quote:Op zondag 26 juni 2011 00:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik had geen trouwjurk. Ik had een kek zomerdingetje aan.
Daarom, dat zou een nieuwe bruiloft betekenen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had geen trouwjurk. Ik had een kek zomerdingetje aan.
Die verzint er vast wel iets geils bij.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk dat JD daar anders over denkt.
Ja joh, het was behoorlijk short notice, en ik ga geen duizenden of honderden euro's aan een jurk uitgeven die ik maar een keer aantrek.quote:
Hoe weet jij dat nou!quote:
Wordt het te kliekkig ja?quote:
Kinderbedtijd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder kleding.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zie haar het liefst met 2 bier in de hand op me af lopen.
* Kuukske loopt met twee bier in de hand naar KT.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zie haar het liefst met 2 bier in de hand op me af lopen.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kinderbedtijd?Het zal best ergens op deze aarde kinderbedtijd zijn ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Groot gelijk hoor. Bruiloftenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja joh, het was behoorlijk short notice, en ik ga geen duizenden of honderden euro's aan een jurk uitgeven die ik maar een keer aantrek.
Ik las "naakt KT"quote:Op zondag 26 juni 2011 00:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* Kuukske loopt met twee bier in de hand naar KT.
Jij leest wat je wil lezen. Maar dat is niet nieuwquote:
Hij leest zelfs wat ik wil lezen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef Kuukske het volgende:
Jij leest wat je wil lezen. Maar dat is niet nieuw.
Ziek!quote:
Bestaat Litpho nog? Zijn posts waren altijd zo literair verantwoord,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |