Naakte mannenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet ook wel wat ontblote mannenlijven zien ja.
Nee...quote:
Dan past 'ie er nog wel op!quote:
* AirwiN doet wat uit.quote:
Nah, ik vind een piemel die d'r een bietje bij bungelt niet echt charmant. Ik voel meer voor een mooi bovenlijf.quote:
Trek je kleren uit dan! En vergeet de foto's niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar het is hier wel verrot warm
Visueel beeld uit hoofd. Uit hoofd. Gaaa weg. Aaargh.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lekker knus. Heel de tijd Q.'s stijve tegen je onderrug
.
Omdat jij CL bent.quote:
Nu maak je het me wel heel erg moeilijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Oh, niets mis met een compleet plaatjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, ik vind een piemel die d'r een bietje bij bungelt niet echt charmant. Ik voel meer voor een mooi bovenlijf..
Hoi.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet ook wel wat ontblote mannenlijven zien ja.
Tja, je bent nu getrouwd hè? Nu mag dat allemaal niet meer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Visueel beeld uit hoofd. Uit hoofd. Gaaa weg. Aaargh.
Poppeke!quote:
Ik mag nog wel kijken en kwijlen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, je bent nu getrouwd hè? Nu mag dat allemaal niet meer.
Juist omdat het niet meer mag, is het alleen maar spannender.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:53 schreef Q. het volgende:
Tja, je bent nu getrouwd hè? Nu mag dat allemaal niet meer.
Ik heb al 3 jaar geen Twingo meer en mensen maken er nog steeds grappen over.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:54 schreef Kuukske het volgende:
Nou Q. Stap in de bus, op de fiets, in je Twingo en hup, tegen die rug.
Ik zal 'm nooit vergeten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al 3 jaar geen Twingo meer en mensen maken er nog steeds grappen over..
Hoi.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:55 schreef Tegan het volgende:
Q. had een Twingo. *schrapt huwelijksdatum*
Ahh! Hoezo?!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:55 schreef Tegan het volgende:
Jij moet ook gewoon bij mijn harem komen, vind ik. Een Tegan heb ik nog niet namelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:55 schreef Tegan het volgende:
Ik wil jou niet delenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij moet ook gewoon bij mijn harem komen, vind ik. Een Tegan heb ik nog niet namelijk.
Waarom niet?quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:55 schreef Tegan het volgende:
Da's wel heel eerlijk van je.quote:
I take it back, all backquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:58 schreef Kuukske het volgende:
OHNOES! TEGAN! Neem je woorden terug!
De nachttrein loopt spaak op Q.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
I take it back, all back. Q., please be alive
.
Ow! Leuk. En wat ga je d'r mee doen?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Nu we het er toch over hebben, we gaan 2 nieuwe vliegtuigen kopen [ afbeelding ].
De monogamie werkt maar één kant op, begrijp ik?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef Tegan het volgende:
I take it back, all back. Q., please be alive
.
Dat begint nu al.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De monogamie werkt maar één kant op, begrijp ik?
Zwemmen, natuurlijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow! Leuk. En wat ga je d'r mee doen?.
Neh, jij moet gewoon braaf op me wachten tot tijd heb voor jou, en dan moet jij mij uitputten. Want ik heb natuurlijk niet genoeg aan alleen jouquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's wel heel eerlijk van je.
Dan moet je maar zorgen dat je mij helemaal uitput. Dan hebben al die andere vrouwen gewoon pech.
Tof! Dan zul je zeker niet zinken.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De monogamie werkt maar één kant op, begrijp ik?
Duidelijk een vrouw die nog onvoldoende is gekneed naar de wensen van één specifieke man.quote:
Ja Jezus zo kom ik nooit in Utrecht.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:58 schreef Kuukske het volgende:
OHNOES! TEGAN! Neem je woorden terug!
De nachttrein loopt spaak op Q.
Tegan heeft de brokstukken al opgeraaptquote:Op zondag 26 juni 2011 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja Jezus zo kom ik nooit in Utrecht.
Wanneer doen we een voorproefje om jouw ongelijk te bewijzen?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef Tegan het volgende:
Neh, jij moet gewoon braaf op me wachten tot tijd heb voor jou, en dan moet jij mij uitputten. Want ik heb natuurlijk niet genoeg aan alleen jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |