Pesies. Ook lekker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan neem jij alleen de kip hawai snietsul
Is t zo'n bitch dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:19 schreef Oognip het volgende:
Soep met rauwe eierdooier, klinkt niet zo smakelijkuberhaupt rauwe eierdooier
Mama_mia is het weekend weg dus ik mag op haar kat passen. Ik ga er zo naar toe en ben benieuwd hoeveel krassen ik vandaag van der krijg
quote:
Alleen tegen mij. Ze schijnt echt heel lief te zijn volgens M_M, maar tegen mij is ze echt niet lief.quote:
worstje viel wel meequote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan neem jij alleen de kip hawai snietsul
Dat moet nog aan de reis beginnen.quote:
Ja, na een relatie van wel 3 maanden!quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, na een relatie van wel 3 maanden!
Ach wat een leuk koppiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
Chucky is al gereserveerd![]()
Nou ja, fijn voor hem
[ afbeelding ]
Ik zag hem gister en toen dacht ik wel 'Oeh, als ik een asielhondje zou nemen zou het die zijn'quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach wat een leuk koppieen fijn dat hij een huisje heeft.
Had jij hem eventueel willen halen Greys?
Ik heb na een powernap altijd trek in beschuit met hagelslag, niet in hartig eten. Ontbijtgevoel zeg maarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een powernap gedaan en nu liggen dr twee loempias in de oven
Hij moet nog opgevoed worden dus, wel een leuk beestjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
Deze vind ik ook wel cute, is nog maar 6 maanden![]()
Maar daar staat bij 'deze meneer is niet zo schattig als hij lijkt en moet nog leren dat veel dingen niet mogen'.
[ afbeelding ]
Ach daar gaat het toch nu ook best goed mee tochquote:
Je herkent haar er niet meer in, maar het is een bearded collie die zo verwaarloosd werd dat ze helemaal geschoren moest worden, vandaar dat geschoren bekkie. Maar zo ziet zo'n hond er met lang haar uitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat zie ik ook niet aan het plaatje. Maar ik snap wel dat S. er een zwak voor heeft![]()
Ik zou zo'n hond gewoon vrij kort geknipt houdenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh jee, zo een bearded das een hoop haar, dat zou ik nooit in huis willen hebben
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
OMG, S roept "dan moeten we wel een grotere auto hebben!".
Erhm... we hebben een grote auto.
"Ja maar deze kan niet voorin op schoot!".
Erhm... dan doe je hem achterin.
"Oh ja".
Samson!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Je herkent haar er niet meer in, maar het is een bearded collie die zo verwaarloosd werd dat ze helemaal geschoren moest worden, vandaar dat geschoren bekkie. Maar zo ziet zo'n hond er met lang haar uit
[ afbeelding ]
Is dat echt hetzelfde ras, dat zou ik nooit gedacht hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Je herkent haar er niet meer in, maar het is een bearded collie die zo verwaarloosd werd dat ze helemaal geschoren moest worden, vandaar dat geschoren bekkie. Maar zo ziet zo'n hond er met lang haar uit
[ afbeelding ]
Het antwoord: "Een Volkswagen bus".quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:44 schreef oh-oh het volgende:
In wat voor een auto wi je zo een joekel dan wel voorin op schoot nemen en er zelf nog een beetje leuk bijzitten?
Mannenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Het antwoord: "Een Volkswagen bus".
Kortom, hij zoekt gewoon een excuus om zo'n bussie te kopen
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hehehehehequote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
samson is een bobtailquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
Maar die hond is zo bang dat ze buiten aan de riem niet durft te lopen, dan gaat ze op de grond liggen en maakt zich klein. Zielig he![]()
Er staat dat ze een stabiele andere hond in huis moet hebben als haar voorbeeld.
Maar ja...
en boor is net zo toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
Maar die hond is zo bang dat ze buiten aan de riem niet durft te lopen, dan gaat ze op de grond liggen en maakt zich klein. Zielig he![]()
Er staat dat ze een stabiele andere hond in huis moet hebben als haar voorbeeld.
Maar ja...
Waarschijnlijk heel haar leven als fokteef gebruikt, nooit aan de riem leren wandelenquote:
Hoe oud is ze dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heel haar leven als fokteef gebruikt, nooit aan de riem leren wandelen![]()
En dan toch nog zo lief voor mensen en niet bijten enzo
ja en een teckel ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |