Hopelijk werkt DRS goed op dit circuit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:42 schreef kepler het volgende:
Ik ben benieuwd naar deze race, Valencia is meestal maar saai...
Ja dat is de enige mogelijkheid een saaie middag te voorkomenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:54 schreef Trystar het volgende:
[..]
Hopelijk werkt DRS goed op dit circuit.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:48 schreef Tarado het volgende:
Straks om 11uur FP3
http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-3.html
FP2 niet gekeken gisteren maar begreep dat het een beetje haperde, niet dat ik daar wat aan kan doen maar er zijn meerdere links beschikbaar alleen niet allemaal met BBC commentaar;
http://www.vipbox.tv/sports/motosport.html
ik zou het normaal gesproken met je eens zijn, maar ik heb hem in mijn manager inc een joker dus dubbele punten voor alles wat ie scoort.. dus dit weekend moet ie nog effe een keer winnenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:11 schreef Temlin het volgende:
Ik vind alles best zolang Vettel maar niet op het poduim komt
Link 1 doet het bij mij ook goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:59 schreef Googolplexian het volgende:
Link 5 op Vipbox = Engels ... niet superkwaliteit maar gluurbaar
Er is de afgelopen 3 jaar welgeteld 4 keer ingehaald dacht ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:14 schreef Schunckelstar het volgende:
wat een verschrikkelijk saai sfeerloos circuit is het toch ook trouwens![]()
mag van mij wel van de kalender af
Is dat inclusief Hamilton die de SC passeert?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:29 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Er is de afgelopen 3 jaar welgeteld 4 keer ingehaald dacht ik.
Spannend, zouden we morgen een inhaalactie te zien krijgen?
Met hoeveel inhaalacties ben je tevreden? Want teveel inhaalacties en iedereen begint weer te miepen over DRS.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:29 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Er is de afgelopen 3 jaar welgeteld 4 keer ingehaald dacht ik.
Spannend, zouden we morgen een inhaalactie te zien krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |