Jij had toch een Desire met een kapot moederbord die de hele tijd een spontane reboot deed?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:27 schreef Qwea het volgende:
Ik ga hem op cd branden voor morgen in de auto
Tududududu! clap your hands!
Had iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:30 schreef APK het volgende:
[..]
Jij had toch een Desire met een kapot moederbord die de hele tijd een spontane reboot deed?
Regelmatig spontaan, kan dat dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:33 schreef Troel het volgende:
de hele tijd spontaan rebooten?
Het kan of de hele tijd rebooten, of spontaan rebooten, maar als het de hele tijd reboot, is het toch niet meer spontaan
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:33 schreef Troel het volgende:
de hele tijd spontaan rebooten?
Het kan of de hele tijd rebooten, of spontaan rebooten, maar als het de hele tijd reboot, is het toch niet meer spontaan
Denk dat Q haar advies 'Tegen de muur aan flikkeren!' gaat zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:32 schreef APK het volgende:
[..]
HTC Desire #35
Zou jij die meneer dan even willen adviseren wat te doen?
Zit er dik inquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat Q haar advies 'Tegen de muur aan flikkeren!' gaat zijn
Of niet, Q?
Die van haar was toch weer keurig gerepareerd?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:36 schreef Greys het volgende:
Denk dat Q haar advies 'Tegen de muur aan flikkeren!' gaat zijn
Of niet, Q?
Staat hem leukquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een knippertje open laten voor de staart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:40 schreef APK het volgende:
[..]
Die van haar was toch weer keurig gerepareerd?
Niets wat in de oven moet!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:41 schreef Greys het volgende:
Boodschappentijd, al heb ik geen idee wat te kopen voor het eten nog.
Nou ik had m gekocht om dr een truitje van te maken maar hij zit zo leuk dat ik m zo laat, alleen de mouwen wat korter en de knippertjes dr af aan de achterkant en die beentjes dan dichtnaaien.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:40 schreef Greys het volgende:
Op de tweede foto kijkt hij er ook heel intelligent bij![]()
Is het geen gedoe als hij dan moet plassen, dan moet dat hele ding uit? Of knoop je het dan open aan de achterkant en rol je het gewoon op ofzo? Ik heb geen verstand van babykleren
Fotoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dr oortjes staan nu trouwens wel grappigdie oorharen helemaal naar voren en in t midden naar achteren, ziet er vet blij uit
Ow ja Flirt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:57 schreef _Multiply86_ het volgende:
Flirtje is dat. Van de doggen ja.
Deze horen er ook nog bij
Sophietje en Pommelien
[ afbeelding ]
Daarom mocht ie los van me, dan kan ie lekker hupsen en racen en jumpenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:59 schreef indaha het volgende:
krijgt Billyhet niet koud van de regen of kan hij er beter tegen?
quote:
Ze ligt nu te slapenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Fotowant ik heb geen idee hoe dat dan uitziet
Een Kikabeerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ja maar daar groeit amper wat op, net zoiets als bij Chico of nog minderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja dat had ik gevraagd, die scheert ze
Sjon en Bil!quote:
Hoe is het nu met hem nog steeds zoveel jeuk?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:11 schreef ferrari_rood het volgende:
arme baloetje. Stronghold ga ik ook eens kopen wellicht helpt dat ook bij rossi
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Een KikabeerDat is geen kikabeer maar een gewone van de speelgoedwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel een kikabeer maar die is zwart en veel kleiner.
Hij krabt nog steeds of het ook echt jeuk is weet ik niet. vrijdag weer terug naar de daquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe is het nu met hem nog steeds zoveel jeuk?
Ik wil je niet van streek maken, maar het is vandaag vrijdagquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij krapt nog steeds of het ook echt jeuk is weet ik niet. vrijdag weer terug naar de da
ow echt holt naar de auto met rossi.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil je niet van streek maken, maar het is vandaag vrijdag
Bullshit!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil je niet van streek maken, maar het is vandaag vrijdag
PICSquote:
Ja doei. Vanmorgen net gedaan!quote:
Mss is het een idee om met bed en al naar Defqon te gaanquote:
Fuck joe.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss is het een idee om met bed en al naar Defqon te gaan
Wij hebben er zelf 9 en hij ziet er toch echt wel uit als een Kikabeerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:14 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat is geen kikabeer maar een gewone van de speelgoedwinkel.
Ik heb wel een kikabeer maar die is zwart en veel kleiner.
In je bedjequote:
Ik mag eigenlijk niet tillen.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:17 schreef ferrari_rood het volgende:
ow echt holt naar de auto met rossi.
Weet ik volgende week moet ik terug
Kleiner passen geen van je chinezen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Maatje 74 van H&M, past perfect, nu wil ik ook Barbapapa
Jawel, kleiner kan ik er makkelijk truitjes van maken hoor, die dingen die ik van Guess had gehad van Sylvester toen waren 68 en nog kleiner geloof ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kleiner passen geen van je chinezen?
Ze hebben een hoop van die leuke jumpsuits tegenwoordig
Ik heb laatst heul lang bij de fysio zitten wachten omdat ik dacht dat het dinsdag was (was het maandagquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]en
Het zou je maar gebeuren dat je dacht dat het donderdag is
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb laatst heul lang bij de fysio zitten wachten omdat ik dacht dat het dinsdag was (was het maandag)
Oh, echt wel, ik kom op het juiste moment binnenquote:
Ik heb deze nog in maat 56quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, kleiner kan ik er makkelijk truitjes van maken hoor, die dingen die ik van Guess had gehad van Sylvester toen waren 68 en nog kleiner geloof ik
Truestory. Maar we zaten in het park biertjes te poppen. Dus ik heb een uur gemistquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed ,beter een dag te vroeg dan een dag te laat
Da's een nieuwe app. Dat je op tijd bij de fysio bent.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb deze nog in maat 56
[ afbeelding ]
Oh ik zie nu dat de knoopjes over de romp lopen in plaats van bij de pijpjes. Dat is wat onhandig denk ik.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's een nieuwe app. Dat je op tijd bij de fysio bent.
Weet ik toch.quote:
Ik vind het lief dat je met er even aan hielp herinneren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]en
Het zou je maar gebeuren dat je dacht dat het donderdag is
Daarom gaat hier Nacho alleen mee naar de supermarkt, wie wil hem nou stelenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:46 schreef Ynske het volgende:
Man steelt hond bij supermarkt Brunssumdas hier om de hoek
Baloe hapt als iemand hem wil stelenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Daarom gaat hier Nacho alleen mee naar de supermarkt, wie wil hem nou stelen
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik vind het lief dat je met er even aan hielp herinneren.
Ik heb ook standaard mijn agend open liggen omdat ik echt niet kan onthouden wanneer en hoelaat ik waar in het z-huis/cb/fysio moet zijn.
En ik ga denk ik morgen de maatjes 44 uit de kast halen dat wilde ik eigenlijk nu doen maar er ligt iemand heel lief bij mij op schoot
Speak 4 yourself.quote:
Oh dat gebeurt mij ook wel is; creme fraiche vergetenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:06 schreef Cat22 het volgende:
Faal.Ik wilde kip madras maken, kip in de marinade gezet en nu kom ik erachter dat ik geen crème fraîche in huis heb. En geen zin om naar de supermarkt te gaan. Dus nu wordt het kip siam met madras marinade.
Billy en Sjon hadden het als pup, ik ben zo blij dat er bij Sjon ook eindelijk wat pluim op staat nuquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die geschoren oren ook niet mooi,
Damn, hij is goed!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:59 schreef Ynske het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)torm_op_trompet.html
Ow..dat is wel zonde dan ja, straks ziet het er niet uitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Billy en Sjon hadden het als pup, ik ben zo blij dat er bij Sjon ook eindelijk wat pluim op staat nu![]()
Nadeel is trouwens ook dat het maar heeeeeeeel langzaam groeit dat oorhaar.
Dus als ze die oren kaal zet en het niks vindt duurt het mss wel weer 2 jaar voor ze weer zo zijn als nu.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh dat gebeurt mij ook wel is; creme fraiche vergeten
Heb je wel cashewnootjes in huis? (die horen toch in kip siam?)
Ooooooh dr was es iemand op het forum, die had een achterkleinzoon van Chico met de meest geniale pluimoren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ow..dat is wel zonde dan ja, straks ziet het er niet uit
Lijkt mij ook heel eng, iedereen kan ermee vandoor gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:10 schreef Greys het volgende:
Laatst stond er een soort Bink buiten bij het winkelcentrum vastgebonden. In de hoosregen, écht een stortbui. Hondje maar losgemaakt en er mee in de hal gaan staan. Uiteindelijk kwam die dame terug. Hollend, dat wel, toen ze hoorde hoe de regen op het dak kletterde
Maar ik snap het niet, zulke kleine cute hondjes (of eigenlijk welke hond ook, maar een rottweiler zullen ze misschien eerder van afblijven) vastbinden aan een fietsenrek en dan ver uit het zicht gaan zelf.
Ja, jij slaat echt allesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:10 schreef Cat22 het volgende:
Gelukkig dat niet iedereen zo'n vergeetachtige falende sneuneus als ik is he.
Hooo! Slaan doe ik niet!quote:
Dan lijkt ie er gewoon heel erg op.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wij hebben er zelf 9 en hij ziet er toch echt wel uit als een Kikabeer
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:14 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Koolmeesje zit klem in het nestkastje
Daar kan ik me nou echt niets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Karel zou ik wel los voor de winkel kunnen laten wachten want die laat zich door niemand oppakken als ik niet zeg dat het goed is.
Maar ik doe het niet, ik snap ook echt niet waarom mensen dat doen.
Moeder van een vriendin van me woont in de buurt bij mij en die vergeet de hond er regelmatig zelfs... Ik heb dr al een keer of 6 gebeld, dat Luca nog bij de Super stond terwijl zij dus wel al thuis de telefoon opnam
zo lief hequote:
Het ziet er idd lullig uit zo met die bungelende pootjesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:14 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Koolmeesje zit klem in het nestkastje
Het is echt zo, ik zie het denk ik vaker niet dan welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou echt niets bij voorstellen.
Tot jij er een keer niet bent om te bellen en die hond daar uren zit
Oh ik geloofde jou ook wel, maar ik kan me er niets bij voorstellen dat iemand dan zó langs die hond weer naar huis/de auto looptquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is echt zo, ik zie het denk ik vaker niet dan wel![]()
Maar dan komt ze er na een poos wel weer achter als ze denkt ach zal ik de hond es uit gaan laten of zo...
Die hond boeit het trouwens niks, die zit daar als een zoutzak te zitten urenlang, en tis ook zeg maar niet het type hond waarvan iemand snel denkt heeeeeeej die neem ik mee naar huis.
quote:
Nou ja, als je dr kende dan snapte je het welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik geloofde jou ook wel, maar ik kan me er niets bij voorstellen dat iemand dan zó langs die hond weer naar huis/de auto looptDie hond zal dan ook wel denken 'gut daar gaan we weer'.
quote:
Geleerd deze keerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:28 schreef indaha het volgende:
[..]
allleen gezond verstand of deze keer toch geleerd
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:23 schreef indaha het volgende:
[..]
zo lief he, je zult ze gaan missen volgende week.
Tja ze moeten oefenen natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Inderdaadmaar als ze wakker zijn kan ik echt niet rustig tentamen leren. Dan hangen ze in het gordijn, dan weer in de lampen
Superrrr muis!quote:
Gatverquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:35 schreef Greys het volgende:
Ik zit dat blad 'Proef' van de slager te lezen en daar staan Italiaanse gerechten in, o.a. vitello tonnatoMaar ook 'zuppa pavese'. Getverderrie, soep met een rauwe eierdooier er in!
Dat lijkt me nou echt niet lekker! Iemand wel eens gegeten?
[ afbeelding ]
Yuck, dat moet dan ook nog koude soep zijn of niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:35 schreef Greys het volgende:
Ik zit dat blad 'Proef' van de slager te lezen en daar staan Italiaanse gerechten in, o.a. vitello tonnatoMaar ook 'zuppa pavese'. Getverderrie, soep met een rauwe eierdooier er in!
[ afbeelding ]
Nee nooit gehad en zal het ook niet proberen denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:35 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klinkt beter dan het gerecht van Greysquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
in 1x goed gegokt!
spinazie, kruidenkaas, cashewnoten, spekjes en champignons
Nee warmquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:36 schreef APK het volgende:
[..]
Yuck, dat moet dan ook nog koude soep zijn of niet?
Over vieze dingen gesproken... toen ik terug kwam van de boodschappen zag ik op tv nog net de laatste vijf minuten van Droomhuis in de Zon. Of iets van die orde. Leuk joh, zo'n eigen vakantiehuisje in het buitenlandquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
GatverZeg niet van die vieze dingen joh
Dan neem jij alleen de kip hawai snietsulquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:49 schreef Qwea het volgende:
ik ben bloemkool aan het maken met een groentesausje... een kip hawai schnitzel en een Italiaans pittig worstje... maar dat laatste was niet zo heel snugger bedenk ik me net, vanwege mn buik shit nu
Huuuuu!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Over vieze dingen gesproken... toen ik terug kwam van de boodschappen zag ik op tv nog net de laatste vijf minuten van Droomhuis in de Zon. Of iets van die orde. Leuk joh, zo'n eigen vakantiehuisje in het buitenlandZe kwamen na een paar weken terug in dat huisje en zo ongeveer in en onder alle bedden lagen dode muizen, ondefinieerbare bossen "pluis" (beschimmelde troep
) onder hun kussens en al. Ze hebben alle matrassen en beddengoed naar buiten gegooid, durfden niet meer naar binnen en zijn maar in een hotel gaan slapen.
Pesies. Ook lekker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan neem jij alleen de kip hawai snietsul
Is t zo'n bitch dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:19 schreef Oognip het volgende:
Soep met rauwe eierdooier, klinkt niet zo smakelijkuberhaupt rauwe eierdooier
Mama_mia is het weekend weg dus ik mag op haar kat passen. Ik ga er zo naar toe en ben benieuwd hoeveel krassen ik vandaag van der krijg
quote:
Alleen tegen mij. Ze schijnt echt heel lief te zijn volgens M_M, maar tegen mij is ze echt niet lief.quote:
worstje viel wel meequote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan neem jij alleen de kip hawai snietsul
Dat moet nog aan de reis beginnen.quote:
Ja, na een relatie van wel 3 maanden!quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, na een relatie van wel 3 maanden!
Ach wat een leuk koppiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
Chucky is al gereserveerd![]()
Nou ja, fijn voor hem
[ afbeelding ]
Ik zag hem gister en toen dacht ik wel 'Oeh, als ik een asielhondje zou nemen zou het die zijn'quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach wat een leuk koppieen fijn dat hij een huisje heeft.
Had jij hem eventueel willen halen Greys?
Ik heb na een powernap altijd trek in beschuit met hagelslag, niet in hartig eten. Ontbijtgevoel zeg maarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een powernap gedaan en nu liggen dr twee loempias in de oven
Hij moet nog opgevoed worden dus, wel een leuk beestjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
Deze vind ik ook wel cute, is nog maar 6 maanden![]()
Maar daar staat bij 'deze meneer is niet zo schattig als hij lijkt en moet nog leren dat veel dingen niet mogen'.
[ afbeelding ]
Ach daar gaat het toch nu ook best goed mee tochquote:
Je herkent haar er niet meer in, maar het is een bearded collie die zo verwaarloosd werd dat ze helemaal geschoren moest worden, vandaar dat geschoren bekkie. Maar zo ziet zo'n hond er met lang haar uitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat zie ik ook niet aan het plaatje. Maar ik snap wel dat S. er een zwak voor heeft![]()
Ik zou zo'n hond gewoon vrij kort geknipt houdenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh jee, zo een bearded das een hoop haar, dat zou ik nooit in huis willen hebben
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
OMG, S roept "dan moeten we wel een grotere auto hebben!".
Erhm... we hebben een grote auto.
"Ja maar deze kan niet voorin op schoot!".
Erhm... dan doe je hem achterin.
"Oh ja".
Samson!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Je herkent haar er niet meer in, maar het is een bearded collie die zo verwaarloosd werd dat ze helemaal geschoren moest worden, vandaar dat geschoren bekkie. Maar zo ziet zo'n hond er met lang haar uit
[ afbeelding ]
Is dat echt hetzelfde ras, dat zou ik nooit gedacht hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Je herkent haar er niet meer in, maar het is een bearded collie die zo verwaarloosd werd dat ze helemaal geschoren moest worden, vandaar dat geschoren bekkie. Maar zo ziet zo'n hond er met lang haar uit
[ afbeelding ]
Het antwoord: "Een Volkswagen bus".quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:44 schreef oh-oh het volgende:
In wat voor een auto wi je zo een joekel dan wel voorin op schoot nemen en er zelf nog een beetje leuk bijzitten?
Mannenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Het antwoord: "Een Volkswagen bus".
Kortom, hij zoekt gewoon een excuus om zo'n bussie te kopen
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hehehehehequote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
samson is een bobtailquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
Maar die hond is zo bang dat ze buiten aan de riem niet durft te lopen, dan gaat ze op de grond liggen en maakt zich klein. Zielig he![]()
Er staat dat ze een stabiele andere hond in huis moet hebben als haar voorbeeld.
Maar ja...
en boor is net zo toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
Maar die hond is zo bang dat ze buiten aan de riem niet durft te lopen, dan gaat ze op de grond liggen en maakt zich klein. Zielig he![]()
Er staat dat ze een stabiele andere hond in huis moet hebben als haar voorbeeld.
Maar ja...
Waarschijnlijk heel haar leven als fokteef gebruikt, nooit aan de riem leren wandelenquote:
Hoe oud is ze dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heel haar leven als fokteef gebruikt, nooit aan de riem leren wandelen![]()
En dan toch nog zo lief voor mensen en niet bijten enzo
ja en een teckel ookquote:
Nee je hebt gelijk. Maar ik vind het dan weer zo zielig omdat niemand haar waarschijnlijk neemt omdat ze al wat ouder is. Ik moet ook het leeftijdsfilter maar gewoon op jonger dan 5 zetten ofzo en niet meer naar de rest kijken, hoe lullig ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:52 schreef oh-oh het volgende:
Maar dat is ook alweer best wel oud, dat wilde je toch niet?
Veel ouder dan 12 worden die niet gemiddeld denk ik hoor...
Ja daar heb ik ook last van maar dan met kattenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:00 schreef Greys het volgende:
Ok, site weer even weg. Anders zit ik heel de avond stakkers te kijken
Ik ook; zelfs de plaatjes kan ik al niet zienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:01 schreef indaha het volgende:
Ja daar heb ik ook last van maar dan met katten, het liefst zou ik ze allemaal nemen met hun zielige verhalen.
Ja!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
We starten gewoon ons eigen FOK! Dierenthuis. Voor alle kneusjes en oudjes die niemand wil
Ja, voor je het weet komen ze van boven uit de schoorsteen zetten wegens overbevolkingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
Alhoewel we dan misschien een betere naam moeten verzinnen dan "FOK! Dieren Thuis"....
Ja of willen ineens allerlei schimmige types 'helpen'quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet komen ze van boven uit de schoorsteen zetten wegens overbevolking
Ja als ik de lotto win dan onmiddelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
We starten gewoon ons eigen FOK! Dierenthuis. Voor alle kneusjes en oudjes die niemand wil
Nou ja, vijf jaar vind ik op zich nog niet zo heel weinigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Maar ik vind het dan weer zo zielig omdat niemand haar waarschijnlijk neemt omdat ze al wat ouder is. Ik moet ook het leeftijdsfilter maar gewoon op jonger dan 5 zetten ofzo en niet meer naar de rest kijken, hoe lullig ook.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
En dan heeft Greys ook meteen een leuk plekje
Niks mis met catladies.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:09 schreef Harajuku. het volgende:
Neeeheee, geen catlady. En Boris heeft ook liever een hond.
Gewoon zo'n hele grote kat zoals op die foto onlangs dan kan S er toch nog naast lopenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
Of gewoon nóg een kat, leuk voor Boor ookEn das lang niet zoveel gedoe, kan je eens lekker een avondje of nachtje weg zonder gedoe, je hoeft niet door weer en wind met zo'n beest, en ze zijn gewoon stukken minder dom dan honden
Boor heeft niks te willen, en dan kan hij eens zien hoe een kat hoort te zijn, dan wordt het misschien nog wat met 'mquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:09 schreef Harajuku. het volgende:
Neeeheee, geen catlady. En Boris heeft ook liever een hond.
Je moet gewoon de kat laten typen, voor wat hoort watquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks mis met catladies.![]()
Het typt alleen zo lastig met een kat op schoot.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boor heeft niks te willen, en dan kan hij eens zien hoe een kat hoort te zijn, dan wordt het misschien nog wat met 'm
Ik moet haar steeds wakker maken dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Je moet gewoon de kat laten typen, voor wat hoort wat
kat op schoot?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou het niet pikn as k oe was
Je moet nooit denken dat iets niet meer te verbeteren valt. Op zo'n moment sterft de mensheid uit. Boris is geweldig, maar hij kan nóg geweldigerderster wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil jij Boris veranderen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oooohhy Greys, hoor je dat? Hij vindt Boris niet goed genoeg![]()
![]()
![]()
Nee zelfs ik als kattenmens vind Boor geweldig zoals hij nu is, hij hoeft geen huis, tuin en keukenkat te worden want hij is een geval apartquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou het niet pikn as k oe was
Ik zou mijn kat zo ruilen voor Boris.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee zelfs ik als kattenmens vind Boor geweldig zoals hij nu is, hij hoeft geen huis, tuin en keukenkat te worden want hij is een geval apart
Nee dat nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou mijn kat zo ruilen voor Boris.
Zeg jij maar niets met jequote:
Niet haten opquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zeg jij maar niets met jeLimburgs
Een cane corso lijkt me ook wel wat voor Greys,!
Wat is er mis met Limburgsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zeg jij maar niets met jeLimburgs
Een cane corso lijkt me ook wel wat voor Greys,!
Nu voel ik toch weer meer voor Hara's mening...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met 'wat niet' zijn we sneller klaar
Ik dien een klacht in ik wordt gepestquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met 'wat niet' zijn we sneller klaar
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
Cat, heb je niet nog zo'n kitten over ergens? Haal ik hem morgen even op en drop ik hem bij Greys
Ik ben een vrouw, ik mag geen mening.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu voel ik toch weer meer voor Hara's mening...
Vale rooie kater ook goed?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
Cat, heb je niet nog zo'n kitten over ergens? Haal ik hem morgen even op en drop ik hem bij Greys
Huh?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je ineens van de vrouwenliefde geworden?
Ben je nog niet aan de dunne van al die kersenquote:
Hoe weet jij dat Cat oranje is van beneden?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh je bedoelt echt een van je katten, ik dacht even een andere poes.
Vreselijk komisch blij hoofd iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou de hele dag in een stuip liggen als ik tegen die kop aan moest kijken
Ja, maar dan kunnen ze er wel even kat bij ingooien voor je.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Vreselijk komisch blij hoofd idd
Maar wel een bietje grootEn onbekend of hij met katten kan.
Ik snap hem nog niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh je bedoelt echt een van je katten, ik dacht even een andere poes.
Poes, Cat. Poes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap hem nog niet.Ik heb het over die vale rooie aanloopkater.
Hij heeft mijn pompom gezien.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Cat oranje is van beneden?
De poes die je overal mee naar toe neemtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap hem nog niet.Ik heb het over die vale rooie aanloopkater.
quote:
Soms he, wil je dingen gewoon niet snappen dus negeer je ze.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:27 schreef indaha het volgende:
[..]
De poes die je overal mee naar toe neemt
Goed idee. Ik geef Greys gewoon een retriever en zeg dat het een grote kat is.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed idee. Ik geef Greys gewoon een retriever en zeg dat het een grote kat is.
Er zijn honden die miauwenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed idee. Ik geef Greys gewoon een retriever en zeg dat het een grote kat is.
Bij alfred denk ik aan een eendjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, precies! Heeft ze nooit door.
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=237247
Hij is schattigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mja, bij deze denk ik meer aan lelijk eendjequote:
Hara, wat doe jequote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
HIj gaat het niet redden met tegenwindquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
Hij is mooi van lelijkheid
En heeft zo mogelijk NOG grotere zeil-oren dan Bink
Te cute, lieve Chico in H&Mquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een knippertje open laten voor de staart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh doe die maar, opgelost, slotjequote:
quote:
Dat zeggen ze vaak standaard bij die kleine hondjes, is bullshit, ik wed dat ie bij Thessa kan!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom er staat dat ie niet met kleine kinderen kan?
Ja Bink kan ook prima bij kleine kinderen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zeggen ze vaak standaard bij die kleine hondjes, is bullshit, ik wed dat ie bij Thessa kan!
En ergens... héél héél in de verte... heeft ie ook iets stoers.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:45 schreef Harajuku. het volgende:
I knew it. Hij is wel klein en Gremlinachtig, maar 't heeft iets schattigs.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, denk het ook. Hij heeft nu 't label nieuw binnengekomen, moet je morgen gelijk bij zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:51 schreef _Multiply86_ het volgende:
Voor die moet je denk ik ook wel snel zijn, die is zo weg.![]()
Chrome?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Iemand hier zei een poosje terug dat firefox bij haar steeds vastliep en ze toen iets anders had gedownload, wie was dat en wat heb je ipv firefox.Bij mij doet die ook klote
![]()
Misschien was ik het wel, want bij mij was dat in elk geval zo. Heb nu Chrome (werkt prima)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Iemand hier zei een poosje terug dat firefox bij haar steeds vastliep en ze toen iets anders had gedownload, wie was dat en wat heb je ipv firefox.Bij mij doet die ook klote
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |