Billy en Sjon hadden het als pup, ik ben zo blij dat er bij Sjon ook eindelijk wat pluim op staat nuquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die geschoren oren ook niet mooi,
Damn, hij is goed!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:59 schreef Ynske het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)torm_op_trompet.html
Ow..dat is wel zonde dan ja, straks ziet het er niet uitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Billy en Sjon hadden het als pup, ik ben zo blij dat er bij Sjon ook eindelijk wat pluim op staat nu![]()
Nadeel is trouwens ook dat het maar heeeeeeeel langzaam groeit dat oorhaar.
Dus als ze die oren kaal zet en het niks vindt duurt het mss wel weer 2 jaar voor ze weer zo zijn als nu.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh dat gebeurt mij ook wel is; creme fraiche vergeten
Heb je wel cashewnootjes in huis? (die horen toch in kip siam?)
Ooooooh dr was es iemand op het forum, die had een achterkleinzoon van Chico met de meest geniale pluimoren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ow..dat is wel zonde dan ja, straks ziet het er niet uit
Lijkt mij ook heel eng, iedereen kan ermee vandoor gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:10 schreef Greys het volgende:
Laatst stond er een soort Bink buiten bij het winkelcentrum vastgebonden. In de hoosregen, écht een stortbui. Hondje maar losgemaakt en er mee in de hal gaan staan. Uiteindelijk kwam die dame terug. Hollend, dat wel, toen ze hoorde hoe de regen op het dak kletterde
Maar ik snap het niet, zulke kleine cute hondjes (of eigenlijk welke hond ook, maar een rottweiler zullen ze misschien eerder van afblijven) vastbinden aan een fietsenrek en dan ver uit het zicht gaan zelf.
Ja, jij slaat echt allesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:10 schreef Cat22 het volgende:
Gelukkig dat niet iedereen zo'n vergeetachtige falende sneuneus als ik is he.
Hooo! Slaan doe ik niet!quote:
Dan lijkt ie er gewoon heel erg op.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wij hebben er zelf 9 en hij ziet er toch echt wel uit als een Kikabeer
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:14 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Koolmeesje zit klem in het nestkastje
Daar kan ik me nou echt niets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Karel zou ik wel los voor de winkel kunnen laten wachten want die laat zich door niemand oppakken als ik niet zeg dat het goed is.
Maar ik doe het niet, ik snap ook echt niet waarom mensen dat doen.
Moeder van een vriendin van me woont in de buurt bij mij en die vergeet de hond er regelmatig zelfs... Ik heb dr al een keer of 6 gebeld, dat Luca nog bij de Super stond terwijl zij dus wel al thuis de telefoon opnam
zo lief hequote:
Het ziet er idd lullig uit zo met die bungelende pootjesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:14 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Koolmeesje zit klem in het nestkastje
Het is echt zo, ik zie het denk ik vaker niet dan welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou echt niets bij voorstellen.
Tot jij er een keer niet bent om te bellen en die hond daar uren zit
Oh ik geloofde jou ook wel, maar ik kan me er niets bij voorstellen dat iemand dan zó langs die hond weer naar huis/de auto looptquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is echt zo, ik zie het denk ik vaker niet dan wel![]()
Maar dan komt ze er na een poos wel weer achter als ze denkt ach zal ik de hond es uit gaan laten of zo...
Die hond boeit het trouwens niks, die zit daar als een zoutzak te zitten urenlang, en tis ook zeg maar niet het type hond waarvan iemand snel denkt heeeeeeej die neem ik mee naar huis.
quote:
Nou ja, als je dr kende dan snapte je het welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik geloofde jou ook wel, maar ik kan me er niets bij voorstellen dat iemand dan zó langs die hond weer naar huis/de auto looptDie hond zal dan ook wel denken 'gut daar gaan we weer'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |