Mensen die niet zomaar wisselen omdat het kan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:29 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ookal negen jaar/altijd hetzelfde nummer.
Ik zeven jaar inmiddels.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb ookal negen jaar/altijd hetzelfde nummer.
Wisselen omdat het kanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die niet zomaar wisselen omdat het kan.
Oh, ik ben echt blij dat ik dat wel kon toendertijdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zeven jaar inmiddels.Kon mn nummer niet behouden toen ik van pre-pay naar abo ging.
. Then again, ik heb nu echt een heel mooi nummer.
Ik heb twee abonnementen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik ben echt blij dat ik dat wel kon toendertijd. Nou ben ik als de dood dat ik mijn nummer kwijtraak iedere keer als ik mijn abonnement aanpas...
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb twee abonnementen.Een sim-only met een goedkope Nokia bij KPN omdat ik daarmee bereik heb en T-Mobile omdat dat destijds de enige manier was om een iPhone te krijgen.
Heb daar alleen nergens bereik mee
had je em in België moeten kopenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb twee abonnementen.Een sim-only met een goedkope Nokia bij KPN omdat ik daarmee bereik heb en T-Mobile omdat dat destijds de enige manier was om een iPhone te krijgen.
Lol.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Nummerbehoud is tegenwoordig stukken beter ingeregeld. Ik ga dit jaar voor de zoveelste keer van provider wisselen en ik zie het nu al vol vertrouwen tegemoet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:33 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik ben echt blij dat ik dat wel kon toendertijd. Nou ben ik als de dood dat ik mijn nummer kwijtraak iedere keer als ik mijn abonnement aanpas...
Ik ben nog nooit van provider gewisseld, mede hierom. Wel van pre-paid naar abonnement.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nummerbehoud is tegenwoordig stukken beter ingeregeld. Ik ga dit jaar voor de zoveelste keer van provider wisselen en ik zie het nu al vol vertrouwen tegemoet.
Vertrouw op mij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:41 schreef Tegan het volgende:
Ik ben nog nooit van provider gewisseld, mede hierom. Wel van pre-paid naar abonnement.
Het zijn net mannen he.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zo'n beetje alle providers wel gehad. Met hetzelfde nummer. Werkt prima.
Hier in Ierland is het binnen een half uur geregeld!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zo'n beetje alle providers wel gehad. Met hetzelfde nummer. Werkt prima.
Ja! De bedoeling is hetzelfde.quote:
Had je al een Iers nummer dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier in Ierland is het binnen een half uur geregeld!
Leugens!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:40 schreef CherryLips het volgende:
Al geeft ie sinds ik ben overgestapt op iOS 4 wel twee streepjes aan ipv vijf, maar dat ligt denk ik aan Apple
Daar begon ik ooitquote:
Ik had een paarsequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:45 schreef CherryLips het volgende:
Bij m'n iPhone geeft ie nu ook KPN aan ja. En ik had ook een swing 200, een blauwe
Ik zat met mn eerste telefoon nog bij Libertel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar begon ik ooit. Met een Swing 200. En nu ben ik er geëindigd. Al staat er wel KPN in m'n dinges. Hoekje linksboven. En op mn vorige telefoon zei'tie wel Hi. Maar goed.
Whoa!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zat met mn eerste telefoon nog bij Libertel.
[ afbeelding ]
Ik zou naar Hilversum Alive gaan maar het weer is mij te slecht. En T wil nog steeds niet met mij daten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:46 schreef AirwiN het volgende:
Wat doen al die vrijgezellen hier eigenlijk op de zaterdagavond?Q? Tegan? CL?
Het wordt voor mij pas vermaak als er tieten worden getoond. Hoe zit dat bij jou?quote:
Laatste keer dat ik buiten was om dit tijdstip was Koninginnenachtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:46 schreef AirwiN het volgende:
Ik lig in bedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:46 schreef AirwiN het volgende:
Mooi ding. Hij moet hier nog ergens liggen, denk in mn berging, zal eens gaan zoeken.quote:
Ik heb ooit met T. afgesproken dat zij vrijgezel blijft voor het geval ik ooit weer beschikbaar word. Ik voel me vereerd dat ze zich aan die afspraak blijft houden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:47 schreef Q. het volgende:
Ik zou naar Hilversum Alive gaan maar het weer is mij te slecht. En T wil nog steeds niet met mij daten.
Webcammen?quote:
Oh?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ooit met T. afgesproken dat zij vrijgezel blijft voor het geval ik ooit weer beschikbaar word. Ik voel me vereerd dat ze zich aan die afspraak blijft houden.
Ik moet ook wel wat ontblote mannenlijven zien ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt voor mij pas vermaak als er tieten worden getoond. Hoe zit dat bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |