Heel misschien dat hij Silverstone nog mag doen, maar veel langer zal het inderdaad niet meer zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Alguershari mag zijn thuisrace nog rijden en wordt er vanaf Silverstone uitgeknikkerd vrees ik.
Op jouw niveau wel ja. Ze mogen allemaal hun remmen gebruiken wanneer ze willen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Goed ... zinloze discussie. Remmen is ook kunstmatig en ze rollen de auto's ook niet van een berg af om snelheid te maken.
Gelukkig zijn de knappe koppen binnen de FIA het meer met mij dan met jou eensquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Op jouw niveau wel ja. Ze mogen allemaal hun remmen gebruiken wanneer ze willen.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En in Canada deed hij het in de race vlak voor mijn neus. Ik voel me gezegend.
Hij had net z'n banden laten wisselen naar de supersoft en crashte gelijk na het uitrijden van de pitstraat. Zag er extreem knullig uit.quote:
Ik denk dat hij Taki Inoue in disguise isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij had net z'n banden laten wisselen naar de supersoft en crashte gelijk na het uitrijden van de pitstraat. Zag er extreem knullig uit.
0.008quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nee, BBC; Schumacher voor Rosberg. Als het omgekeerd is, zijn jullie ongehoord rap om dat ook te melden.
"Rosberg ahead of Schumacher, agaaaain!"quote:
Geen probleem dat je het patroon niet herkent hoor: je hebt al vaak genoeg bewezen niet echt heel veel te zien.quote:
Maar 0.008 dat is hoeveel meter?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
"Rosberg ahead of Schumacher, agaaaain!"
Uitgaande van 250 km/h op de start finish (geen idee hoeveel in werkelijkheid, eigenlijk) :quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |