Je herkent haar er niet meer in, maar het is een bearded collie die zo verwaarloosd werd dat ze helemaal geschoren moest worden, vandaar dat geschoren bekkie. Maar zo ziet zo'n hond er met lang haar uitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat zie ik ook niet aan het plaatje. Maar ik snap wel dat S. er een zwak voor heeft![]()
Ik zou zo'n hond gewoon vrij kort geknipt houdenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh jee, zo een bearded das een hoop haar, dat zou ik nooit in huis willen hebben
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
OMG, S roept "dan moeten we wel een grotere auto hebben!".
Erhm... we hebben een grote auto.
"Ja maar deze kan niet voorin op schoot!".
Erhm... dan doe je hem achterin.
"Oh ja".
Samson!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Je herkent haar er niet meer in, maar het is een bearded collie die zo verwaarloosd werd dat ze helemaal geschoren moest worden, vandaar dat geschoren bekkie. Maar zo ziet zo'n hond er met lang haar uit
[ afbeelding ]
Is dat echt hetzelfde ras, dat zou ik nooit gedacht hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Je herkent haar er niet meer in, maar het is een bearded collie die zo verwaarloosd werd dat ze helemaal geschoren moest worden, vandaar dat geschoren bekkie. Maar zo ziet zo'n hond er met lang haar uit
[ afbeelding ]
Het antwoord: "Een Volkswagen bus".quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:44 schreef oh-oh het volgende:
In wat voor een auto wi je zo een joekel dan wel voorin op schoot nemen en er zelf nog een beetje leuk bijzitten?
Mannenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Het antwoord: "Een Volkswagen bus".
Kortom, hij zoekt gewoon een excuus om zo'n bussie te kopen
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hehehehehequote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
samson is een bobtailquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
Maar die hond is zo bang dat ze buiten aan de riem niet durft te lopen, dan gaat ze op de grond liggen en maakt zich klein. Zielig he![]()
Er staat dat ze een stabiele andere hond in huis moet hebben als haar voorbeeld.
Maar ja...
en boor is net zo toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
Maar die hond is zo bang dat ze buiten aan de riem niet durft te lopen, dan gaat ze op de grond liggen en maakt zich klein. Zielig he![]()
Er staat dat ze een stabiele andere hond in huis moet hebben als haar voorbeeld.
Maar ja...
Waarschijnlijk heel haar leven als fokteef gebruikt, nooit aan de riem leren wandelenquote:
Hoe oud is ze dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heel haar leven als fokteef gebruikt, nooit aan de riem leren wandelen![]()
En dan toch nog zo lief voor mensen en niet bijten enzo
ja en een teckel ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |