abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:55:22 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98601402
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:20 schreef vosss het volgende:

[..]

Whehehe dat klinkt als een goed plan :7
Zonder jullie heeft Jenson hem uitgeschakeld

voor straks 14uur FP2

http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-2.html
pi_98602866
WTF ik zie nu pas dat Vettel op P16 staat?! :o

Had die problemen of iets?! :?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_98602919
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:30 schreef vosss het volgende:

Vingertje kapot :P ?
pi_98603436
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:30 schreef vosss het volgende:

Racepace met volle tank aan het testen.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_98604309
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

voor straks 14uur FP2

http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-2.html
Met engels commentaar warempel _O_
vosss is de naam,
pi_98605163
Die stream werkt niet bepaald best zeg... Jammer.
pi_98605262
Hij begint idd flink te haperen.

Ik snap het nog steeds niet dat Ecclestone niet hosselt dat de FP's gewoon in fullHD ergens te kijken zijn }:| :(!
vosss is de naam,
pi_98605310
Ja dat is echt belachelijk. Ik wil er best 20 dollar voor betalen voor een heel seizoen.. Formule 1 kan er zoveel meer uit halen, die livetiming kan ook veel uitgebreider e.d. En zelf kiezen bij wie je onboard wil kijken e.d.
pi_98605652
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:42 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Racepace met volle tank aan het testen.
ik las ergens anders dat de ECU instellingen voor silverstone zijn getest.. dan kunnen ze evt wel een probleem hebben, volgens mij hoeft williams bv niks aan te passen..
pi_98605675
Hoorde ik daar een nieuwtje? Volgend jaar BMW Sauber weer in blauw/wit zoals een paar jaar geleden.
pi_98605714
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:27 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

ik las ergens anders dat de ECU instellingen voor silverstone zijn getest.. dan kunnen ze evt wel een probleem hebben, volgens mij hoeft williams bv niks aan te passen..
O kan ook wel hoor, ik gokte maar wat. Maar VT1 is in ieder geval totaal niet representatief geweest, deze VT wel.
pi_98605737
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:21 schreef Burnie88 het volgende:
Ja dat is echt belachelijk. Ik wil er best 20 dollar voor betalen voor een heel seizoen.. Formule 1 kan er zoveel meer uit halen, die livetiming kan ook veel uitgebreider e.d. En zelf kiezen bij wie je onboard wil kijken e.d.
Inderdaad. Ik snap dat werkelijk niet. :X
vosss is de naam,
pi_98605900
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:21 schreef Burnie88 het volgende:
Ik gebruik zelf BlackVPN, werkt prima (voor BBC stream). Met een referral code (bijv deze: ACTQVJS ;)) 5 euro voor 3 maanden. (krijg dan zelf ook weer 2 weken extra vertel ik er netjes bij). Je kunt op de site van de BBC trouwens tijdens de race ook verschillende streams zien. Bij de race van Monaco was dit bijvoorbeeld o.a. een onboard cam op de wagen van Hamilton.
pi_98606041
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:31 schreef hermanf het volgende:

[..]

Ik gebruik zelf BlackVPN, werkt prima (voor BBC stream). Met een referral code (bijv deze: ACTQVJS ;)) 5 euro voor 3 maanden. (krijg dan zelf ook weer 2 weken extra vertel ik er netjes bij). Je kunt op de site van de BBC trouwens tijdens de race ook verschillende streams zien. Bij de race van Monaco was dit bijvoorbeeld o.a. een onboard cam op de wagen van Hamilton.
Dat is wel netjes ja, maar dat kijk je dan via televisie zeker? Want dat kan ik weer niet ontvangen..
pi_98606118
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:34 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Dat is wel netjes ja, maar dat kijk je dan via televisie zeker? Want dat kan ik weer niet ontvangen..
Nee via de BBC f1 site. Maar dan moet je dus wel een VPN/Proxy hebben anders kom je daar niet op.
pi_98606819
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:27 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. Voor zover ik weet gebruikten ze de agressieve instellingen alleen in Q3, waardoor ze flink uitliepen op de rest. Zonder die instellingen zouden ze iets minder voor liggen, maar nog steeds met de besten meedoen, zoals ze altijd in Q1 en Q2 doen. Waarschijnlijk gebruiken ze die agressieve instellingen helemaal niet meer, omdat ze die niet meer tussen Q1 en race mogen veranderen (waarmee de kwalificatie settings in feite verbannen worden) en krijgen we in de kwalificatie al een reëler beeld van de racepace van alle teams.

Zie hier voor een uitleg over de impact van de restricties

Als dit wel het geval is hebben alle andere (niet Cosworth) teams er ook last van, waardoor Williams ineens weer bij de top gaat horen. Zou ook weer leuk zijn. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_98611206
Heb medelijden met Di Resta vandaag.
pi_98615823
Die tweets worden ook steeds leuker :D
quote:
Adrian’s looking at racing yachts with that far away look in his eye. We have a truckie ready with a dart gun if he makes a run for it…
klik
Calmer than you are
pi_98616339
quote:
Michael Schumacher houdt geen rekening met een podiumfinish. Hij noteerde weliswaar de vierde tijd in de tweede trainingssessie in Valencia, maar hij heeft geen vertrouwen in lange runs.

Volgens hem is dat het zwakke punt van Mercedes. Toch was hij in Spanje ruim een halve seconde sneller dan teamgenoot Nico Rosberg. Dat doet de recordkampioen echter niets. Hij hoopt dat een van de topteams verzaakt, zodat Mercedes die plaatsen kan innemen.

“Vergeet het podium: daar zijn we niet snel genoeg voor”, vertelde Schumacher na afloop. “Ferrari is sterk en we staan achter McLaren en Red Bull Racing. Met geluk halen we een van die teams wellicht in. Met geluk. We zijn te langzaam voor een podiumfinish.”

“Ik denk niet dat we snel genoeg zijn”, vervolgde hij. “Mijn rondje zag er goed uit, maar dat hangt ook af van hoe de rondes van de concurrentie zijn. Ook zet ik mijn vraagtekens bij onze lange runs: meestal haken we dan een beetje af.”

Ook Rosberg had weinigs positiefs te melden over de prestaties van Mercedes. “Het begon vanochtend moeizaam. We verloren wat tijd vanwege wat mankementen aan de auto”, zei hij tegen Autosport. “Ik ben nog niet helemaal blij met de balans. Er zijn wat problemen met KERS. Ook zal het nieuwe engine mapping-reglement alles wat uitdagender gaan maken.”
Schumacher verwacht al geen wonderen in elk geval :{
vosss is de naam,
pi_98620634
vosss, welkom terug :*
Where facts are few, experts are many.
pi_98622254
Ben benieuwd of Karthikeyan de 107% regel gaat halen (voor zover ze daar nog streng over zijn)
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
pi_98622940
Heerlijk weer een gp dit weekend :)

Seb *O*
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  vrijdag 24 juni 2011 @ 21:42:34 #53
34586 kepler
No bounce, no play
pi_98624706
Ik ben benieuwd naar deze race, Valencia is meestal maar saai...
The line is a dot to you!
pi_98628163
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 21:42 schreef kepler het volgende:
Ik ben benieuwd naar deze race, Valencia is meestal maar saai...
Hopelijk werkt DRS goed op dit circuit.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 23:39:33 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98630791
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 22:54 schreef Trystar het volgende:

[..]

Hopelijk werkt DRS goed op dit circuit.
Ja dat is de enige mogelijkheid een saaie middag te voorkomen
pi_98631465
Ziet er niet naar uit dat t gaat regenen... :-)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 09:48:13 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98638684
Straks om 11uur FP3

http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-3.html

FP2 niet gekeken gisteren maar begreep dat het een beetje haperde, niet dat ik daar wat aan kan doen maar er zijn meerdere links beschikbaar alleen niet allemaal met BBC commentaar;

http://www.vipbox.tv/sports/motosport.html
pi_98639252
Vettel wint morgen, ik weet het zeker :D
  zaterdag 25 juni 2011 @ 10:24:50 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98639268
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 10:23 schreef Simsfan88 het volgende:
Vettel wint morgen, ik weet het zeker :D
Ga naar een wedkantoor, daar krijg je waarschijnlijk 90cent op de euro als je wint
pi_98639445
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 09:48 schreef Tarado het volgende:
Straks om 11uur FP3

http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-3.html

FP2 niet gekeken gisteren maar begreep dat het een beetje haperde, niet dat ik daar wat aan kan doen maar er zijn meerdere links beschikbaar alleen niet allemaal met BBC commentaar;

http://www.vipbox.tv/sports/motosport.html
^O^
blablablablablablablablablablablablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')