yupquote:
Breezahs en radionerds.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das waar, maar ik heb geen digitv dus kan ik niet kijkenach, er is vast een doelgroep voor
Geldverspillingquote:
Volgens mij zijn 3FM en 101TV er iig weer bij met camera's, net als gisteravond met Awakefest.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:05 schreef themauster het volgende:
Ajoud zal volgende week wel op Sensation White staan zeker? Hoop dat het ook op tv wordt uitgezonden altijd mooie show
Ook het enige leuke aan Sensationquote:Op zondag 26 juni 2011 22:05 schreef themauster het volgende:
Ajoud zal volgende week wel op Sensation White staan zeker? Hoop dat het ook op tv wordt uitgezonden altijd mooie show
Black was tofquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:11 schreef _JdM_ het volgende:
Miranda is er niet bij...Klaas is nog wel naar te luisteren...
Vanavond het Oog met Hans Laroesquote:Op zondag 26 juni 2011 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]Inderdaad, maar ik blijf toch bij mijn Radio1-zondagavondje.
Straks weer Glastonbury op de BBCquote:
Owja... Dat vergeet ik dit jaar helemaalquote:
En daarna meteen de radio uit want dan komt dat kutprogramma van Powned. Ik vind Casa Luna zelfs nog leukerquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:51 schreef themauster het volgende:
[..]
En daarna meteen de radio uit want dan komt dat kutprogramma van Powned. Ik vind Casa Luna zelfs nog leuker
quote:
je gaat naar casa rosso begrijp ik?quote:Op maandag 27 juni 2011 07:42 schreef Evertjan het volgende:
mogguh *maakt zich eigen op voor een heet dagje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |