Geef me een tijdje om op kracht te komen van al het klussen en dan kom maar opquote:Op zondag 26 juni 2011 00:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer doen we een voorproefje om jouw ongelijk te bewijzen?
Netjes aan elkaar plakken hm.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:03 schreef CherryLips het volgende:
Sta ik hier in een of ander weiland in schubbekutteveen stukjes Q van de wielen te plukken.
Gelukkig geen haar, want dat icm bloed is altijd zo smerig.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:03 schreef CherryLips het volgende:
Sta ik hier in een of ander weiland in schubbekutteveen stukjes Q van de wielen te plukken.
Ik heb er nu al zin in. Ideeën te over om je af te matten.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:03 schreef Tegan het volgende:
Geef me een tijdje om op kracht te komen van al het klussen en dan kom maar op.
Mooi dat ik dat soort herinneringen opwek.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig geen haar, want dat icm bloed is altijd zo smerig.
That reminds me. Ik vond een dode vogel @ work. Echt een verse
.
Nee, die zijn alleen voor T.quote:
Maar anderen kunnen daar misschien inspiratie uit opdoen.quote:
Ongetwijfeld, maar ik doe niks voor niks.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:06 schreef Kuukske het volgende:
Maar anderen kunnen daar misschien inspiratie uit opdoen.
quote:
Het is misschien wel goed als iedereen weet hoe ze mij kunnen opgeilen ja. Goed meegedacht Kuuksquote:Op zondag 26 juni 2011 00:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar anderen kunnen daar misschien inspiratie uit opdoen.
Ik sta open voor suggesties.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is misschien wel goed als iedereen weet hoe ze mij kunnen opgeilen ja. Goed meegedacht Kuuks![]()
.
Ja bah, vies nat plakkerig bloedquote:Op zondag 26 juni 2011 00:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig geen haar, want dat icm bloed is altijd zo smerig.
That reminds me. Ik vond een dode vogel @ work. Echt een verse
.
Graag gedaanquote:Op zondag 26 juni 2011 00:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is misschien wel goed als iedereen weet hoe ze mij kunnen opgeilen ja. Goed meegedacht Kuuks![]()
.
Gatverdamme CL.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja bah, vies nat plakkerig bloedDaarom vond ik die remake van The Texas chainsaw massacre ook zo goor. Allemaal opgedroogde hersenen en vliegen en tanden en kunstgebitten en plukjes nat haar in opgedroogd bloed. Ik kon het bijna ruiken zo goor. Goeie film.
Leuk zo'n 'laat hier zien dat je geen ervaring hebt' post.quote:
Geen ervaring met T. inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk zo'n 'laat hier zien dat je geen ervaring hebt' post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |