abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98640436
Pérez + 1sec op snellere compound.
pi_98640438
Zozo ... Perez 1:39.778. Nice
Calm down, please!
pi_98640447
Schumacher nu ook lekker snel bezig!
Calm down, please!
pi_98640466
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:39 schreef Googolplexian het volgende:
Schumacher nu ook lekker snel bezig!
Op options toch?
pi_98640502
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:34 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Met hoeveel inhaalacties ben je tevreden? Want teveel inhaalacties en iedereen begint weer te miepen over DRS. :{
DRS is dan ook gewoon kut.
Maar het is wel de enige manier waarop ingehaald kan worden op een circuit als Valencia.
pi_98640543
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:39 schreef Nober het volgende:

[..]

Op options toch?
Yup.
pi_98640644
1:37.678, de ommekeer van Ferrari?!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2011 11:48:17 ]
pi_98640657
quote:
15s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:41 schreef roelofjan het volgende:

[..]

DRS is dan ook gewoon kut.
Maar het is wel de enige manier waarop ingehaald kan worden op een circuit als Valencia.
Ik snap niet dat mensen DRS kut vinden :{ Als je net zo snel bent als de auto waar je achter zit en inhaalt dan kan de volgende ronde de ingehaalde coureur het ook proberen. Als je langzamer bent als auto maar toch met DRS in kunt halen dan heeft de voorste coureur een fout gemaakt.

Het alternatief is treintjes van 10 auto's lang, de ultieme race-verpester ... dat mensen dat vergeten zijn van vorige jaren!
Calm down, please!
pi_98640661
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:48 schreef Nober het volgende:
1:37.678, de ommekeer van Ferrari?!
Eerst maar eens kijken wat de Red Bulls doen op de options.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:49:25 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98640682
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:48 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Eerst maar eens kijken wat de Red Bulls doen op de options.
Die zullen sneller zijn, maar Ferrari lijkt wel sneller dan McLaren en Button nu naar buiten om het tegendeel te bewijzen
pi_98640718
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:48 schreef Googolplexian het volgende:

Het alternatief is treintjes van 10 auto's lang, de ultieme race-verpester ... dat mensen dat vergeten zijn van vorige jaren!
Inderdaad. Vind het niet echt erg dat de Trulli-train zo (gedeeltelijk) uit de dienstregeling is gehaald.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:53:04 #87
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98640774
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:50 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Inderdaad. Vind het niet echt erg dat de Trulli-train zo (gedeeltelijk) uit de dienstregeling is gehaald.
Vind ik ook
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:48 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik snap niet dat mensen DRS kut vinden :{ Als je net zo snel bent als de auto waar je achter zit en inhaalt dan kan de volgende ronde de ingehaalde coureur het ook proberen. Als je langzamer bent als auto maar toch met DRS in kunt halen dan heeft de voorste coureur een fout gemaakt.

Het alternatief is treintjes van 10 auto's lang, de ultieme race-verpester ... dat mensen dat vergeten zijn van vorige jaren!
pi_98641042
Zelfs crashen doet Koba als een woeste krijger O+
Calmer than you are
pi_98641043
Extreme drifting with Koba _O_
Calm down, please!
pi_98641091
die banden van Koba :7
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:04:56 #91
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98641108
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:04 schreef koffiezwartsterk het volgende:
die banden van Koba :7
leuk als bijzettafeltje
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:10:29 #92
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98641235
Kijken of de Ferrari's werkelijk zo snel zijn straks in qualifying
pi_98641381
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

leuk als bijzettafeltje
>proest!<
Calm down, please!
pi_98641605
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:48 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik snap niet dat mensen DRS kut vinden :{ Als je net zo snel bent als de auto waar je achter zit en inhaalt dan kan de volgende ronde de ingehaalde coureur het ook proberen. Als je langzamer bent als auto maar toch met DRS in kunt halen dan heeft de voorste coureur een fout gemaakt.
Ja, en? Racen gaat om snelheid én positie. We kunnen natuurlijk ook gewoon kijken wie het snelste is en die de prijs uitreiken, dan hoeven ze ook niet meer allemaal tegelijk de baan op en kunnen ze op veilige afstand van elkaar hun rondjes draaien, veel veiliger.

quote:
Het alternatief is treintjes van 10 auto's lang, de ultieme race-verpester ... dat mensen dat vergeten zijn van vorige jaren!
Heeft veel meer te maken met de banden. In Canada was DRS gewoon kut. Op sommige andere circuits compenseerde het aardig voor vuile wind, meer moet het ook echt niet doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_98641698
Vettel 1e dan weet je al genoeg :')
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_98641837
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, en? Racen gaat om snelheid én positie. We kunnen natuurlijk ook gewoon kijken wie het snelste is en die de prijs uitreiken, dan hoeven ze ook niet meer allemaal tegelijk de baan op en kunnen ze op veilige afstand van elkaar hun rondjes draaien, veel veiliger.
Beter imo dan dat de snelste 30 ronden achter Trulli zit (edit ... samen met de rest van de top 10 en dat achterblijvers gewoon weer aansluiten).
Maar met al die kritiek ben ik wel heel benieuwd hoe jij het probleem van niet-inhalen had opgelost ... Effe 5 jaar geen F1? Homologatie van aero?
Calm down, please!
pi_98642237
Ik ben ook geen voorstander van DRS, zeker niet hoe het nu gebruikt word + de combinatie met het gebruiken van KERS!

DRS als het er dan al is, dan altijd te gebruiken en niet op maar het grootste rechte stuk, maar gewoon vrij te gebruiken door de coureur die achter zijn opponent zit ! Het is aan de coureur zelf om zijn grip/downforce in te schatten en dat maakt het minder voorspelbaar dat coureurs toch maar weer elke ronde afwachten tot dat ene rechte stuk waar het "mag" in plaats van waar het allemaal kan ! Kan echter wel resulteren in meer do-and-die acties zoals we ze van Coulthard en Lewis kennen :D

KERS is in die zin gewoon nog steeds zo bizar, dat het "groen" moet lijken door opladen van rem-energie maar dat bij elke keer paseren van finishlijn het balkje weer op 100% staat !

Ik zou het veel toffer vinden als we achter elke coureur een klein vakje gaan zien in de live-timing en dat je percentage omhoog en omlaag ziet gaan bij opladen en gebruiken van KERS, nu mist het zijn doel !
pi_98642418
DRS is prima, alleen de mensen bij de FIA hebben er geen verstand waar de lijn te leggen. Zo moeilijk is het nu ook weer niet om te bepalen hoeveel de achterste van de 2 in zal lopen op het rechte stuk.

Dan wordt het veel leuker om te zien. Degene die dan in wil halen kan van bijvoorbeeld 0.4s tot net naast de voorligger komen en dan maar zien wie er als laast durft/kan remmen. Want zoals het nu is gaat het gewoon veel te makkelijk.
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
pi_98642422
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:48 schreef Meike26 het volgende:

KERS is in die zin gewoon nog steeds zo bizar, dat het "groen" moet lijken door opladen van rem-energie maar dat bij elke keer paseren van finishlijn het balkje weer op 100% staat !
Huh :? Je snapt toch wel dat KERS meer oplaadt dan dat grafiekje laat zien maar dat die power gewoon niet beschikbaar is vanwege de regels?
Calm down, please!
pi_98642966
Dat snap ik inderdaad niet, omdat ik wel vaker heb gezien dat een coureur op start/finish tot 2 keer toe zijn KERS kan gebruiken, vóór hij de lijn gepasseerd heeft en nadat dat gebeurt is ! Het is omdat coureurs maar een bepaald percentage mogen gebruiken per ronde.

Mij als kijker wekt het anders een heel andere indruk ! Ik wil dus zien dat een coureur zelf zijn KERS oplaadt ipv dat het op s/f lijn weer 100% is ! En hoelang hij er dan over doet om zijn KERS volledig op te laden, een rondje of 2 ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')