quote:
Ik heb Kuu niet op Facebook.quote:
Tsja. Daar ga je al hè.quote:
Betekend alleen maar dat je niet zo bejaard bent,quote:
Plateau ja. Oja!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word er nog steeds vrolijk van![]()
En Plaat!![]()
En Nixxx!
*Opgelucht ademhaalt.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Betekend alleen maar dat je niet zo bejaard bent,.
die laatste zit in de luiers hoewel kind al er wel bijna uit zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 00:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word er nog steeds vrolijk van![]()
En Plaat!![]()
En Nixxx!
ik ben ook niet bejaardquote:Op zondag 26 juni 2011 00:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Betekend alleen maar dat je niet zo bejaard bent,.
'Vrienden van vrienden' mogen ze niet zien i.i.g.quote:
Kind nummer twee ondertussen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die laatste zit in de luiers hoewel kind al er wel bijna uit zijn
Echt, wat was ik een onaangenaam, continue zeikend persoon in die tijd zeg.quote:
Oh dat zou kunnen. Je mag wel op 'toevoegen' klikken hoor. Ik bijt niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Vrienden van vrienden' mogen ze niet zien i.i.g.
Nee? Jammer!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen. Je mag wel op 'toevoegen' klikken hoor. Ik bijt niet.
Verraad het nou niet!quote:
Nou, vooruit dan maar.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef Kuukske het volgende:
Oh dat zou kunnen. Je mag wel op 'toevoegen' klikken hoor. Ik bijt niet.
Ik had geen trouwjurk. Ik had een kek zomerdingetje aan.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik had geen trouwjurk. Ik had een kek zomerdingetje aan.
Daarom, dat zou een nieuwe bruiloft betekenen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had geen trouwjurk. Ik had een kek zomerdingetje aan.
Die verzint er vast wel iets geils bij.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk dat JD daar anders over denkt.
Ja joh, het was behoorlijk short notice, en ik ga geen duizenden of honderden euro's aan een jurk uitgeven die ik maar een keer aantrek.quote:
Hoe weet jij dat nou!quote:
Wordt het te kliekkig ja?quote:
Kinderbedtijd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder kleding.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zie haar het liefst met 2 bier in de hand op me af lopen.
* Kuukske loopt met twee bier in de hand naar KT.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zie haar het liefst met 2 bier in de hand op me af lopen.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kinderbedtijd?Het zal best ergens op deze aarde kinderbedtijd zijn ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Groot gelijk hoor. Bruiloftenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja joh, het was behoorlijk short notice, en ik ga geen duizenden of honderden euro's aan een jurk uitgeven die ik maar een keer aantrek.
Ik las "naakt KT"quote:Op zondag 26 juni 2011 00:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* Kuukske loopt met twee bier in de hand naar KT.
Jij leest wat je wil lezen. Maar dat is niet nieuwquote:
Hij leest zelfs wat ik wil lezen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef Kuukske het volgende:
Jij leest wat je wil lezen. Maar dat is niet nieuw.
Ziek!quote:
Bestaat Litpho nog? Zijn posts waren altijd zo literair verantwoord,quote:
Dat denken alle vrouwen.quote:
Foezelewoezelen,quote:
Niet specifiek, maar dan heeft zij ook ff iets te doen als ik een tukkie doe na de stomende seks met haar.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Jij wilt ook dat Kuukske nakend met bier op mij af loopt?
dat doen relaties met een mensquote:Op zondag 26 juni 2011 00:33 schreef CherryLips het volgende:
Lit is nog niet opgeheven, maar wel minder actief
Naakt in kuukske, nog beter.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:34 schreef Tegan het volgende:
Alles waar Kuukske naakt in is is prima toch?
Bullshit!quote:
Ze zijn wel lief samen.quote:
Nou KT!quote:
quote:
Cl! Je soulmate! Hij's gevonden.quote:
Zoek een FOK!ster die er ook zo over denkt!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook een relatie, ik ben FOK! zat.
Mijn quote?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
![]()
. De enige andere Google hit op dat woord komt ook van deze reeks.
Ja, wij getrouwden ook.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig hebben wij singles op zaterdagavond een spetterend leven
Ik immer!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig hebben wij singles op zaterdagavond een spetterend leven
Zullen we maar weer geile PM's gaan uitwisselen bij gebrek aan seks?quote:
Optyfen met relaties.... gewoon keiharde koude neukseks... en dan weer oprotten mijn huis uit!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze kotsen op een relatie.
Ik heb liever warme seksquote:Op zondag 26 juni 2011 00:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Optyfen met relaties.... gewoon keiharde koude neukseks... en dan weer oprotten mijn huis uit!
Pff.. jij ook al?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we maar weer geile PM's gaan uitwisselen bij gebrek aan seks?
Ik hoor het al. Jij stuurt de eerste.quote:
In worst?quote:
Ik ook, maar T. d'r housewarming is nog ver weg en Kuuk die PM't niet.quote:
Ik heb het druk met anderen in m'n inbox.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook, maar T. d'r housewarming is nog ver weg en Kuuk die PM't niet.
T?quote:
Tuurlijk niet. Zo min mogelijk aan doen en een beetje over straat flaneren.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje kortdag om een lekkere kerel aan de haak te slaan.
Ga naar het strand.... zullen er maandag genoeg lopen....quote:Op zondag 26 juni 2011 00:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben trouwens klaarwakker. Hebben meer mensen daar last van?
Ik was al wakker toen ik nog in mn bed lagquote:Op zondag 26 juni 2011 00:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Ik was om 8 uur al wakker naast mijn bed
.
Dan komt er vanzelf een wit busje zonder achterbank naast je rijden.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zo min mogelijk aan doen en een beetje over straat flaneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |