Hopelijk werkt DRS goed op dit circuit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:42 schreef kepler het volgende:
Ik ben benieuwd naar deze race, Valencia is meestal maar saai...
Ja dat is de enige mogelijkheid een saaie middag te voorkomenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:54 schreef Trystar het volgende:
[..]
Hopelijk werkt DRS goed op dit circuit.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:48 schreef Tarado het volgende:
Straks om 11uur FP3
http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-3.html
FP2 niet gekeken gisteren maar begreep dat het een beetje haperde, niet dat ik daar wat aan kan doen maar er zijn meerdere links beschikbaar alleen niet allemaal met BBC commentaar;
http://www.vipbox.tv/sports/motosport.html
ik zou het normaal gesproken met je eens zijn, maar ik heb hem in mijn manager inc een joker dus dubbele punten voor alles wat ie scoort.. dus dit weekend moet ie nog effe een keer winnenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:11 schreef Temlin het volgende:
Ik vind alles best zolang Vettel maar niet op het poduim komt
Link 1 doet het bij mij ook goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:59 schreef Googolplexian het volgende:
Link 5 op Vipbox = Engels ... niet superkwaliteit maar gluurbaar
Er is de afgelopen 3 jaar welgeteld 4 keer ingehaald dacht ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:14 schreef Schunckelstar het volgende:
wat een verschrikkelijk saai sfeerloos circuit is het toch ook trouwens![]()
mag van mij wel van de kalender af
Is dat inclusief Hamilton die de SC passeert?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:29 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Er is de afgelopen 3 jaar welgeteld 4 keer ingehaald dacht ik.
Spannend, zouden we morgen een inhaalactie te zien krijgen?
Met hoeveel inhaalacties ben je tevreden? Want teveel inhaalacties en iedereen begint weer te miepen over DRS.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:29 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Er is de afgelopen 3 jaar welgeteld 4 keer ingehaald dacht ik.
Spannend, zouden we morgen een inhaalactie te zien krijgen?
Op options toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:39 schreef Googolplexian het volgende:
Schumacher nu ook lekker snel bezig!
DRS is dan ook gewoon kut.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Met hoeveel inhaalacties ben je tevreden? Want teveel inhaalacties en iedereen begint weer te miepen over DRS.
Ik snap niet dat mensen DRS kut vindenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:41 schreef roelofjan het volgende:
[..]
DRS is dan ook gewoon kut.
Maar het is wel de enige manier waarop ingehaald kan worden op een circuit als Valencia.
Die zullen sneller zijn, maar Ferrari lijkt wel sneller dan McLaren en Button nu naar buiten om het tegendeel te bewijzenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken wat de Red Bulls doen op de options.
Inderdaad. Vind het niet echt erg dat de Trulli-train zo (gedeeltelijk) uit de dienstregeling is gehaald.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:48 schreef Googolplexian het volgende:
Het alternatief is treintjes van 10 auto's lang, de ultieme race-verpester ... dat mensen dat vergeten zijn van vorige jaren!
Vind ik ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind het niet echt erg dat de Trulli-train zo (gedeeltelijk) uit de dienstregeling is gehaald.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen DRS kut vindenAls je net zo snel bent als de auto waar je achter zit en inhaalt dan kan de volgende ronde de ingehaalde coureur het ook proberen. Als je langzamer bent als auto maar toch met DRS in kunt halen dan heeft de voorste coureur een fout gemaakt.
Het alternatief is treintjes van 10 auto's lang, de ultieme race-verpester ... dat mensen dat vergeten zijn van vorige jaren!
Ja, en? Racen gaat om snelheid én positie. We kunnen natuurlijk ook gewoon kijken wie het snelste is en die de prijs uitreiken, dan hoeven ze ook niet meer allemaal tegelijk de baan op en kunnen ze op veilige afstand van elkaar hun rondjes draaien, veel veiliger.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen DRS kut vindenAls je net zo snel bent als de auto waar je achter zit en inhaalt dan kan de volgende ronde de ingehaalde coureur het ook proberen. Als je langzamer bent als auto maar toch met DRS in kunt halen dan heeft de voorste coureur een fout gemaakt.
Heeft veel meer te maken met de banden. In Canada was DRS gewoon kut. Op sommige andere circuits compenseerde het aardig voor vuile wind, meer moet het ook echt niet doen.quote:Het alternatief is treintjes van 10 auto's lang, de ultieme race-verpester ... dat mensen dat vergeten zijn van vorige jaren!
Beter imo dan dat de snelste 30 ronden achter Trulli zit (edit ... samen met de rest van de top 10 en dat achterblijvers gewoon weer aansluiten).quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, en? Racen gaat om snelheid én positie. We kunnen natuurlijk ook gewoon kijken wie het snelste is en die de prijs uitreiken, dan hoeven ze ook niet meer allemaal tegelijk de baan op en kunnen ze op veilige afstand van elkaar hun rondjes draaien, veel veiliger.
Huhquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:48 schreef Meike26 het volgende:
KERS is in die zin gewoon nog steeds zo bizar, dat het "groen" moet lijken door opladen van rem-energie maar dat bij elke keer paseren van finishlijn het balkje weer op 100% staat !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |