Pos. | Rijder | Team | Punten |
1 | Sebastian Vettel | Red Bull | 161 |
2 | Jenson Button | McLaren | 101 |
3 | Mark Webber | Red Bull | 94 |
4 | Lewis Hamilton | McLaren | 85 |
5 | Fernando Alonso | Ferrari | 69 |
6 | Felipe Massa | Ferrari | 32 |
7 | Vitaly Petrov | Renault | 31 |
8 | Nick Heidfeld | Renault | 29 |
9 | Nico Rosberg | Mercedes Grand Prix | 26 |
10 | Michael Schumacher | Mercedes Grand Prix | 26 |
11 | Kamui Kobayashi | Sauber | 25 |
12 | Adrian Sutil | Force India F1 | 8 |
13 | Sebastien Buemi | Scuderia Toro Rosso | 8 |
14 | Jaime Alguersuari | Scuderia Toro Rosso | 4 |
15 | Rubens Barrichello | Williams | 4 |
16 | Paul di Resta | Force India F1 | 2 |
17 | Sergio Perez | Sauber | 2 |
18 | Pastor Maldonado | Williams | 0 |
19 | Pedro de la Rosa | Sauber | 0 |
20 | Jarno Trulli | Team Lotus | 0 |
21 | Vitantonio Liuzzi | HRT F1 Team | 0 |
22 | Heikki Kovalainen | Team Lotus | 0 |
23 | Jerome d` Ambrosio | Virgin Racing | 0 |
24 | Narain Karthikeyan | HRT F1 Team | 0 |
25 | Timo Glock | Virgin Racing | 0 |
Pos. | Team | Punten |
1 | Red Bull | 255 |
2 | McLaren | 186 |
3 | Ferrari | 101 |
4 | Renault | 60 |
5 | Mercedes Grand Prix | 52 |
6 | Sauber | 27 |
7 | Scuderia Toro Rosso | 12 |
8 | Force India F1 | 10 |
9 | Williams | 4 |
10 | Team Lotus | 0 |
11 | HRT F1 Team | 0 |
12 | Virgin Racing | 0 |
Datum | Tijd | Programma |
Za 25 juni | 13.55-15.15 uur | RTL GP: Formule 1 - Europa - Kwalificatie |
Zo 26 juni | 13.00-13.55 uur | RTL GP: Formule 1 - Europa - Pre-show |
Zo 26 juni | 13.55-16.10 uur | RTL GP: Formule 1 - Europa - Race |
Datum | Tijd | Programma |
Za 25 juni | 13.10-15.15 uur | BBC1: Formule 1 - Europa - Kwalificatie |
Zo 26 juni | 13.10-16.00 uur | BBC1: Formule 1 - Europa - Race |
Zo 26 juni | 20.00-20.45 uur | BBC3: Formule 1 - Europa - Samenvatting |
Dag | Minimum | Maximum | Neerslagkans | Weerbeeld |
Vrijdag | 20 °C | 29 °C | 0 % | zonnig |
Zaterdag | 20 °C | 31 °C | 0 % | zonnig |
Zondag | 21 °C | 31 °C | 0 % | zonnig |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Ja ik heb het gezienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:52 schreef JohnB52 het volgende:
Dat wist ik niet...
Zie : Formule 1 Grand Prix van Europa 2011 #8
Bakkie erbijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:16 schreef Tarado het volgende:
Goedemorgen, daar gaan we weer!![]()
Om 10 uur FP1
http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-1.html
Ik kijk ookquote:
Sutil wsl. wel: kan ie 's voor Di Resta starten dit weekendquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal di Resta blij mee zijn, nou ja schade valt mee
Oh, PM me dan voortaan ff: dan kun je in mijn afwezigheid mijn account wel ff lenen voor een portie broodnodige Alonso kritiek tijdens een racequote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:53 schreef vosss het volgende:
Zo. Ik kan deze race weer niet live kijken. En de vorige race wel, maar toen had ik een onterechte ban!
Nee die Indiaan Chandhok reed in zijn plaats maar die zie ik ook niet staan (versnellingsbak problemen)quote:
Chandok reed idd, maar geen tijd geklokt ivm versnellingsbak problemen. Alleen een out en inlap.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee die Indiaan Chandhok reed in zijn plaats maar die zie ik ook niet staan (versnellingsbak problemen)
Whehehe dat klinkt als een goed planquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Oh, PM me dan voortaan ff: dan kun je in mijn afwezigheid mijn account wel ff lenen voor een portie broodnodige Alonso kritiek tijdens een race
Zonder jullie heeft Jenson hem uitgeschakeldquote:
Vingertje kapotquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:30 schreef vosss het volgende:
WTF ik zie nu pas dat Vettel op P16 staat?!
Had die problemen of iets?!
Racepace met volle tank aan het testen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:30 schreef vosss het volgende:
WTF ik zie nu pas dat Vettel op P16 staat?!
Had die problemen of iets?!
Met engels commentaar warempelquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor straks 14uur FP2
http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-2.html
ik las ergens anders dat de ECU instellingen voor silverstone zijn getest.. dan kunnen ze evt wel een probleem hebben, volgens mij hoeft williams bv niks aan te passen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:42 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Racepace met volle tank aan het testen.
O kan ook wel hoor, ik gokte maar wat. Maar VT1 is in ieder geval totaal niet representatief geweest, deze VT wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:27 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
ik las ergens anders dat de ECU instellingen voor silverstone zijn getest.. dan kunnen ze evt wel een probleem hebben, volgens mij hoeft williams bv niks aan te passen..
Inderdaad. Ik snap dat werkelijk niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:21 schreef Burnie88 het volgende:
Ja dat is echt belachelijk. Ik wil er best 20 dollar voor betalen voor een heel seizoen.. Formule 1 kan er zoveel meer uit halen, die livetiming kan ook veel uitgebreider e.d. En zelf kiezen bij wie je onboard wil kijken e.d.
Ik gebruik zelf BlackVPN, werkt prima (voor BBC stream). Met een referral code (bijv deze: ACTQVJSquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:21 schreef Burnie88 het volgende:
Ja dat is echt belachelijk. Ik wil er best 20 dollar voor betalen voor een heel seizoen.. Formule 1 kan er zoveel meer uit halen, die livetiming kan ook veel uitgebreider e.d. En zelf kiezen bij wie je onboard wil kijken e.d.
Dat is wel netjes ja, maar dat kijk je dan via televisie zeker? Want dat kan ik weer niet ontvangen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:31 schreef hermanf het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf BlackVPN, werkt prima (voor BBC stream). Met een referral code (bijv deze: ACTQVJS) 5 euro voor 3 maanden. (krijg dan zelf ook weer 2 weken extra vertel ik er netjes bij). Je kunt op de site van de BBC trouwens tijdens de race ook verschillende streams zien. Bij de race van Monaco was dit bijvoorbeeld o.a. een onboard cam op de wagen van Hamilton.
Nee via de BBC f1 site. Maar dan moet je dus wel een VPN/Proxy hebben anders kom je daar niet op.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:34 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Dat is wel netjes ja, maar dat kijk je dan via televisie zeker? Want dat kan ik weer niet ontvangen..
Lijkt me sterk. Voor zover ik weet gebruikten ze de agressieve instellingen alleen in Q3, waardoor ze flink uitliepen op de rest. Zonder die instellingen zouden ze iets minder voor liggen, maar nog steeds met de besten meedoen, zoals ze altijd in Q1 en Q2 doen. Waarschijnlijk gebruiken ze die agressieve instellingen helemaal niet meer, omdat ze die niet meer tussen Q1 en race mogen veranderen (waarmee de kwalificatie settings in feite verbannen worden) en krijgen we in de kwalificatie al een reëler beeld van de racepace van alle teams.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:27 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
ik las ergens anders dat de ECU instellingen voor silverstone zijn getest.. dan kunnen ze evt wel een probleem hebben, volgens mij hoeft williams bv niks aan te passen..
klikquote:Adrian’s looking at racing yachts with that far away look in his eye. We have a truckie ready with a dart gun if he makes a run for it…
Schumacher verwacht al geen wonderen in elk gevalquote:Michael Schumacher houdt geen rekening met een podiumfinish. Hij noteerde weliswaar de vierde tijd in de tweede trainingssessie in Valencia, maar hij heeft geen vertrouwen in lange runs.
Volgens hem is dat het zwakke punt van Mercedes. Toch was hij in Spanje ruim een halve seconde sneller dan teamgenoot Nico Rosberg. Dat doet de recordkampioen echter niets. Hij hoopt dat een van de topteams verzaakt, zodat Mercedes die plaatsen kan innemen.
“Vergeet het podium: daar zijn we niet snel genoeg voor”, vertelde Schumacher na afloop. “Ferrari is sterk en we staan achter McLaren en Red Bull Racing. Met geluk halen we een van die teams wellicht in. Met geluk. We zijn te langzaam voor een podiumfinish.”
“Ik denk niet dat we snel genoeg zijn”, vervolgde hij. “Mijn rondje zag er goed uit, maar dat hangt ook af van hoe de rondes van de concurrentie zijn. Ook zet ik mijn vraagtekens bij onze lange runs: meestal haken we dan een beetje af.”
Ook Rosberg had weinigs positiefs te melden over de prestaties van Mercedes. “Het begon vanochtend moeizaam. We verloren wat tijd vanwege wat mankementen aan de auto”, zei hij tegen Autosport. “Ik ben nog niet helemaal blij met de balans. Er zijn wat problemen met KERS. Ook zal het nieuwe engine mapping-reglement alles wat uitdagender gaan maken.”
Hopelijk werkt DRS goed op dit circuit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:42 schreef kepler het volgende:
Ik ben benieuwd naar deze race, Valencia is meestal maar saai...
Ja dat is de enige mogelijkheid een saaie middag te voorkomenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:54 schreef Trystar het volgende:
[..]
Hopelijk werkt DRS goed op dit circuit.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:48 schreef Tarado het volgende:
Straks om 11uur FP3
http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-3.html
FP2 niet gekeken gisteren maar begreep dat het een beetje haperde, niet dat ik daar wat aan kan doen maar er zijn meerdere links beschikbaar alleen niet allemaal met BBC commentaar;
http://www.vipbox.tv/sports/motosport.html
ik zou het normaal gesproken met je eens zijn, maar ik heb hem in mijn manager inc een joker dus dubbele punten voor alles wat ie scoort.. dus dit weekend moet ie nog effe een keer winnenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:11 schreef Temlin het volgende:
Ik vind alles best zolang Vettel maar niet op het poduim komt
Link 1 doet het bij mij ook goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:59 schreef Googolplexian het volgende:
Link 5 op Vipbox = Engels ... niet superkwaliteit maar gluurbaar
Er is de afgelopen 3 jaar welgeteld 4 keer ingehaald dacht ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:14 schreef Schunckelstar het volgende:
wat een verschrikkelijk saai sfeerloos circuit is het toch ook trouwens![]()
mag van mij wel van de kalender af
Is dat inclusief Hamilton die de SC passeert?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:29 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Er is de afgelopen 3 jaar welgeteld 4 keer ingehaald dacht ik.
Spannend, zouden we morgen een inhaalactie te zien krijgen?
Met hoeveel inhaalacties ben je tevreden? Want teveel inhaalacties en iedereen begint weer te miepen over DRS.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:29 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Er is de afgelopen 3 jaar welgeteld 4 keer ingehaald dacht ik.
Spannend, zouden we morgen een inhaalactie te zien krijgen?
Op options toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:39 schreef Googolplexian het volgende:
Schumacher nu ook lekker snel bezig!
DRS is dan ook gewoon kut.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Met hoeveel inhaalacties ben je tevreden? Want teveel inhaalacties en iedereen begint weer te miepen over DRS.
Ik snap niet dat mensen DRS kut vindenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:41 schreef roelofjan het volgende:
[..]
DRS is dan ook gewoon kut.
Maar het is wel de enige manier waarop ingehaald kan worden op een circuit als Valencia.
Die zullen sneller zijn, maar Ferrari lijkt wel sneller dan McLaren en Button nu naar buiten om het tegendeel te bewijzenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken wat de Red Bulls doen op de options.
Inderdaad. Vind het niet echt erg dat de Trulli-train zo (gedeeltelijk) uit de dienstregeling is gehaald.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:48 schreef Googolplexian het volgende:
Het alternatief is treintjes van 10 auto's lang, de ultieme race-verpester ... dat mensen dat vergeten zijn van vorige jaren!
Vind ik ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind het niet echt erg dat de Trulli-train zo (gedeeltelijk) uit de dienstregeling is gehaald.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen DRS kut vindenAls je net zo snel bent als de auto waar je achter zit en inhaalt dan kan de volgende ronde de ingehaalde coureur het ook proberen. Als je langzamer bent als auto maar toch met DRS in kunt halen dan heeft de voorste coureur een fout gemaakt.
Het alternatief is treintjes van 10 auto's lang, de ultieme race-verpester ... dat mensen dat vergeten zijn van vorige jaren!
Ja, en? Racen gaat om snelheid én positie. We kunnen natuurlijk ook gewoon kijken wie het snelste is en die de prijs uitreiken, dan hoeven ze ook niet meer allemaal tegelijk de baan op en kunnen ze op veilige afstand van elkaar hun rondjes draaien, veel veiliger.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen DRS kut vindenAls je net zo snel bent als de auto waar je achter zit en inhaalt dan kan de volgende ronde de ingehaalde coureur het ook proberen. Als je langzamer bent als auto maar toch met DRS in kunt halen dan heeft de voorste coureur een fout gemaakt.
Heeft veel meer te maken met de banden. In Canada was DRS gewoon kut. Op sommige andere circuits compenseerde het aardig voor vuile wind, meer moet het ook echt niet doen.quote:Het alternatief is treintjes van 10 auto's lang, de ultieme race-verpester ... dat mensen dat vergeten zijn van vorige jaren!
Beter imo dan dat de snelste 30 ronden achter Trulli zit (edit ... samen met de rest van de top 10 en dat achterblijvers gewoon weer aansluiten).quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, en? Racen gaat om snelheid én positie. We kunnen natuurlijk ook gewoon kijken wie het snelste is en die de prijs uitreiken, dan hoeven ze ook niet meer allemaal tegelijk de baan op en kunnen ze op veilige afstand van elkaar hun rondjes draaien, veel veiliger.
Huhquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:48 schreef Meike26 het volgende:
KERS is in die zin gewoon nog steeds zo bizar, dat het "groen" moet lijken door opladen van rem-energie maar dat bij elke keer paseren van finishlijn het balkje weer op 100% staat !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |