Nee 100 km/h = 100 * 1000 m/h = (100*1000)/3600 m/s = 27.778 m/squote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja ik kan wel rekenen met eenheden ja
Ja, ik zag het ook net op BBC gebeuren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alonso maakte een klein foutje. Hamilton lag in de eerste sector al een paar tienden achter op Vettel.
Obviously.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:11 schreef LWD-Godius het volgende:
Mooi dat vingertje weer, that's what i'm talking about.
De laatste races hebben wel uitgewezen dat de racepace van de Ferrari's en McLarens minimaal gelijkwaardig is als van Red Bull, dus ik ben er nog niet zo zeker van.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:12 schreef roelofjan het volgende:
Nou, ben benieuwd met hoeveel voorsprong Vettel morgen wint. Spannend!
quote:The race to establish a new qualifying super-gizmo conspiracy theory starts here…
Vanaf dag 1 van dit seizoen waren er diverse mensen die zeiden dat Red Bull vals speelde door gebruik te maken van engine mapping/blown diffuser/rubber die uitharden etc. Kortom het kon niet zo zijn dat red bull zo snel was omdat ze een goede uit hadden, maar ze gebruikten vals spel. Dat zou de main reason zijn waarom engine mapping werd verboden.quote:
Wat Red Bull eigenlijk bedoelt te zeggen is:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:41 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Kortom ze verwachten een nieuwe heksenjacht.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:47 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Wat Red Bull eigenlijk bedoelt te zeggen is:
[ afbeelding ]
Door het management aan te passen kon er tijdelijk meer pk worden verkregen en was het mogelijk om de motor revs te laten maken zodat de diffuser beter zou werken (want die werkt tegenwoordig deels door er lucht uit de uitlaten langs te laten stromen). Dit is nu verboden waardoor ze minder pk zouden hebben en minder grip.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:40 schreef Montov het volgende:
Ik heb het verhaal van engine mapping gemist. Kan iemand een samenvatting geven hoe en wat?
quote:
Het was overigens een Jordan die op de schaal van Coronel een tien met een griffel kreeg. Ik meen dat het Fisichella op Spa was die de eer hiervoor kreeg.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En vlammen en vonken!![]()
Goeie ouwe BAR tijd.
Deze?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het was overigens een Jordan die op de schaal van Coronel een tien met een griffel kreeg. Ik meen dat het Fisichella op Spa was die de eer hiervoor kreeg.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het was overigens een Jordan die op de schaal van Coronel een tien met een griffel kreeg. Ik meen dat het Fisichella op Spa was die de eer hiervoor kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |