Volgens mij is de 1ste quote uit FB, en de 2 erna uit CAFE.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, jouw quotes volgen elkaar prima op.
We stoppen nooit.quote:
Whaddup, homeboy?quote:
Je drie breezersletjes.quote:
Klopt als een bus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Volgens mij is de 1ste quote uit FB, en de 2 erna uit CAFE.
Die bus staat fout geparkeerd dan.quote:
Hmm... fout, maar kan ook lekker zijn.quote:
Hij draagt een gala das op een regulier overhemd i.c.m. een anderkleurig chiletje in een kutterig zolderkamertje?quote:
In mijn tijd noemden we zo iemand gewoon een homofiel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij draagt een gala das op een regulier overhemd i.c.m. een anderkleurig chiletje in een kutterig zolderkamertje?
Ugh,
Dat kan, maar dan wel een stijlloze faux pas homofiel zonder enige etiquette.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
In mijn tijd noemden we zo iemand gewoon een homofiel.
Hoho, wat meer respect voor deze artiesten.quote:
Waren in jouw tijd de piramiden al af?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
In mijn tijd noemden we zo iemand gewoon een homofiel.
Ach, ik vind het leuk dat die de moeite doet voor dit soort filmpjesquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij draagt een gala das op een regulier overhemd i.c.m. een anderkleurig chiletje in een kutterig zolderkamertje?
Ugh
Nee, ik had last van een licht tekort aan arbeidskrachten in die tijd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waren in jouw tijd de piramiden al af?
Kut vakbonden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, ik had last van een licht tekort aan arbeidskrachten in die tijd.
Dat hoort ook niet zo geknoopt, en zeker(!) niet op zo'n overhemd.quote:
En die blauwe puist op het hoofd van de vrouw naast hemquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat hoort ook niet zo geknoopt, en zeker(!) niet op zo'n overhemd.
Beckham op de William & Kate bruiloft is een goed voorbeeld hoe het wel moet:
[ afbeelding ]
Dat ziet er ook niet uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
En die blauwe puist op het hoofd van de vrouw naast hem?
Tsja, what can I say.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat hoort ook niet zo geknoopt, en zeker(!) niet op zo'n overhemd.
Beckham op de William & Kate bruiloft is een goed voorbeeld hoe het wel moet:
[ afbeelding ]
En wat humor betreft.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, what can I say.
Britten > Amerikanen.
Zeker wat kleding betreft.
Precies.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, what can I say.
Britten > Amerikanen.
Zeker wat kleding betreft.
En wat sporten betreft:quote:
AAUW!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Maar tot zover mijn modecritique.
[ afbeelding ]
Groetjahhhhs!
True.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wat sporten betreft:
[ afbeelding ]
Is toch zoveel verfijnder dan:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
En die blauwe puist op het hoofd van de vrouw naast hem?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
AAUW!!
Die vent krijg ik koppijn van, zo plastic als ie eruit ziet. Gedver. Of wacht:"Iew"
Wat een chineesquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Overigens kunnen sommige Amerikanen er wel wat van:
[ afbeelding ]
Woohoo, VS kwispelt.
Alleen die aanloop is al een epische spanningsopbouw.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
True.
Maar aangezien soms zon potje cricket een 24 uur kan duren... nah
Klopt. Toch jammer dat de Pakistanen er heer en meester in zijn. Haalt de glans van het Britse eraf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen die aanloop is al een epische spanningsopbouw.
Ik denk ietwat Indiaans bloed ofzo, geen idee, maar wooo.quote:
Nog een vent van plastic:quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Overigens kunnen sommige Amerikanen er wel wat van:
[ afbeelding ]
Woohoo, VS kwispelt.
Tsja, die hebben ook meer tijd om te oefenen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Toch jammer dat de Pakistanen er heer en meester in zijn. Haalt de glans van het Britse eraf.
Bah.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nog een vent van plastic:
[ afbeelding ]
Okay.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk ietwat Indiaans bloed ofzo, geen idee, maar wooo.
[ afbeelding ]
Die zijn ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doet me zo denken aan die gel reclames
Om je een plezier te doen:quote:
Hm, haar gezicht niet zo, verder wel perfect.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Okay.
Now something completely different:
[ afbeelding ]
Oke... we zitten weer op 1 lijn, jij en ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Okay.
Now something completely different:
[ afbeelding ]
Kutfoto inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Om je een plezier te doen:
[ afbeelding ]
Lol. Ik zie jou al achter de bal aan dansen.quote:
Een?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Ik zie jou al achter de bal aan dansen.
Ik geef je 2 minuten. En dat is nog positief.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een?
Ik denk eerder achter twee.
Sorry VS, maar ik zag je inderdaad al huppelend achter die bal aan gaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Ik zie jou al achter de bal aan dansen.
Bij hem?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik geef je 2 minuten. En dat is nog positief.
Ben het wel met je eens ergens. Die knaap begon als een quasimodo. Nu is hij nog te plastic, beetje te "mooi-boy". Maar dit zou wel eens een knappe kerel kunnen worden over een paar jaar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kutfoto inderdaad.
[ afbeelding ]
Ik ga op American Football.
[ afbeelding ]
Ja, die is leuk.quote:
Niks mis met mooi-boys, behalve hun irritante neiging om hoerig te zijn, enfin je hebt verder volkomen gelijk. Niet dat 't me verder boeit, hij mag altijd bellen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens ergens. Die knaap begon als een quasimodo. Nu is hij nog te plastic, beetje te "mooi-boy". Maar dit zou wel eens een knappe kerel kunnen worden over een paar jaar.
Nog geen Mel Gibson of Sean Connery die altijd knap waren en bleven.
Nee, op het veld muts. Je ligt binnen 2 minuten buiten de hekken. En niet via de uitgang ben ik bang voor.quote:
Zo denken mannen uiteraard ook met een lekker wijf. Je kan wel moeilijke eisen stellen, maar uiteindelijk schop je ze het bed niet uitquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks mis met mooi-boys, behalve hun irritante neiging om hoerig te zijn, enfin je hebt verder volkomen gelijk. Niet dat 't me verder boeit, hij mag altijd bellen.
True.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo denken mannen uiteraard ook met een lekker wijf. Je kan wel moeilijke eisen stellen, maar uiteindelijk schop je ze het bed niet uit
Dat bedoel ik, maar dacht eerder het rennen volhouden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, op het veld muts. Je ligt binnen 2 minuten buiten de hekken. En niet via de uitgang ben ik bang voor.
Ja, maar gelukkig worden mannen over het algemeen niet extreem veel lelijker, waar vrouwen daar nog wel eens last van hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo denken mannen uiteraard ook met een lekker wijf. Je kan wel moeilijke eisen stellen, maar uiteindelijk schop je ze het bed niet uit
doe nou eens mee man. Je haalt mijn hele grap om zeepquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, maar dacht eerder het rennen volhouden.
Ben na paar seconden al buiten adem.
Neu, die American Football lui schop ik zo met m'n hoge hakjes het veld uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
doe nou eens mee man. Je haalt mijn hele grap om zeep
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu, die American Football lui schop ik zo met m'n hoge hakjes het veld uit.
Klopt, hoewel met 32 jaar Jennifer Ferrin er nog heerlijk uitziet (ondanks dat ik niet op rood haar val)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
True.
Maar vrouwen die mooi blijven zoals Rachel Welch zijn uiterst zeldzaam.
Blergh.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, hoewel met 32 jaar Jennifer Ferrin er nog heerlijk uitziet (ondanks dat ik niet op rood haar val)
[ afbeelding ]
Ach ja, je kan een vrouw toch ook gewoon inruilen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig worden mannen over het algemeen niet extreem veel lelijker, waar vrouwen daar nog wel eens last van hebben.Als je een redelijk knappe gozer aan de haak slaat weet je dat 't 10 jaar later ook nog wel snor zit, of hij moet een alcohol en vreetprobleem krijgen.
Dat noem je rood ? ? ? ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
Klopt, hoewel met 32 jaar Jennifer Ferrin er nog heerlijk uitziet (ondanks dat ik niet op rood haar val)
Dat of je spuit haar vol met gif.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach ja, je kan een vrouw toch ook gewoon inruilen?
Het is niet paars.quote:
Dit is een rode chick:quote:
Vaginaal vocht schijnt nog beter te werken en is zo desinfecterend dat chirurgen er jaloers op zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat of je spuit haar vol met gif.
Bovendien schijnt sperma verjongend te werken dus gewoon aardig wat bukkake's schenken, voor een goed doel uiteraard, totaal geen plezier aan te beleven.
Waaaahhhhhhhh.. Dat is toch niet rood man.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dit is een rode chick:
[ afbeelding ]
Alsof iemand gay wordt vanwege het verjongend effect van sperma of straight vanwege desinfecterende kutjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vaginaal vocht schijnt nog beter te werken en is zo desinfecterend dat chirurgen er jaloers op zijn.
Je zit blijkbaar toch aan de verkeerde kant te snuffelen.
Nou, aan haar witte huid te zien is het wel een roodharige.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waaaahhhhhhhh.. Dat is toch niet rood man.
Dat is verf op blond.
Sperma of vaginaal vocht hm, ga dan toch maar voor sperma, no offense.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vaginaal vocht schijnt nog beter te werken en is zo desinfecterend dat chirurgen er jaloers op zijn.
Je zit blijkbaar toch aan de verkeerde kant te snuffelen.
Vrouwen kunnen er opzich jarenlang leuk uitzien, totdat ze in de overgang komen enzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het weegt bij mij enorm mee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof iemand gay wordt vanwege het verjongend effect van sperma of straight vanwege desinfecterende kutjes.
Wel mooi effect als ze elke dag op een ander deel van je huid spuiten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof iemand gay wordt vanwege het verjongend effect van sperma of straight vanwege desinfecterende kutjes.
Nee, dat is Lidiya (geen achternaam net als blondie of madonna)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:09 schreef GSbrder het volgende:
Waaaahhhhhhhh.. Dat is toch niet rood man.
Dat is verf op blond.
Sjezus man. Zo kan die wel weer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel mooi effect als ze elke dag op een ander deel van je huid spuiten.
Ja, ik weet het, gekke voorkeurenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het weegt bij mij enorm mee.
Of vind je de sex gewoon lekker? Vreemd.
Ja, maar of het echt is betwijfel ik.quote:
Goed plan, maar eerst even insmeren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sjezus man. Zo kan die wel weer.
Vort! Ga slapen.
Als je er zo als kind uit zietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, maar of het echt is betwijfel ik.
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080523204533AAcQ8D0
Gatver.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je er zo als kind uit ziet
[ afbeelding ]
Dat doe je ook niet vrijwillig.
quote:
GAD.quote:
Welterustenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:16 schreef Voorschrift het volgende:
Oh wat slecht, ik lig hier dubbel.
Nu echt bedtijd, I promise.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:14 schreef Voorschrift het volgende:
GS, gun haar wat van je wondercreme.
Edit: Oh kut, rottiming.![]()
Ik wel helaas. Kan niet zo goed tegen (ietwat) gespierde vrouwen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:26 schreef GSbrder het volgende:
Vinden jullie dit eveneens te dun?
[ afbeelding ]
Zonde.
QFTquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik wel helaas. Kan niet zo goed tegen (ietwat) gespierde vrouwen.
QFTASSWELLquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik wel helaas. Kan niet zo goed tegen (ietwat) gespierde vrouwen.
Canadian voice:quote:
Ik zat te kijken naar de Oostenrijkse conjuctuur theorie, of beter gezegd Austrian Business Cycle Theory.quote:
Haat liefde verhouding ermee, hmquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zat te kijken naar de Oostenrijkse conjuctuur theorie, of beter gezegd Austrian Business Cycle Theory.
Die interest rates zie je in elke zin wel terug
Heerlijk vind ik het!quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heerlijk vind ik het!
En wat zijn de alternatieven? Keyaanse economie
Inb4 verkeerde spelling; ik zit op mobiel.
DS'70, een rechtse afsplitsing van de PvdA, het is dat ze uit m'n geboortejaar zijn en ik toen nog niet mocht stemmenquote:
De overheid kan zo heel makkelijk bubbles veroorzaken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:05 schreef Webschip het volgende:
Anti-cyclisch beleid is toch niet zo gek?
Het wordt tijd dat we de zon over de wereld nivelleren. Die verwende Afrikanen krijgen alle zon!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:32 schreef dotCommunism het volgende:
Zo te zien alleen maandag en dinsdag echt mooi en dan mogen we toch werken, dus ach ja.
En dan ook nog zeuren om voedsel!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we de zon over de wereld nivelleren. Die verwende Afrikanen krijgen alle zon!
Tolk voor de wensen van het Nederlandse volk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
DS'70, een rechtse afsplitsing van de PvdA, het is dat ze uit m'n geboortejaar zijn en ik toen nog niet mocht stemmen
Wiens vrouw zei dat gisteravond?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:47 schreef Picchia het volgende:
Bleh, ik zit weer onder de blauwe plekken.
Er staat [quote] in je onderschrift. Moet dat niet weg?quote:
Waar dan?? Je ziet niet goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:50 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Er staat [quote] in je onderschrift. Moet dat niet weg?
quote:Het kon niet anders, maar helemaal gun ik Wilders zijn vrijspraak niet. Het is nogal stuitend dat iemand die zelf de Koran wil verbieden uit dit proces te voorschijn komt als een heldhaftig strijder voor de vrijheid van meningsuiting.
Wat de neuk heeft dit nou weer met liberaal-zijn te maken? Flapdrol.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:09 schreef eriksd het volgende:
Ohja, zon riedel ken ik wel van je. Een echte liberaal wil niets verbieden! Flikker toch op.
Je begint toch weer te zeiken over vrijheid van meningsuiting?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft dit nou weer met liberaal-zijn te maken? Flapdrol.
Waar het mij om gaat is dat iemand die boeken wil verbieden en anderen de mond wil snoeren, wordt onthaald als voorvechter van de vrijheid van meningsuiting. Dat slaat als een lul op een drumstel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je begint toch weer te zeiken over vrijheid van meningsuiting?
Geen meningen nee. Maar goed, dat jij alles wat Wilders doet rechtpraat, omdat je anders kritiek hebt op je gedroomde rechtse kabinet, was natuurlijk wel al vaker gezien hier.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:09 schreef eriksd het volgende:
Ohja, zon riedel ken ik wel van je. Een echte liberaal wil niets verbieden! Flikker toch op.
Het is zoals Remco Campert in 2004 over Theo van Gogh schreef:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:06 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel ik het terecht vind dat Wilders niet is veroordeeld, ben ik het eens met de volgende opmerking van Max Pam:
[..]
Let wel, mensen hebben het recht om niet door de overheid gesanctioneerd te worden wegens hun uitspraken, ook als deze uitspraken kwetsend of beledigend zijn. Dat laat onverlet dat mensen die op geen enkele wijze nadenken over hun uitspraken, of die bewust trachten mensen persoonlijk te raken middels hun uitlatingen, ten zeerste te verachten zijn.quote:Ik vind dat iemand die toen schreef: ‘Wat ruikt het hier naar caramel… vandaag verbranden ze alleen suikerzieke joden’, niet als een held van de vrije meningsuiting de geschiedenis moet ingaan.
Helemaal mee eens. Het staat deze mensen natuurlijk vrij om dergelijke uitlatingen te doen, maar dat maakt hen nog geen martelaar van het vrije woord.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is zoals Remco Camper in 2004 over Theo van Gogh schreef:
[..]
Let wel, mensen hebben het recht om niet door de overheid gesanctioneerd te worden wegens hun uitspraken, ook als deze uitspraken kwetsend of beledigend zijn. Dat laat onverlet dat mensen die op geen enkele wijze nadenken over hun uitspraken, of die bewust trachten mensen persoonlijk te raken middels hun uitlatingen, ten zeerste te verachten zijn.
Ik zie zoals gebruikelijk ter linker zijde weer een hoog theorieboekgehalte. Iemand kan best voor de vrijheid van meningsuiting opkomen en tegelijkertijd een boek willen verbieden dat voor een hoop mensen aanleiding vertoont gedrag te vertonen wat haaks staat op onze definitie van vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat is dat iemand die boeken wil verbieden en anderen de mond wil snoeren, wordt onthaald als voorvechter van de vrijheid van meningsuiting. Dat slaat als een lul op een drumstel.
Snap je, Erik? Snap je het nu een heel klein beetje?
Wordt hij zo omgeschreven in de pers dan? Ik heb alleen wat BNR geluisterd over de vrijspraak en daar kwam vooral het verhaal van Max Pam naar voren over dat stukje Koran verbieden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het staat deze mensen natuurlijk vrij om dergelijke uitlatingen te doen, maar dat maakt hen nog geen martelaar van het vrije woord.
Het is hypocriet en zo'n persoon staat onterecht te boek als martelaar van het vrije woord.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie zoals gebruikelijk ter linker zijde weer een hoog theorieboekgehalte. Iemand kan best voor de vrijheid van meningsuiting opkomen en tegelijkertijd een boek willen verbieden dat voor een hoop mensen aanleiding vertoont gedrag te vertonen wat haaks staat op onze definitie van vrijheid van meningsuiting.
Jouw insteek is om intolerantie te bestrijden met intolerantie?quote:Maar ik ben al langer bekend met je handicap hoor, tolerant zijn voor intolerantie. Het gijzelt massa's mensen. Ik heb nog steeds een beetje hoop dat het goedkomt.
Intolerantie strekt zich uit tot de grenzen van de wet, lijkt mij. Daarbij moet worden aangetekend dat wetten natuurlijk onderhevig zijn aan veranderingen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:28 schreef Reya het volgende:
Een liberale samenleving ontkomt er niet aan zich kwetsbaar te moeten opstellen tegenover intolerantie. De afweging tot welke grens je die intolerantie laat komen, is een vraag waarop geen logische antwoorden bestaan.
Prima, ik kijk wel even wat minder door een theoretische bril en zie gewoon dat grote groepen minderheden in Nederland zich vooral blijven verschuilen achter hun geloof, hand in hand gaande met een afnemende tolerantie voor wat wij hier als normaal beschouwen. Sue me.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:28 schreef Reya het volgende:
Een liberale samenleving ontkomt er niet aan zich kwetsbaar te moeten opstellen tegenover intolerantie. De afweging tot welke grens je die intolerantie laat komen, is een vraag waarop geen logische antwoorden bestaan.
Zelfs jij moet toegeven dat het verbieden van de koran een dom plan is. Of denk jij dat Nederland daar in de praktijk toleranter van wordt? Mijn gezonde verstand zegt van niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie zoals gebruikelijk ter linker zijde weer een hoog theorieboekgehalte. Iemand kan best voor de vrijheid van meningsuiting opkomen en tegelijkertijd een boek willen verbieden dat voor een hoop mensen aanleiding vertoont gedrag te vertonen wat haaks staat op onze definitie van vrijheid van meningsuiting.
Maar ik ben al langer bekend met je handicap hoor, tolerant zijn voor intolerantie. Het gijzelt massa's mensen. Ik heb nog steeds een beetje hoop dat het goedkomt.
Ik zou die observatie in twijfel willen trekken; en in zoverre hier sprake van is, vraag ik me af in hoeverre je er wel tegen zou willen optreden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prima, ik kijk wel even wat minder door een theoretische bril en zie gewoon dat grote groepen minderheden in Nederland zich vooral blijven verschuilen achter hun geloof, hand in hand gaande met een afnemende tolerantie voor wat wij hier als normaal beschouwen. Sue me.
Zelfs ik? Hoezo dat zelfs?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zelfs jij moet toegeven dat het verbieden van de koran een dom plan is. Of denk jij dat Nederland daar in de praktijk toleranter van wordt? Mijn gezonde verstand zegt van niet.
Ik snap niet dat je je zo vreselijk opwindt. Het is een juiste observatie van Pam. Het is licht ironisch dat iemand die zich presenteert als voorvechter van de vrijheid van meningsuiting, anderen de mond wil snoeren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zelfs ik? Hoezo dat zelfs?
En nee, ik zie er niet een duidelijke praktische uitwerking. Waar ik helemaal niets in zie is dat wanhopig theorieboek redeneren van Max Pam.
Socialistische heilstaat++quote:After sustaining an open chest wound of 10cm long while trimming her horse’s mane, Sweden’s emergency response services refused to send an ambulance, suggesting the 11-year-old girl take aspirin instead.
http://www.thelocal.se/34548/20110624/
Rond LA zijn ze blij, 41 graden C en een luchtvochtigheid van 7 (zeven).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Het wordt tijd dat we de zon over de wereld nivelleren. Die verwende Afrikanen krijgen alle zon!
Waar zie je dat ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie zoals gebruikelijk ter linker zijde weer een hoog theorieboekgehalte.
Zeker kan iemand dat best doen, maar dan is ie net zo'n onderdrukker van vrijheid.quote:Iemand kan best voor de vrijheid van meningsuiting opkomen en tegelijkertijd een boek willen verbieden dat voor een hoop mensen aanleiding vertoont gedrag te vertonen wat haaks staat op onze definitie van vrijheid van meningsuiting.
Jij bent met dit standpunt net zo tolerant voor de intolerante godsdienstonderdrukker Wildersquote:Maar ik ben al langer bekend met je handicap hoor, tolerant zijn voor intolerantie. Het gijzelt massa's mensen. Ik heb nog steeds een beetje hoop dat het goedkomt.
Dus de vrijheid houdt op zodra democratie begint?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je je zo vreselijk opwindt. Het is een juiste observatie van Pam. Het is licht ironisch dat iemand die zich presenteert als voorvechter van de vrijheid van meningsuiting, anderen de mond wil snoeren.
Dat laatste met name.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:39 schreef GSbrder het volgende:
Goh, ik dacht dat rechts van theorieboekjeswijsheid werd beticht.
Overigens vind ik GW geen martelaar van het vrije woord, maar het is ook weer gek te doen alsof vrijheid van meningsuiting een onderwerp is dat uitsluitend gekaapt mag worden door hen die zelf recht in de liberale leer zijn. Immers, dat Wilders iets wil verbieden middels politieke middelen gaat niet in tegen de vrijheid van meningsuiting.
Als de vrijheid van meningsuiting een imperatief verbod op het instellen van verboden inhield, zou de vrijheid van meningsuiting ook niet zonder grenzen zijn.
Je dringt niet door tot de kern. Het gaat erom dat zoals gewoonlijk totaal het onderliggende probleem van een intolerante groep niet benoemd wordt, maar er weer zo'n gemakkelijk zwart-wit stukje over Wilders geschreven wordt met een cirkelredenering.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je je zo vreselijk opwindt. Het is een juiste observatie van Pam. Het is licht ironisch dat iemand die zich presenteert als voorvechter van de vrijheid van meningsuiting, anderen de mond wil snoeren.
Ja, deels wel uiteraard, dat is trouwens al decennia.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:40 schreef GSbrder het volgende:
Dus de vrijheid houdt op zodra democratie begint?
Wat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus de vrijheid houdt op zodra democratie begint?
Euh, je bent VVD-achtige toch.quote:
Wat mij betreft komt Mein Kampf morgen weer in de boekwinkel te liggen. Ik zou hem misschien nog kopen ook. Dit even geheel terzijde.quote:En nee, ik zie er niet een duidelijke praktische uitwerking. Waar ik helemaal niets in zie is dat wanhopig theorieboek redeneren van Max Pam.
En vervolgens doen degenen die hem dat verwijten exact hetzelfde, je redenering stopt dus niet bij de eindhalte, maar 1 te vroeg.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie maken je veel te druk. Blijkbaar heb ik een gevoelig punt aangesneden. Nergens pleit ik voor een veroordeling of een andersoortige reprimande. Ik stel slechts vast dat een persoon die anderen de mond wil snoeren, weinig affiniteit heeft met de vrijheid van meningsuiting.
En ik zeg dus het het een inhoudsloze quote is, die een extreem hoog theoretisch gehalte heeft en de werkelijke problematiek voor, door en rond Wilders totaal niet aankaart. Ik wou dat Pam daar eens een goed stuk over schreef, in plaats van dit soort flauwe stukjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat?
Jullie maken je veel te druk. Blijkbaar heb ik een gevoelig punt aangesneden. Nergens pleit ik voor een veroordeling of een andersoortige reprimande. Ik stel slechts vast dat een persoon die anderen de mond wil snoeren, weinig affiniteit heeft met de vrijheid van meningsuiting.
Niemand stelt dat het probleem niet mag worden benoemd. Wilders is niet voor niets vrij gesproken. Ik ben juist ook van mening dat Wilders mag roep wat hij wel. Hoewel ik wel vind dat hij geen nuttige bijdrage levert aan het debat omdat zijn toon beledigend is en veel weerstand oproept.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je dringt niet door tot de kern. Het gaat erom dat zoals gewoonlijk totaal het onderliggende probleem van een intolerante groep niet benoemd wordt, maar er weer zo'n gemakkelijk zwart-wit stukje over Wilders geschreven wordt met een cirkelredenering.
Het is juist die verstikkende theoretische discussie die het sluimerende probleem alleen maar groter heeft gemaakt.
Onwaar, zolang hij het middels democratische middelen tracht gedaan te krijgen. Vrijheden kunnen botsen en de achterban van GW heeft net zoveel recht op een moskeevrij Nederland als moslims hebben op een moskeerijk land. Dat de democratie moge bepalen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat?
Ik noem de personen die Wilders van alles verwijten dan ook geen martelaars van het vrije woord.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En vervolgens doen degenen die hem dat verwijten exact hetzelfde, je redenering stopt dus niet bij de eindhalte, maar 1 te vroeg.
Als jij je opwerpt als martelaar van het vrije woord en vervolgens met alle macht een voordracht van Thomas von der Dunk tegen probeert te houden, dan klopt er iets niet, dunkt mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onwaar, zolang hij het middels democratische middelen tracht gedaan te krijgen. Vrijheden kunnen botsen en de achterban van GW heeft net zoveel recht op een moskeevrij Nederland als moslims hebben op een moskeerijk land. Dat de democratie moge bepalen.
Kutfilm.quote:
Voor de verandering is deel TIG uit deze 'film serie" de beste !!!!!!!!!!!quote:
Ja, dat vond ik ook dom ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jij je opwerpt als martelaar van het vrije woord en vervolgens met alle macht een voordracht van Thomas von der Dunk tegen probeert te houden, dan klopt er iets niet, dunkt mij.
En de Deltacommissaris het recht op een politiek lidmaatschap willen ontzeggen, omdat hij iets zegt wat Wilders niet bevalt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jij je opwerpt als martelaar van het vrije woord en vervolgens met alle macht een voordracht van Thomas von der Dunk tegen probeert te houden, dan klopt er iets niet, dunkt mij.
Ja, die moet ik nog kijken. Nu zit ik nog bij Requim ofzo?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Voor de verandering is deel TIG uit deze 'film serie" de beste !!!!!!!!!!!
Zie omschrijving http://usegrouper.wordpre(...)-nl-subs-ingebakken/
quote:A husband suspects his wife is having an affair and gets angry. Typical story, right?
Not this time. Rather than storming out of the house or slamming doors, the huband hits his wife ... with a poodle. Yes a poodle.
Police in southern Brazil say the man picked up the dog and swung it into his wife's head twice, reports the Associated Press.
The 4-pound dog died. The wife suffered only minor bruises.
As of Wednesday, the man had not been arrested, but police were urging prosecutors to charge him with assault and battery and cruelty to animals, according to the AP.
http://www.globalpost.com(...)a/poodle-wife-brazil
U heeft geen smaal. Het eerste deel van Predator is duidelijk de beste.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Voor de verandering is deel TIG uit deze 'film serie" de beste !!!!!!!!!!!
Zie omschrijving http://usegrouper.wordpre(...)-nl-subs-ingebakken/
Zijn vrije woord. Hij wilt niet de martelaar zijn van de vrijheid van de moslims, maar hij wilt dat hij zijn boodschap mag verkondigen. Net zoals GL een feministische vrijheid voorstaat, maar ook tegen actoren als de SGP uitvaart. Ze zijn dus voor een relatieve vrijheid, zoals de vrijheid op gratis kinderopvang, maar niet voor de vrijheid van aanrechtsubsidie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die met Arnie?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
U heeft geen smaal. Het eerste deel van Predator is duidelijk de beste.
Vind ik niet, temeer omdat Wilders/PVV herhaaldelijk in deze val trapt. Telkens tracht zij anderen de mond te snoeren. Zij eigent zich de vrijheid van meningsuiting toe, maar probeert anderen datzelfde recht te ontnemen. Dat is hypocriet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook dom ja.
Laat onverlet dat het simpele stellen dat als iemand voor een verbod pleit hij per definitie niet een voorvechter van vrijheid van meningsuiting kan zijn mij veel te kort door de bocht is.
Eerste deel was in de jungle.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:54 schreef fokthesystem het volgende:
Ohja, dat was niet mijn smaak, beetje battle la achtig.
'horror' van vele donkere hoekjes in een stadje en dan guerilla oorlog voeren.
Die van 'expeditie robinson', dat ze de beste menselijke moordenaars naar hun planeet halen vind ik nog beter dan deel 1.
Topfilm.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerste deel was in de jungle.
Met Arnie inderdaad.
Ja, en een persoon of beweging die kiest voor relatieve vrijheid kan in mijn optiek nooit een echte voorvechter van het vrije woord zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn vrije woord. Hij wilt niet de martelaar zijn van de vrijheid van de moslims, maar hij wilt dat hij zijn boodschap mag verkondigen. Net zoals GL een feministische vrijheid voorstaat, maar ook tegen actoren als de SGP uitvaart. Ze zijn dus voor een relatieve vrijheid, zoals de vrijheid op gratis kinderopvang, maar niet voor de vrijheid van aanrechtsubsidie.
Predatorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerste deel was in de jungle.
Met Arnie inderdaad.
Je zit net als het gros vast in de 'handleiding' van de opinie makers.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
Vind ik niet, temeer omdat Wilders/PVV herhaaldelijk in deze val trapt. Telkens tracht zij anderen de mond te snoeren. Zij eigent zich de vrijheid van meningsuiting toe, maar probeert anderen datzelfde recht te ontnemen. Dat is hypocriet.
GroenLinks tracht zich de vrouwenemancipatie toe te eigenen, maar wil tegelijkertijd te voorkomen dat vrouwen kiezen voor een traditionele rolverdeling. Ook dat is hypocriet. De hele politiek is hypocriet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind ik niet, temeer omdat Wilders/PVV herhaaldelijk in deze val trapt. Telkens tracht zij anderen de mond te snoeren. Zij eigent zich de vrijheid van meningsuiting toe, maar probeert anderen datzelfde recht te ontnemen. Dat is hypocriet.
Voor mij dus sub-topquote:
Films zijn smaak afhankelijk, zie www.imdb.com en dan de reviews, bepaalde films die gemiddeld een 9 halen na 40.000 stemmen, daar zie je ook lieden tussen die 2 a 8 sterretjes geven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
En die laatste Predator (eveneens in de jungle, op een andere planeet) was aardig, maar wist nooit de middelmatigheid te ontstijgen.
Wat wil je hier nou mee zeggen? Ik heb toch nooit beweerd dat GL een haar beter is? Maar Ineke van Gent en consorten presenteren zichzelf niet als de helden van het vrije woord.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
GroenLinks tracht zich de vrouwenemancipatie toe te eigenen, maar wil tegelijkertijd te voorkomen dat vrouwen kiezen voor een traditionele rolverdeling. Ook dat is hypocriet. De hele politiek is hypocriet.
Het is dan ook mijn mening. Ik heb nooit iets anders beweerd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Films zijn smaak afhankelijk, zie www.imdb.com en dan de reviews, bepaalde films die gemiddeld een 9 halen na 40.000 stemmen, daar zie je ook lieden tussen die 2 a 8 sterretjes geven.
Ik ben het met je eens. Daarom is het ook daar kiezen uit de minst kwaden, in mijn gevaal doorgaans dus de SP.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:57 schreef GSbrder het volgende:
GroenLinks tracht zich de vrouwenemancipatie toe te eigenen, maar wil tegelijkertijd te voorkomen dat vrouwen kiezen voor een traditionele rolverdeling. Ook dat is hypocriet. De hele politiek is hypocriet.
Brody was er niet echt de juiste persoon voor, al helemaal niet als je The Pianist hebt gezien.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
En die laatste Predator (eveneens in de jungle, op een andere planeet) was aardig, maar wist nooit de middelmatigheid te ontstijgen.
Ja, ik zie het nu ook. Softie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Brody was er niet echt de juiste persoon voor, al helemaal niet als je The Pianist hebt gezien.
Koos, ik snap dat wel en las dat er wel uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
Het is dan ook mijn mening. Ik heb nooit iets anders beweerd.
Oh nee? Volgens mij presenteren GL en D66 zichzelf wel degelijk als zogenaamd fatsoenlijke partijen en pakken ze de PVV meermaals aan op de tegenstrijdigheden die ook zij in hun programma hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen? Ik heb toch nooit beweerd dat GL een haar beter is? Maar Ineke van Gent en consorten presenteren zichzelf niet als de helden van het vrije woord.
De partijen presenteren zich als fatsoenlijk, dat klopt. Maar niet als helden van het vrije woord. Verder vraag ik mij af waarom je die voorbeelden aankaart. Denk je je gelijk te kunnen halen door te verwijzen naar andere fracties? Ik heb toch geen ene reet te maken met D66 of GL?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh nee? Volgens mij presenteert GL en D66 zich wel degelijk als zogenaamd fatsoenlijke partijen en pakken ze de PVV meermaals aan op de tegenstrijdigheden die ook zij in hun programma hebben.
Sterker nog, lange tijd moest D66 het hebben van de pvv als vliegwiel en afzetplank.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:01 schreef GSbrder het volgende:
Oh nee? Volgens mij presenteert GL en D66 zich wel degelijk als zogenaamd fatsoenlijke partijen en pakken ze de PVV meermaals aan op de tegenstrijdigheden die ook zij in hun programma hebben.
Je zit hier in POL. Alle politieke partijen zijn zo hypocriet als het maar zijn kan en GW wilt niet eens het absolute vrije woord prediken, slechts die mening die zijn achterban met hem deelt. Als hij daarvoor strafrechterlijk vervolgd wordt, heeft hij met zijn vrijspraak een belangrijke vrijheid veilig gesteld voor zijn achterban. Dat die vrijheid niet absoluut is, maar relatief, doet daar niets aan af. Hij heeft de vrijheid van meningsuiting op een specifiek onderdeel verruimd en daarmee draagt hij bij aan de algemene vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De partijen presenteren zich als fatsoenlijk, dat klopt. Maar niet als helden van het vrije woord. Verder vraag ik mij af waarom je die voorbeelden aankaart. Denk je je gelijk te kunnen halen door te verwijzen naar andere fracties? Ik heb toch geen ene reet te maken met D66 of GL?
Zou jij willen daten met VS?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:08 schreef Adam_Smith het volgende:
Eindelijk een fatsoenlijke discussie over een onfatsoenlijk persoon.
Hoe kunnen liberale mensen Geert Wilders nu verdedigen? Deze man wil dingen verbieden die hem niet zinnen.
Ik vind het wel raar dat de vrijheid voor vrije meningsuiting voor politici ruimer is dan voor de gewone burgerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zit hier in POL. Alle politieke partijen zijn zo hypocriet als het maar zijn kan en GW wilt niet eens het absolute vrije woord prediken, slechts die mening die zijn achterban met hem deelt. Als hij daarvoor strafrechterlijk vervolgd wordt, heeft hij met zijn vrijspraak een belangrijke vrijheid veilig gesteld voor zijn achterban. Dat die vrijheid niet absoluut is, maar relatief, doet daar niets aan af. Hij heeft de vrijheid van meningsuiting op een specifiek onderdeel verruimd en daarmee draagt hij bij aan de algemene vrijheid van meningsuiting.
Dat wilt heel Den Haag.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:08 schreef Adam_Smith het volgende:
Hoe kunnen liberale mensen Geert Wilders nu verdedigen? Deze man wil dingen verbieden die hem niet zinnen.
En dat zie jij dus verkeerd. Keer op keer werpt Wilders zich op als de martelaar van het vrije woord. Hele speeches wijdt hij aan het belang van de vrijheid van meningsuiting en dat die onder geen beding mag worden ingeperkt. Hij prijst de VS om haar vrijheid ten aanzien van dit onderwerp. Maar laten we wel wezen: in de VS zou niemand het in zijn hoofd halen andersdenkenden de mond te snoeren of boeken te verbieden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zit hier in POL. Alle politieke partijen zijn zo hypocriet als het maar zijn kan en GW wilt niet eens het absolute vrije woord prediken, slechts die mening die zijn achterban met hem deelt. Als hij daarvoor strafrechterlijk vervolgd wordt, heeft hij met zijn vrijspraak een belangrijke vrijheid veilig gesteld voor zijn achterban. Dat die vrijheid niet absoluut is, maar relatief, doet daar niets aan af. Hij heeft de vrijheid van meningsuiting op een specifiek onderdeel verruimd en daarmee draagt hij bij aan de algemene vrijheid van meningsuiting.
Welkom in de wereld van politiek. Waar alles kan, opportunisme de boventoon voert.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:08 schreef Adam_Smith het volgende:
In de politiek kun je niet objectief beoordelen, je hebt altijd een voorkeur.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat wilt heel Den Haag.
In het verlengde daarvan, het Nederlandse volk wil graag anderen dingen verbieden die het niet zint. Overigens verdedig ik heb puur objectivistisch en heb ik zelf net zoveel met de PVV als GroenLinks.
Rutte is zo mogelijk nog gevaarlijker, zij het voor andere bevolkingsgroepen dan die Geert Wilders op de korrel heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:12 schreef Adam_Smith het volgende:
Wilders heeft het verruimd door de rechters in de media te veroordelen. Wilders wist dat hij zou winnen omdat de rechters waren beïnvloed....Door hemzelf. Een hypocriete gevaarlijke man is het die we niet moeten willen hebben in de hedendaagse politiek.
Anders kunnen zij toch nooit de wetten vormgeven en zitten we vast in een status quo? Indien de wetgevende macht de wetgeving niet mag aanpassen aan de communis opinio, zitten we in een impasse waarbij de wetgevers en vrijheidsbezorgers uit het verleden de dienst uitmaken voor de speling die politici vandaag hebben. Indien de wetgeving dermate star was, mochten liberalen niet pleiten voor een algemeen kiesrecht meer dan honderd jaar geleden en was de speech van Martin Luther King illegaal.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat de vrijheid voor vrije meningsuiting voor politici ruimer is dan voor de gewone burger
Is het al Sinterklaas?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:15 schreef betyar het volgende:
Vanavond trek ik een belachelijk blauw pak aan met neger kroeshaar en een te grote zonnebril........
Rutte is een huichelaar, net als Verhagen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Rutte is zo mogelijk nog gevaarlijker, zij het voor andere bevolkingsgroepen dan die Geert Wilders op de korrel heeft.
Dit soort uitsprakenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:12 schreef Adam_Smith het volgende:
die we niet moeten willen hebben in de hedendaagse politiek.
Vet. Hopelijk komen ze ook met Haddaway - What is lovequote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Foute party van qmusic in de brabanthallen
Een demagoog die iedereen weet in te pakken. De HRA in stand laat maar wel het PGB wil afpakken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:16 schreef Adam_Smith het volgende:
[..]
Rutte is een huichelaar, net als Verhagen.
Een man die eigenbelang voorop stelt terwijl hij een achterban heeft die menen op hem terug te kunnen vallen is gevaarlijk. Zie ja ja een Godwin Hitler, die begon ook zo. Het zal nooit zo ver komen maar het zet mensen wel aan het denken, het verkeerde denken. Wie ben ik om daar over te oordelen? Niemand, jammer genoeg niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken.
We moeten het niet willen met zijn allen, wel, daar denkt de provincie Limburg anders over, wat maakt jouw mening belangrijker?
Past prima tussen het overschot ongenuanceerde rechtsen hier.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:19 schreef GSbrder het volgende:
Webschip en Adam Smith hebben elkaar wel lekker gevonden
Nog twee ongenuanceerde linkse.
Ja, Adam Smith komt echt heel links overquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:19 schreef GSbrder het volgende:
Dit is geen mening uiten, maar laster en smaad. (Nee, ik ga je niet aanklagen en laat je lekker begaan, samen met nog 2 a 3 miljoen anderen)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:20 schreef Adam_Smith het volgende:
en man die eigenbelang voorop stelt terwijl hij een achterban heeft die menen op hem terug te kunnen vallen is gevaarlijk. Zie ja ja een Godwin Hitler, die begon ook zo. Het zal nooit zo ver komen maar het zet mensen wel aan het denken, het verkeerde denken. Wie ben ik om daar over te oordelen? Niemand, jammer genoeg niet.
Wilders is Hitler. Dat is jouw pakkie-an.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, Adam Smith komt echt heel links over
Links? natuurlijk .......Je moet eens goed naar jezelf kijken en jezelf afvragen of je nu wel zo bent zoals je denkt te (willen??) zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:19 schreef GSbrder het volgende:
Sorry, maar dit snap ik dus echt niet. De vraag is ook waarom iemand buiten de kamer minder vrijheid van meningsuiting heeft. Zij hebben geen beslissingsbevoegdheid, maar wat maakt dat uit?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Anders kunnen zij toch nooit de wetten vormgeven en zitten we vast in een status quo? Indien de wetgevende macht de wetgeving niet mag aanpassen aan de communis opinio, zitten we in een impasse waarbij de wetgevers en vrijheidsbezorgers uit het verleden de dienst uitmaken voor de speling die politici vandaag hebben. Indien de wetgeving dermate star was, mochten liberalen niet pleiten voor een algemeen kiesrecht meer dan honderd jaar geleden en was de speech van Martin Luther King illegaal.
Terecht. Werken is de norm.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:18 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een demagoog die iedereen weet in te pakken. De HRA in stand laat maar wel het PGB wil afpakken.
Net zo lachwekkend als elke andere politicus die dat beweert te zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, we kunnen dus concluderen dat Wilders' claim dat hij voorvechter is van het vrije woord, ronduit lachwekkend is.
Weer die opiniemakers invloeden...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, we kunnen dus concluderen dat Wilders' claim dat hij voorvechter is van het vrije woord, ronduit lachwekkend is.
Ken meerdere rechtse users die Wilders uit de grond van hun hart haten, vanwege wat hij is en waar hij voor staat. Dat jij Wilders-kritiek in de linkerhoek zet, zegt meer over jou.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wilders is Hitler. Dat is jouw pakkie-an.
Met twee posten?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:19 schreef GSbrder het volgende:
Pleonasmequote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:20 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Past prima tussen het overschot ongenuanceerde rechtsen hier.
En dat zijn er dan ook maar weinig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zo lachwekkend als elke andere politicus die dat beweert te zijn
Alles dat iemand zegt zegt minimaal iets over die persoon.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
Ken meerdere rechtse users die Wilders uit de grond van hun hart haten, vanwege wat hij is en waar hij voor staat. Dat jij Wilders-kritiek in de linkerhoek zet, zegt meer over jou.
Anders kan je als kamer toch niet voorstander zijn van publieke sentimenten die leven, maar tegen het wettelijk kader van vroeger ingaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:23 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Sorry, maar dit snap ik dus echt niet. De vraag is ook waarom iemand buiten de kamer minder vrijheid van meningsuiting heeft. Zij hebben geen beslissingsbevoegdheid, maar wat maakt dat uit?
Zeg ik dat dat niet mag?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Weer die opiniemakers invloeden...
Hij mag de islam een ouderwets maf geloof noemen, nuance met van alles mogen vinden en zeggen.
Jij bent niet liberaal als je Wilders en haar achterban vergelijkt met Hitler respectievelijk de NSDAP.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:23 schreef Adam_Smith het volgende:
[..]
Links? natuurlijk .......Je moet eens goed naar jezelf kijken en jezelf afvragen of je nu wel zo bent zoals je denkt te (willen??) zijn.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Je kent het liedje....Nee brabanthallen, alhoewel dat ook een grote schuur is.
De tering.quote:De line-up bestaat uit Ray & Anita, Captain Hollywoord Project, DJ Paul Elstak, Anita Meyer en de Gebroeders Ko. Het podium kleurt dit jaar dus weer verrassend fout! Wil je hierbij zijn, bestel dan snel de laatste kaarten!
Mensen uit de WAjong trappen, die misschien dankzij hun PGB nog een minieme kans zouden hebben op werk...quote:
Wat heeft dat nou weer met liberaal-zijn te maken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent niet liberaal als je Wilders en haar achterban vergelijkt met Hitler respectievelijk de NSDAP.
N.v.t, ik reageerde op je: "Ken meerdere rechtse users die Wilders uit de grond van hun hart haten, vanwege wat hij is en waar hij voor staat. Dat jij Wilders-kritiek in de linkerhoek zet, zegt meer over jou." Dus tja koos, niet zo wazig de draad uit de discussie verliezen aub.quote:
Dat is een te grote gedachten sprong voor velen ben ik bang.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:27 schreef GSbrder het volgende:
Jij bent niet liberaal als je Wilders en haar achterban vergelijkt met Hitler respectievelijk de NSDAP.
Rente (in zeg grofweg 90% van de gevallen) opheffen is iets wat ik wel met de Islam eens ben trouwens.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:30 schreef Adam_Smith het volgende:
Dit wordt echter wel terug betaald met een marktconforme rente.
Verder koestert iemand als VS bijvoorbeeld ook zat niet-liberale standpunten. Is hij daarom niet rechts?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
dan ben je geen 'ezel'.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Hoe ik FTS z'n berichtjes lees: Ik begin er elke keer vol goede moed aan, maar tegen de tijd dat ik bij het einde van de eerste zin ben hoor ik alleen nog maar 'bla bla bla bla' in mijn hoofd en dan geef ik het weer op.
Volgende berichtje doe ik dan weer een poging, met hetzelfde resultaat
Je respecteert blijkbaar de vrijheden van het individu Wilders niet een bepaalde partij op te stellen of de vrijheid van een individu op hem te stemmen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met liberaal-zijn te maken?
En bovendien niet hoe het is inzake wilders' proces.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:31 schreef Friek_ het volgende:
Tsja, als we op deze manier over vrijheid blijven praten blijft het wel vulgair. Dan is vrijheid maar synoniem met het adagium dat alles zou moeten kunnen en mogen. Beetje leeg vind ik dat.
Rente is nodig om geld te kunnen creëren, de samenleving hangt van de rente aan elkaar. Dat kan en mag je niet opheffen daarmee breek je de economische samenleving af.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:31 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Rente opheffen is iets wat ik wel met de Islam eens ben trouwens.
Ik heb werkelijk geen idee waar je op doelt. En dat zal ongetwijfeld aan mij liggen en waarschijnlijk ligt het aan mijn gebrekkige intellect. Dat zal dan allemaal wel, maar ik volg je simpelweg niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:29 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
N.v.t, ik reageerde op je: "Ken meerdere rechtse users die Wilders uit de grond van hun hart haten, vanwege wat hij is en waar hij voor staat. Dat jij Wilders-kritiek in de linkerhoek zet, zegt meer over jou." Dus tja koos, niet zo wazig de draad uit de discussie verliezen aub.
Van mij mag jij alles wel/of niet kunnen vinden. En als ik vindt dat jij iets zegt en dat met jouw eigen woorden aan kan tonen en ik heb daar wel trek in, dan doe ik dat.
Oh, jawel. Hij accepteert op zijn minst dat er hen zijn die anders denken, in plaats van dat hij voor anderen wilt uitmaken of zij al dan niet een fatsoenlijke mening hebben om mee in discussie te gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verder koestert iemand als VS bijvoorbeeld ook zat niet-liberale standpunten. Is hij daarom niet rechts?
En scholing...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:32 schreef Webschip het volgende:
Maar er is geen geld. Wel geld genoeg voor de zoveelste buitenlandmissie, de JSF moet koste wat het kost doorgaan en miljarden naar ene failliet land als Griekenland.
Dat is slechts 1 opvatting.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:33 schreef Adam_Smith het volgende:
Rente is nodig om geld te kunnen creëren, de samenleving hangt van de rente aan elkaar. Dat kan en mag je niet opheffen daarmee breek je de economische samenleving af.
Ik zou Wilders ook niet de mond willen snoeren. Ben ik nu rechts?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je respecteert blijkbaar de vrijheden van het individu Wilders niet een bepaalde partij op te stellen of de vrijheid van een individu op hem te stemmen.
Met uitspraken als 'dit moeten we niet willen' stel je je paternalistisch op.
Dat moeten een gewone burger toch ook kunnen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Anders kan je als kamer toch niet voorstander zijn van publieke sentimenten die leven, maar tegen het wettelijk kader van vroeger ingaan?
Dan krijg je juist populisme.
Wel de belangrijkste.quote:
Vulgaire vrijheid of subjectieve vrijheid.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:31 schreef Friek_ het volgende:
Tsja, als we op deze manier over vrijheid blijven praten blijft het wel vulgair. Dan is vrijheid maar synoniem met het adagium dat alles zou moeten kunnen en mogen. Beetje leeg vind ik dat.
Niet gewoon rechts. Extreem-rechts.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou Wilders ook niet de mond willen snoeren. Ben ik nu rechts?
Tja betyar, er zijn andere sub fora's die niet POL gelardeerd zijn in hun slowchat. ONZ bijv. is wel gezellig zo nu en dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:34 schreef betyar het volgende:
En ik had zo'n goede zin.....Kut Wilders. Kut politiek.
Er zijn meer dingen die jou links maken dan rechts.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou Wilders ook niet de mond willen snoeren. Ben ik nu rechts?
Wellicht geldt dat ook wel voor Adam Smith, maar dan precies andersom.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn meer dingen die jou links maken dan rechts.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:35 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja betyar, er zijn andere sub fora's die niet POL gelardeerd zijn in hun slowchat. ONZ bijv. is wel gezellig zo nu en dan.
Dat, en een andere optie is : opheffen, en geen keuze meer hoeven maken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:35 schreef GSbrder het volgende:
Vulgaire vrijheid of subjectieve vrijheid.
Het blijft kiezen tussen twee kwaden als je een hol begrip gaat invullen.
Elke vorm van godsdient zou uit de wereld geholpen moeten worden, achterlijke ideologieën die zijn verzonnen om de mensen koest te houden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:38 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat, en een andere optie is : opheffen, en geen keuze meer hoeven maken.
Geloven doet men prive, in het publieke is iedereen gelijk.
Dus of iedereen mag openbaar G-dsdienst bedrijven en anderen in de weg zitten, of niemand.
Een tussenweg zou zijn, net als met parkeren in smalle straatjes, de ene helft van de maand is de islam toppie, de andere de christenen e.d.
Maar ja, ook de vredelievende tolerante islam wil dat niet uiteraard.
Bijna elke G-d diens volgers kent zo diens 'wij hebben gelijk en wij alleen' lieden.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht geldt dat ook wel voor Adam Smith, maar dan precies andersom.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:40 schreef Adam_Smith het volgende:
[..]
Elke vorm van godsdient zou uit de wereld geholpen moeten worden, achterlijke ideologieën die zijn verzonnen om de mensen koest te houden.
Je bent alleen liberaal als je precies bent zoals Gsbrder het wilt, duh.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met liberaal-zijn te maken?
Verbieden werkt niet zelden averechts.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:40 schreef Adam_Smith het volgende:
Elke vorm van godsdient zou uit de wereld geholpen moeten worden, achterlijke ideologieën die zijn verzonnen om de mensen koest te houden.
Je parafraseert je tegenhanger.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:40 schreef Adam_Smith het volgende:
[..]
Tja maar zo werkt dat nu eenmaal voor sommige lieden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:41 schreef dotCommunism het volgende:
Je bent alleen liberaal als je precies bent zoals Gsbrder het wilt, duh.
Jij gedraagt je ook populistisch. Ben je daarom je ook niet links?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verder koestert iemand als VS bijvoorbeeld ook zat niet-liberale standpunten. Is hij daarom niet rechts?
Hoor ik daar nou een lama schijten?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij gedraagt je ook populistisch. Ben je daarom je ook niet links?
Ik denk dat jouw probleem is dat je meent het enige juiste woord te spreken uit naam van fatsoen en blabla en daarom de rest niet kunt accepteren. Extreem links noemen we dat.
Geen idee. Moet je even in je keuken kijken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoor ik daar nou een lama schijten?
whehequote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wilders is extremer en heeft het over 1 geloof terwijl de rest "goed" is. Ik ben tegen elke vorm van godsdienst. Dat is een heel groot verschil.quote:
Wellicht is het handig als we meer nadenken voor we intikken, in de trant van:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:43 schreef 3-voud het volgende:
Jij gedraagt je ook populistisch. Ben je daarom je ook niet links?
Ik denk dat jouw probleem is dat je meent het enige juiste woord te spreken uit naam van fatsoen en blabla en daarom de rest niet kunt accepteren. Extreem links noemen we dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |