Domienquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:28 schreef alors het volgende:
Domien die liever een dj op zijn bruiloft heeft dan persoonlijke stukjes van vrienden en familie![]()
![]()
hij probeert echt te hard tof te zijn
ik ben het in dit geval me Domien eens. als, en ik zeg ALS, ik ooit ga trouwen wil ik absoluut geen persoonlijke stukjes. als ik uberhaupt al een feest zou geven dan een band of dj.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:28 schreef alors het volgende:
Domien die liever een dj op zijn bruiloft heeft dan persoonlijke stukjes van vrienden en familie![]()
![]()
Ik heb ook liever die djquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:28 schreef alors het volgende:
![]()
vanavond in Thats livequote:
Dan zou ik het dus juist wel doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben het in dit geval me Domien eens. als, en ik zeg ALS, ik ooit ga trouwen wil ik absoluut geen persoonlijke stukjes. als ik uberhaupt al een feest zou geven dan een band of dj.
dan zou jij meteen van mijn bruiloft mogen vertrekken. t zou de mooiste dag van mijn leven moeten worden en dat heb jij dan maar te respecterenquote:
Dit dusquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben het in dit geval me Domien eens. als, en ik zeg ALS, ik ooit ga trouwen wil ik absoluut geen persoonlijke stukjes. als ik uberhaupt al een feest zou geven dan een band of dj.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan zou jij meteen van mijn bruiloft mogen vertrekken. t zou de mooiste dag van mijn leven moeten worden en dat heb jij dan maar te respecteren
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
#epicfail
En nu de twitpic-URL zodat we de foto wél kunnen zien...
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
oh my god... wat een fail
![]()
wat een noob ben ik toch ook he
Het is dat je het zelf zegtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
oh my god... wat een fail
![]()
wat een noob ben ik toch ook he
quote:
quote:
ik had een vraag hoe en waar je je avatar/icon kleiner kunt maken, welk topic.. ( of hoe je het ook wilt noemen...)quote:
he, blijf van mn zoon af!quote:
quote:
Ik zit schuimbekkend de BBC's te kijken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:41 schreef miieejj het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond ?
ik neem elbow op.. kan helaas niet kijkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit schuimbekkend de BBC's te kijken.
DWHN kijken en ik moet Van God Los van vorige week nog zien. en daarna zie ik wel.....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:41 schreef miieejj het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond ?
idd deed ook lekker mee met de showquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
#epicfail
En nu de twitpic-URL zodat we de foto wél kunnen zien...
Eens!! Mobyquote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef borisz het volgende:
Dag 18: Een nummer wat meer gedraaid mag worden
Moby gehele collectie.
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:57 schreef Pino112 het volgende:
Goedenacht menschen van het goede leven!.
Ajouad was er niet (Dave Clarke was op awakenings) en Tiësto heb ik over moeten slaan.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, leven. Was Club Ajouad/ Tiësto nog het terugluisteren waard?
Achterlijke festivalgezeikquote:Op zondag 26 juni 2011 02:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ajouad was er niet (Dave Clarke was op awakenings) en Tiësto heb ik over moeten slaan.
PinkPop en Lowlands en jammer genoeg ook CAS passen bij 3FM, maar Awakenings slaat werkelijk nergens op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |