Domienquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:28 schreef alors het volgende:
Domien die liever een dj op zijn bruiloft heeft dan persoonlijke stukjes van vrienden en familie![]()
![]()
hij probeert echt te hard tof te zijn
ik ben het in dit geval me Domien eens. als, en ik zeg ALS, ik ooit ga trouwen wil ik absoluut geen persoonlijke stukjes. als ik uberhaupt al een feest zou geven dan een band of dj.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:28 schreef alors het volgende:
Domien die liever een dj op zijn bruiloft heeft dan persoonlijke stukjes van vrienden en familie![]()
![]()
Ik heb ook liever die djquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:28 schreef alors het volgende:
![]()
vanavond in Thats livequote:
Dan zou ik het dus juist wel doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben het in dit geval me Domien eens. als, en ik zeg ALS, ik ooit ga trouwen wil ik absoluut geen persoonlijke stukjes. als ik uberhaupt al een feest zou geven dan een band of dj.
dan zou jij meteen van mijn bruiloft mogen vertrekken. t zou de mooiste dag van mijn leven moeten worden en dat heb jij dan maar te respecterenquote:
Dit dusquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben het in dit geval me Domien eens. als, en ik zeg ALS, ik ooit ga trouwen wil ik absoluut geen persoonlijke stukjes. als ik uberhaupt al een feest zou geven dan een band of dj.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan zou jij meteen van mijn bruiloft mogen vertrekken. t zou de mooiste dag van mijn leven moeten worden en dat heb jij dan maar te respecteren
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
#epicfail
En nu de twitpic-URL zodat we de foto wél kunnen zien...
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
oh my god... wat een fail
![]()
wat een noob ben ik toch ook he
Het is dat je het zelf zegtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
oh my god... wat een fail
![]()
wat een noob ben ik toch ook he
quote:
quote:
ik had een vraag hoe en waar je je avatar/icon kleiner kunt maken, welk topic.. ( of hoe je het ook wilt noemen...)quote:
he, blijf van mn zoon af!quote:
quote:
Ik zit schuimbekkend de BBC's te kijken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:41 schreef miieejj het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond ?
ik neem elbow op.. kan helaas niet kijkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit schuimbekkend de BBC's te kijken.
DWHN kijken en ik moet Van God Los van vorige week nog zien. en daarna zie ik wel.....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:41 schreef miieejj het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond ?
idd deed ook lekker mee met de showquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
#epicfail
En nu de twitpic-URL zodat we de foto wél kunnen zien...
Eens!! Mobyquote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef borisz het volgende:
Dag 18: Een nummer wat meer gedraaid mag worden
Moby gehele collectie.
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:57 schreef Pino112 het volgende:
Goedenacht menschen van het goede leven!.
Ajouad was er niet (Dave Clarke was op awakenings) en Tiësto heb ik over moeten slaan.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, leven. Was Club Ajouad/ Tiësto nog het terugluisteren waard?
Achterlijke festivalgezeikquote:Op zondag 26 juni 2011 02:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ajouad was er niet (Dave Clarke was op awakenings) en Tiësto heb ik over moeten slaan.
PinkPop en Lowlands en jammer genoeg ook CAS passen bij 3FM, maar Awakenings slaat werkelijk nergens op.quote:
Brabo of limbo dus?quote:Op zondag 26 juni 2011 12:17 schreef alors het volgende:
wat een keigoeie aanvroag van hoar zag! Gewoan Anouk, omdat ge die gewoan nooit heurt op dn radio!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
ja, echt een risicovolle aanvraag van een artieste die je zelden hoor. leve Request!quote:Op zondag 26 juni 2011 12:17 schreef alors het volgende:
wat een keigoeie aanvroag van hoar zag! Gewoan Anouk, omdat ge die gewoan nooit heurt op dn radio!
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:19 schreef borisz het volgende:
Feyenoord niet blij met nieuw bestuurcredits to DWHN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:17 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een vuige bitch is het toch. Anouk dan he.ik vind het vooral onorthodox om dat te zeggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het vooral onorthodox om dat te zeggen!
als ik vrienden zou hebben zou ik dat ook vervelend vind jaquote:Op zondag 26 juni 2011 12:24 schreef Cee het volgende:
Hebben jullie er ook zo'n hekel aan als vrienden vragen of je ergens mee naartoe gaat en zullen sms'en met meer info en vervolgens niet sms'en zodat je straks nog kan gaan haasten om op tijd te zijn?
Geen idee, ik heb geen vrienden.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:24 schreef Cee het volgende:
Hebben jullie er ook zo'n hekel aan als vrienden vragen of je ergens mee naartoe gaat en zullen sms'en met meer info en vervolgens niet sms'en zodat je straks nog kan gaan haasten om op tijd te zijn?
Anoukquote:Op zondag 26 juni 2011 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, echt een risicovolle aanvraag van een artieste die je zelden hoor. leve Request!
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik vrienden zou hebben zou ik dat ook vervelend vind ja
quote:
vrienden worden?quote:
SMS'enquote:Op zondag 26 juni 2011 12:24 schreef Cee het volgende:
Zeg hey ik ben degene met de meest blitse gsm van ons allen en dan is het nog maar een nokia n79.quote:
IRL?quote:
goed idee voor een single! Cee en de Fok!3FMspammers met Wat de Fok!quote:
volgens mij was het een limbo, ik kan het wel goed nadoen hoor, in ben een accentenwonder, maar fonetisch opschrijven vind ik nog lastig.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan mag alors meer oefenen met haar imitatie.
ja sommige nummers zijn nu gewoon op, dat wordt als thee trekken uit een zakje dat geen smaak meer geeft. Ook tot deze categorie behoren, Plage en The Roller.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:37 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat kazoo-nummer zo ontzettend vervelend.
Fantastisch omschreven.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:39 schreef alors het volgende:
[..]
ja sommige nummers zijn nu gewoon op, dat wordt als thee trekken uit een zakje dat geen smaak meer geeft. Ook tot deze categorie behoren, Plage en The Roller.
Ja dit is wel weer totaal iets anders, maar ik vind ze beide net zo fijnquote:Op zondag 26 juni 2011 12:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zijn de zelfde mensen?Want Apartment vond ik dan weer een geestdodend geval.
jij bent een reus jongen! mama heeft je teveel geschopt onder je bipsje!quote:
das voor mij een reden om misschien te luisterenquote:
Liederen zingen bij verjaardagen en bruiloftenquote:Op zondag 26 juni 2011 15:45 schreef Swomp het volgende:
voor de vaste luisteraars hier, weten jullie hier iets van?
Welke fok!ker is dit ?
En dan vragen naar Giel, Coen and Sander show, Just Ekdom...quote:
hahah echt waar?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:32 schreef Pino112 het volgende:
Er is een aap vernoemd naar Mustapha Marghadi
quote:
twitter:Apenheul twitterde op zondag 26-06-2011 om 16:56:34De 4 weken oude berberaap heeft de naam Mustafa gekregen, we zijn geinspireerd door de marokkaanse presentator van het Klokhuis. reageer retweet
Ik moet naar een klant en zit dan bij elkaar dus 3 uur in de auto. En daarvoor en daarna op het werk. Ik wil een koelbox meenemen bomvol met perenijsjes.quote:
Met die temperaturen smelt vast die hele koelbox in no-time weg.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet naar een klant en zit dan bij elkaar dus 3 uur in de auto. En daarvoor en daarna op het werk. Ik wil een koelbox meenemen bomvol met perenijsjes.
Perenijsjessap.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met die temperaturen smelt vast die hele koelbox in no-time weg.
Perfect weer voor een afstudeerpresentatiequote:
Wacht, ik was nog niet klaar met m'n post.quote:
Perenijsjessauna.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wacht, ik was nog niet klaar met m'n post.
... en verdampt het overblijvende sap binnen 10 minuten.
en dan ga je perenijsjeszweet produceren!quote:
Gatveerrrrrdamme!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan ga je perenijsjeszweet produceren!
of die 1e. maar iig niet die zaadplaat van ehm.....Kevin Little?quote:
Godver, Rinusquote:
Zal ik doen!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of die 1e. maar iig niet die zaadplaat van ehm.....Kevin Little?
en Pino, goed opletten, hier kun je nog wat van leren!
Ik duik onder, zeker als het front aan het eind van de middag over komt... [/DASOO-topic]quote:
Ik wacht de eerstvolgende Estofex-update even af, er schijnt een aardige pit tussen te zitten.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik duik onder, zeker als het front aan het eind van de middag over komt... [/DASOO-topic]
Ik ga ff de CAPE-waarden opzoeken op onweer-onlinequote:Op zondag 26 juni 2011 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wacht de eerstvolgende Estofex-update even af, er schijnt een aardige pit tussen te zitten.
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wacht de eerstvolgende Estofex-update even af, er schijnt een aardige pit tussen te zitten.
Oat Moarn!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga ff de CAPE-waarden opzoeken op onweer-online
Gewoon je benen door een omgekeerd t-shirt steken, tot nu toe had hij bij een shirt toch geen bezwaar?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, morgen mn manager maar eens vragen of een driekwart broek toegestaan is....
De armsgaten voor zn benen, het hoofdgat dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon je benen door een omgekeerd t-shirt steken, tot nu toe had hij bij een shirt toch geen bezwaar?
een shirt heeft ook een gat voor de nekquote:Op zondag 26 juni 2011 20:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon je benen door een omgekeerd t-shirt steken, tot nu toe had hij bij een shirt toch geen bezwaar?
Owja... Dichtlappen??quote:Op zondag 26 juni 2011 20:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De armsgaten voor zn benen, het hoofdgat dan?
Wees creatief met een A4tje en een nietmachine!!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een shirt heeft ook een gat voor de nek.......
*niet mis*quote:Op zondag 26 juni 2011 20:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Wees creatief met een A4tje en een nietmachine!!
nee, niet mis = mis geniet!quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga ff de CAPE-waarden opzoeken op onweer-online
Da's alleen maar handig, want dan hoef je je 'broek' niet te laten zakken op het toilet.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De armsgaten voor zn benen, het hoofdgat dan?
Fuck... Had hem ook netquote:
Ja maar die lucht...quote:Op zondag 26 juni 2011 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's alleen maar handig, want dan hoef je je 'broek' niet te laten zakken op het toilet.
ik ga eerst wel ff douchen hoor. en als daar een gat zit kan het verder lekker doorluchten!quote:
Ja, maar als het zo benauwd gaat worden, dan lucht het ook niet meer door natuurlijk!!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga eerst wel ff douchen hoor. en als daar een gat zit kan het verder lekker doorluchten!
dan vraag ik mijn collega's wel om flink te blazenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar als het zo benauwd gaat worden, dan lucht het ook niet meer door natuurlijk!!
Niet zuigen?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan vraag ik mijn collega's wel om flink te blazen
jij moet nog veel leren pino, het heet niet voor niets een blowjob!quote:
ehm, dat ging ik alweer schatje. t ging over sex in de kast op 3fm bij psradioquote:
Sorry!!!!!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm, dat ging ik alweer schatje. t ging over sex in de kast op 3fm bij psradio
maakt niet uit schatjequote:
Meh, vind er niet zoveel aan... Zo weinig om het lijf, er blijft weinig over voor verbeeldingquote:
het enige dat ik uberhaupt ken volgens mij....quote:
Ik ook volgens mij jaquote:Op zondag 26 juni 2011 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het enige dat ik uberhaupt ken volgens mij....
maar de regel "The Groom's bride is a Whore" vind ik heerlijk om mee te brullenquote:
veel is al weg, ik wilde een oostblokker, maar heb uit armoede maar een Fransman geadopteerdquote:Op zondag 26 juni 2011 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kutkutkut, dat topic ging vandaag open.
Ff kijken.
Arthur Vichot (Fra) van FDJ maar.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
veel is al weg, ik wilde een oostblokker, maar heb uit armoede maar een Fransman geadopteerdjammer dat ie geen twitter heeft, dan kom ik hem succes tweeten!
Yannick Talabardon van Saur-Sojasun voor mij.quote:
Talabardon, bazennaamquote:Op zondag 26 juni 2011 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Yannick Talabardon van Saur-Sojasun voor mij.
echte bazen hebben we gekozen!
dat is ook de enige reden dat ik heb hem gekozen, net als vorig jaar Eibegger.quote:
Eerst kijken dan oordelenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
TV538 start 4 juli
ik ben bijna blij dat ik geen digitale tv heb!
das waar, maar ik heb geen digitv dus kan ik niet kijkenquote:
3FM er ook bij?quote:
yupquote:
Breezahs en radionerds.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das waar, maar ik heb geen digitv dus kan ik niet kijkenach, er is vast een doelgroep voor
Geldverspillingquote:
Volgens mij zijn 3FM en 101TV er iig weer bij met camera's, net als gisteravond met Awakefest.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:05 schreef themauster het volgende:
Ajoud zal volgende week wel op Sensation White staan zeker? Hoop dat het ook op tv wordt uitgezonden altijd mooie show
Ook het enige leuke aan Sensationquote:Op zondag 26 juni 2011 22:05 schreef themauster het volgende:
Ajoud zal volgende week wel op Sensation White staan zeker? Hoop dat het ook op tv wordt uitgezonden altijd mooie show
Black was tofquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:11 schreef _JdM_ het volgende:
Miranda is er niet bij...Klaas is nog wel naar te luisteren...
Vanavond het Oog met Hans Laroesquote:Op zondag 26 juni 2011 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]Inderdaad, maar ik blijf toch bij mijn Radio1-zondagavondje.
Straks weer Glastonbury op de BBCquote:
Owja... Dat vergeet ik dit jaar helemaalquote:
En daarna meteen de radio uit want dan komt dat kutprogramma van Powned. Ik vind Casa Luna zelfs nog leukerquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:51 schreef themauster het volgende:
[..]
En daarna meteen de radio uit want dan komt dat kutprogramma van Powned. Ik vind Casa Luna zelfs nog leuker
quote:
je gaat naar casa rosso begrijp ik?quote:Op maandag 27 juni 2011 07:42 schreef Evertjan het volgende:
mogguh *maakt zich eigen op voor een heet dagje
niet zo haten op Casa Luna, bazenprogramquote:Op zondag 26 juni 2011 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Casa Luna
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lig ik zo in bed te luisteren hoor ik:
"NCRV, Casa Luna, Lex Bolmeijer" ala saaie man die dat zegt...
http://www.radio1.nl/cont(...)huis?autostart=58218
quote:
Je had toentertijd toch nog zo'n 'chick' ?quote:
Best een flinke bak zenders erbij in het standaard pakket dus.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:27 schreef borisz het volgende:
https://static.ziggo.nl/i(...)2011_tcm14-16721.pdf
Ziggopakket per 1/9
Prijzen 17e(wat het nu ook is), 25e en 30e
Jammer dit weerquote:Op maandag 27 juni 2011 09:54 schreef alors het volgende:
Oh nee, donderdag komt hoer Mondriool met haar nieuwe single, zal vrijdag wel megahit zijn
Server not found.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:27 schreef borisz het volgende:
https://static.ziggo.nl/i(...)2011_tcm14-16721.pdf
Ziggopakket per 1/9
Prijzen 17e(wat het nu ook is), 25e en 30e
Mischien toch maar eens alles in 1 aanschaffen met het duurste tv pakket natuurlijk die kost dan maar 13 euro ipv 29,95quote:Op maandag 27 juni 2011 12:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik merk het, nou ja https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/omschakelen/digitale-tv
nice ik heb de freaknacht gemist maar ik hoorde al dat hij ook bij Effe Ekdom langs wilde komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |