 2011 00:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht al ongeduldig op de uitnodiging van Tegan om dat te gaan doen.
Het is T! Die hoeft dat niet te bewijzen!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bewijs eerst maar uw vrouwelijkheid.....
Stuur die uitnodiging eens snel door dan.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat wordt een geile housewarmingsparty.
Hap hap.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Fuck jou hey! Kijk eens wat er onder staat!![]()
Absoluut. Schiet es op met klussen.quote:
Owjaquote:Op zondag 26 juni 2011 00:14 schreef Kuukske het volgende:
Maar hij's 19. Is dat niet een beetje jong?
Dat kan. KT is best gezellig in bed. Denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:16 schreef Tegan het volgende:
Owja. Twee jonge kerels telt toch als een soort van oud? Dan neem ik KT erbij
.
We hebben het over neuken hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
vandaag poging tot winkelen gedaan en niks gekocht
Oh bah. Dat zijn de kutdagen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
* Spezza19 doet alleen trio's met twee dames.....quote:Op zondag 26 juni 2011 00:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja. Twee jonge kerels telt toch als een soort van oud? Dan neem ik KT erbij
.
Nep-shoppert,quote:Op zondag 26 juni 2011 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Zodra AirwiN op je uitgekeken is.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij krijgt een priveavond onze huwelijksnacht.
Oh. Twee mannen was juist ideaal want ik kan niet delenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 doet alleen trio's met twee dames.....
STOP DE PERSEN!quote:
Fixed.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra AirwiN op je uitgekeken is.. ik uitgekeken ben op AirwiN.
quote:
Moet Q uitgekeken raken op Air?quote:
Nee, dan missen we TD nog.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:19 schreef Q. het volgende:
[..]
FREZER! Oh, de nostalgie! Nu Christine nog en de reunie is compleet.
Hoe'st met uu!!?quote:
Wie?quote:
Bijna. JD is al aan de rollator. M'n man. Hubbie. Dat idee.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:20 schreef Frezer het volgende:
iedereen hier inmiddels ook rijp voor het bejaardehuis?
Waar zijn de trouwfoto's te zien?quote:
en hallo Aarti!quote:
quote:
Ik heb Kuu niet op Facebook.quote:
Tsja. Daar ga je al hè.quote:
Betekend alleen maar dat je niet zo bejaard bent,quote:
Plateau ja. Oja!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word er nog steeds vrolijk van![]()
En Plaat!![]()
En Nixxx!
*Opgelucht ademhaalt.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Betekend alleen maar dat je niet zo bejaard bent,.
die laatste zit in de luiers hoewel kind al er wel bijna uit zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 00:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word er nog steeds vrolijk van![]()
En Plaat!![]()
En Nixxx!
ik ben ook niet bejaardquote:Op zondag 26 juni 2011 00:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Betekend alleen maar dat je niet zo bejaard bent,.
'Vrienden van vrienden' mogen ze niet zien i.i.g.quote:
Kind nummer twee ondertussen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die laatste zit in de luiers hoewel kind al er wel bijna uit zijn
Echt, wat was ik een onaangenaam, continue zeikend persoon in die tijd zeg.quote:
Oh dat zou kunnen. Je mag wel op 'toevoegen' klikken hoor. Ik bijt niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Vrienden van vrienden' mogen ze niet zien i.i.g.
Nee? Jammer!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen. Je mag wel op 'toevoegen' klikken hoor. Ik bijt niet.
Verraad het nou niet!quote:
Nou, vooruit dan maar.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef Kuukske het volgende:
Oh dat zou kunnen. Je mag wel op 'toevoegen' klikken hoor. Ik bijt niet.
Ik had geen trouwjurk. Ik had een kek zomerdingetje aan.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik had geen trouwjurk. Ik had een kek zomerdingetje aan.
Daarom, dat zou een nieuwe bruiloft betekenen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had geen trouwjurk. Ik had een kek zomerdingetje aan.
Die verzint er vast wel iets geils bij.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk dat JD daar anders over denkt.
Ja joh, het was behoorlijk short notice, en ik ga geen duizenden of honderden euro's aan een jurk uitgeven die ik maar een keer aantrek.quote:
Hoe weet jij dat nou!quote:
Wordt het te kliekkig ja?quote:
Kinderbedtijd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder kleding.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zie haar het liefst met 2 bier in de hand op me af lopen.
* Kuukske loopt met twee bier in de hand naar KT.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zie haar het liefst met 2 bier in de hand op me af lopen.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kinderbedtijd?Het zal best ergens op deze aarde kinderbedtijd zijn ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Groot gelijk hoor. Bruiloftenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja joh, het was behoorlijk short notice, en ik ga geen duizenden of honderden euro's aan een jurk uitgeven die ik maar een keer aantrek.
Ik las "naakt KT"quote:Op zondag 26 juni 2011 00:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* Kuukske loopt met twee bier in de hand naar KT.
Jij leest wat je wil lezen. Maar dat is niet nieuwquote:
Hij leest zelfs wat ik wil lezen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef Kuukske het volgende:
Jij leest wat je wil lezen. Maar dat is niet nieuw.
Ziek!quote:
Bestaat Litpho nog? Zijn posts waren altijd zo literair verantwoord,quote:
Dat denken alle vrouwen.quote:
Foezelewoezelen,quote:
Niet specifiek, maar dan heeft zij ook ff iets te doen als ik een tukkie doe na de stomende seks met haar.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Jij wilt ook dat Kuukske nakend met bier op mij af loopt?
dat doen relaties met een mensquote:Op zondag 26 juni 2011 00:33 schreef CherryLips het volgende:
Lit is nog niet opgeheven, maar wel minder actief
Naakt in kuukske, nog beter.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:34 schreef Tegan het volgende:
Alles waar Kuukske naakt in is is prima toch?
Bullshit!quote:
Ze zijn wel lief samen.quote:
Nou KT!quote:
quote:
Cl! Je soulmate! Hij's gevonden.quote:
Zoek een FOK!ster die er ook zo over denkt!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook een relatie, ik ben FOK! zat.
Mijn quote?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
![]()
. De enige andere Google hit op dat woord komt ook van deze reeks.
Ja, wij getrouwden ook.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig hebben wij singles op zaterdagavond een spetterend leven
Ik immer!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig hebben wij singles op zaterdagavond een spetterend leven
Zullen we maar weer geile PM's gaan uitwisselen bij gebrek aan seks?quote:
Optyfen met relaties.... gewoon keiharde koude neukseks... en dan weer oprotten mijn huis uit!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze kotsen op een relatie.
Ik heb liever warme seksquote:Op zondag 26 juni 2011 00:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Optyfen met relaties.... gewoon keiharde koude neukseks... en dan weer oprotten mijn huis uit!
Pff.. jij ook al?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we maar weer geile PM's gaan uitwisselen bij gebrek aan seks?
Ik hoor het al. Jij stuurt de eerste.quote:
In worst?quote:
Ik ook, maar T. d'r housewarming is nog ver weg en Kuuk die PM't niet.quote:
Ik heb het druk met anderen in m'n inbox.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook, maar T. d'r housewarming is nog ver weg en Kuuk die PM't niet.
T?quote:
Tuurlijk niet. Zo min mogelijk aan doen en een beetje over straat flaneren.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje kortdag om een lekkere kerel aan de haak te slaan.
Ga naar het strand.... zullen er maandag genoeg lopen....quote:Op zondag 26 juni 2011 00:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben trouwens klaarwakker. Hebben meer mensen daar last van?
Ik was al wakker toen ik nog in mn bed lagquote:Op zondag 26 juni 2011 00:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Ik was om 8 uur al wakker naast mijn bed
.
Dan komt er vanzelf een wit busje zonder achterbank naast je rijden.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zo min mogelijk aan doen en een beetje over straat flaneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |