Nee je hebt gelijk. Maar ik vind het dan weer zo zielig omdat niemand haar waarschijnlijk neemt omdat ze al wat ouder is. Ik moet ook het leeftijdsfilter maar gewoon op jonger dan 5 zetten ofzo en niet meer naar de rest kijken, hoe lullig ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:52 schreef oh-oh het volgende:
Maar dat is ook alweer best wel oud, dat wilde je toch niet?
Veel ouder dan 12 worden die niet gemiddeld denk ik hoor...
Ja daar heb ik ook last van maar dan met kattenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:00 schreef Greys het volgende:
Ok, site weer even weg. Anders zit ik heel de avond stakkers te kijken
Ik ook; zelfs de plaatjes kan ik al niet zienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:01 schreef indaha het volgende:
Ja daar heb ik ook last van maar dan met katten, het liefst zou ik ze allemaal nemen met hun zielige verhalen.
Ja!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
We starten gewoon ons eigen FOK! Dierenthuis. Voor alle kneusjes en oudjes die niemand wil
Ja, voor je het weet komen ze van boven uit de schoorsteen zetten wegens overbevolkingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
Alhoewel we dan misschien een betere naam moeten verzinnen dan "FOK! Dieren Thuis"....
Ja of willen ineens allerlei schimmige types 'helpen'quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet komen ze van boven uit de schoorsteen zetten wegens overbevolking
Ja als ik de lotto win dan onmiddelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
We starten gewoon ons eigen FOK! Dierenthuis. Voor alle kneusjes en oudjes die niemand wil
Nou ja, vijf jaar vind ik op zich nog niet zo heel weinigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Maar ik vind het dan weer zo zielig omdat niemand haar waarschijnlijk neemt omdat ze al wat ouder is. Ik moet ook het leeftijdsfilter maar gewoon op jonger dan 5 zetten ofzo en niet meer naar de rest kijken, hoe lullig ook.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
En dan heeft Greys ook meteen een leuk plekje
Niks mis met catladies.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:09 schreef Harajuku. het volgende:
Neeeheee, geen catlady. En Boris heeft ook liever een hond.
Gewoon zo'n hele grote kat zoals op die foto onlangs dan kan S er toch nog naast lopenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
Of gewoon nóg een kat, leuk voor Boor ookEn das lang niet zoveel gedoe, kan je eens lekker een avondje of nachtje weg zonder gedoe, je hoeft niet door weer en wind met zo'n beest, en ze zijn gewoon stukken minder dom dan honden
Boor heeft niks te willen, en dan kan hij eens zien hoe een kat hoort te zijn, dan wordt het misschien nog wat met 'mquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:09 schreef Harajuku. het volgende:
Neeeheee, geen catlady. En Boris heeft ook liever een hond.
Je moet gewoon de kat laten typen, voor wat hoort watquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks mis met catladies.![]()
Het typt alleen zo lastig met een kat op schoot.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boor heeft niks te willen, en dan kan hij eens zien hoe een kat hoort te zijn, dan wordt het misschien nog wat met 'm
Ik moet haar steeds wakker maken dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Je moet gewoon de kat laten typen, voor wat hoort wat
kat op schoot?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou het niet pikn as k oe was
Je moet nooit denken dat iets niet meer te verbeteren valt. Op zo'n moment sterft de mensheid uit. Boris is geweldig, maar hij kan nóg geweldigerderster wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil jij Boris veranderen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oooohhy Greys, hoor je dat? Hij vindt Boris niet goed genoeg![]()
![]()
![]()
Nee zelfs ik als kattenmens vind Boor geweldig zoals hij nu is, hij hoeft geen huis, tuin en keukenkat te worden want hij is een geval apartquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou het niet pikn as k oe was
Ik zou mijn kat zo ruilen voor Boris.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee zelfs ik als kattenmens vind Boor geweldig zoals hij nu is, hij hoeft geen huis, tuin en keukenkat te worden want hij is een geval apart
Nee dat nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou mijn kat zo ruilen voor Boris.
Zeg jij maar niets met jequote:
Niet haten opquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zeg jij maar niets met jeLimburgs
Een cane corso lijkt me ook wel wat voor Greys,!
Wat is er mis met Limburgsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zeg jij maar niets met jeLimburgs
Een cane corso lijkt me ook wel wat voor Greys,!
Nu voel ik toch weer meer voor Hara's mening...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met 'wat niet' zijn we sneller klaar
Ik dien een klacht in ik wordt gepestquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met 'wat niet' zijn we sneller klaar
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
Cat, heb je niet nog zo'n kitten over ergens? Haal ik hem morgen even op en drop ik hem bij Greys
Ik ben een vrouw, ik mag geen mening.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu voel ik toch weer meer voor Hara's mening...
Vale rooie kater ook goed?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
Cat, heb je niet nog zo'n kitten over ergens? Haal ik hem morgen even op en drop ik hem bij Greys
Huh?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je ineens van de vrouwenliefde geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |