Ik heb deze nog in maat 56quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, kleiner kan ik er makkelijk truitjes van maken hoor, die dingen die ik van Guess had gehad van Sylvester toen waren 68 en nog kleiner geloof ik
Truestory. Maar we zaten in het park biertjes te poppen. Dus ik heb een uur gemistquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed ,beter een dag te vroeg dan een dag te laat
Da's een nieuwe app. Dat je op tijd bij de fysio bent.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb deze nog in maat 56
[ afbeelding ]
Oh ik zie nu dat de knoopjes over de romp lopen in plaats van bij de pijpjes. Dat is wat onhandig denk ik.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's een nieuwe app. Dat je op tijd bij de fysio bent.
Weet ik toch.quote:
Ik vind het lief dat je met er even aan hielp herinneren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]en
Het zou je maar gebeuren dat je dacht dat het donderdag is
Daarom gaat hier Nacho alleen mee naar de supermarkt, wie wil hem nou stelenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:46 schreef Ynske het volgende:
Man steelt hond bij supermarkt Brunssumdas hier om de hoek
Baloe hapt als iemand hem wil stelenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Daarom gaat hier Nacho alleen mee naar de supermarkt, wie wil hem nou stelen
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik vind het lief dat je met er even aan hielp herinneren.
Ik heb ook standaard mijn agend open liggen omdat ik echt niet kan onthouden wanneer en hoelaat ik waar in het z-huis/cb/fysio moet zijn.
En ik ga denk ik morgen de maatjes 44 uit de kast halen dat wilde ik eigenlijk nu doen maar er ligt iemand heel lief bij mij op schoot
Speak 4 yourself.quote:
Oh dat gebeurt mij ook wel is; creme fraiche vergetenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:06 schreef Cat22 het volgende:
Faal.Ik wilde kip madras maken, kip in de marinade gezet en nu kom ik erachter dat ik geen crème fraîche in huis heb. En geen zin om naar de supermarkt te gaan. Dus nu wordt het kip siam met madras marinade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |