als ik vrienden zou hebben zou ik dat ook vervelend vind jaquote:Op zondag 26 juni 2011 12:24 schreef Cee het volgende:
Hebben jullie er ook zo'n hekel aan als vrienden vragen of je ergens mee naartoe gaat en zullen sms'en met meer info en vervolgens niet sms'en zodat je straks nog kan gaan haasten om op tijd te zijn?
Geen idee, ik heb geen vrienden.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:24 schreef Cee het volgende:
Hebben jullie er ook zo'n hekel aan als vrienden vragen of je ergens mee naartoe gaat en zullen sms'en met meer info en vervolgens niet sms'en zodat je straks nog kan gaan haasten om op tijd te zijn?
Anoukquote:Op zondag 26 juni 2011 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, echt een risicovolle aanvraag van een artieste die je zelden hoor. leve Request!
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik vrienden zou hebben zou ik dat ook vervelend vind ja
quote:
vrienden worden?quote:
SMS'enquote:Op zondag 26 juni 2011 12:24 schreef Cee het volgende:
Zeg hey ik ben degene met de meest blitse gsm van ons allen en dan is het nog maar een nokia n79.quote:
IRL?quote:
goed idee voor een single! Cee en de Fok!3FMspammers met Wat de Fok!quote:
volgens mij was het een limbo, ik kan het wel goed nadoen hoor, in ben een accentenwonder, maar fonetisch opschrijven vind ik nog lastig.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan mag alors meer oefenen met haar imitatie.
ja sommige nummers zijn nu gewoon op, dat wordt als thee trekken uit een zakje dat geen smaak meer geeft. Ook tot deze categorie behoren, Plage en The Roller.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:37 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat kazoo-nummer zo ontzettend vervelend.
Fantastisch omschreven.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:39 schreef alors het volgende:
[..]
ja sommige nummers zijn nu gewoon op, dat wordt als thee trekken uit een zakje dat geen smaak meer geeft. Ook tot deze categorie behoren, Plage en The Roller.
Ja dit is wel weer totaal iets anders, maar ik vind ze beide net zo fijnquote:Op zondag 26 juni 2011 12:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zijn de zelfde mensen?Want Apartment vond ik dan weer een geestdodend geval.
jij bent een reus jongen! mama heeft je teveel geschopt onder je bipsje!quote:
das voor mij een reden om misschien te luisterenquote:
Liederen zingen bij verjaardagen en bruiloftenquote:Op zondag 26 juni 2011 15:45 schreef Swomp het volgende:
voor de vaste luisteraars hier, weten jullie hier iets van?
Welke fok!ker is dit ?
En dan vragen naar Giel, Coen and Sander show, Just Ekdom...quote:
hahah echt waar?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:32 schreef Pino112 het volgende:
Er is een aap vernoemd naar Mustapha Marghadi
quote:
twitter:Apenheul twitterde op zondag 26-06-2011 om 16:56:34De 4 weken oude berberaap heeft de naam Mustafa gekregen, we zijn geinspireerd door de marokkaanse presentator van het Klokhuis. reageer retweet
Ik moet naar een klant en zit dan bij elkaar dus 3 uur in de auto. En daarvoor en daarna op het werk. Ik wil een koelbox meenemen bomvol met perenijsjes.quote:
Met die temperaturen smelt vast die hele koelbox in no-time weg.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet naar een klant en zit dan bij elkaar dus 3 uur in de auto. En daarvoor en daarna op het werk. Ik wil een koelbox meenemen bomvol met perenijsjes.
Perenijsjessap.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met die temperaturen smelt vast die hele koelbox in no-time weg.
Perfect weer voor een afstudeerpresentatiequote:
Wacht, ik was nog niet klaar met m'n post.quote:
Perenijsjessauna.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wacht, ik was nog niet klaar met m'n post.
... en verdampt het overblijvende sap binnen 10 minuten.
en dan ga je perenijsjeszweet produceren!quote:
Gatveerrrrrdamme!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan ga je perenijsjeszweet produceren!
of die 1e. maar iig niet die zaadplaat van ehm.....Kevin Little?quote:
Godver, Rinusquote:
Zal ik doen!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of die 1e. maar iig niet die zaadplaat van ehm.....Kevin Little?
en Pino, goed opletten, hier kun je nog wat van leren!
Ik duik onder, zeker als het front aan het eind van de middag over komt... [/DASOO-topic]quote:
Ik wacht de eerstvolgende Estofex-update even af, er schijnt een aardige pit tussen te zitten.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik duik onder, zeker als het front aan het eind van de middag over komt... [/DASOO-topic]
Ik ga ff de CAPE-waarden opzoeken op onweer-onlinequote:Op zondag 26 juni 2011 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wacht de eerstvolgende Estofex-update even af, er schijnt een aardige pit tussen te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |