Volgens mij is de 1ste quote uit FB, en de 2 erna uit CAFE.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, jouw quotes volgen elkaar prima op.
We stoppen nooit.quote:
Whaddup, homeboy?quote:
Je drie breezersletjes.quote:
Klopt als een bus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Volgens mij is de 1ste quote uit FB, en de 2 erna uit CAFE.
Die bus staat fout geparkeerd dan.quote:
Hmm... fout, maar kan ook lekker zijn.quote:
Hij draagt een gala das op een regulier overhemd i.c.m. een anderkleurig chiletje in een kutterig zolderkamertje?quote:
In mijn tijd noemden we zo iemand gewoon een homofiel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij draagt een gala das op een regulier overhemd i.c.m. een anderkleurig chiletje in een kutterig zolderkamertje?
Ugh,
Dat kan, maar dan wel een stijlloze faux pas homofiel zonder enige etiquette.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
In mijn tijd noemden we zo iemand gewoon een homofiel.
Hoho, wat meer respect voor deze artiesten.quote:
Waren in jouw tijd de piramiden al af?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
In mijn tijd noemden we zo iemand gewoon een homofiel.
Ach, ik vind het leuk dat die de moeite doet voor dit soort filmpjesquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij draagt een gala das op een regulier overhemd i.c.m. een anderkleurig chiletje in een kutterig zolderkamertje?
Ugh
Nee, ik had last van een licht tekort aan arbeidskrachten in die tijd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waren in jouw tijd de piramiden al af?
Kut vakbonden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, ik had last van een licht tekort aan arbeidskrachten in die tijd.
Dat hoort ook niet zo geknoopt, en zeker(!) niet op zo'n overhemd.quote:
En die blauwe puist op het hoofd van de vrouw naast hemquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat hoort ook niet zo geknoopt, en zeker(!) niet op zo'n overhemd.
Beckham op de William & Kate bruiloft is een goed voorbeeld hoe het wel moet:
[ afbeelding ]
Dat ziet er ook niet uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
En die blauwe puist op het hoofd van de vrouw naast hem?
Tsja, what can I say.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat hoort ook niet zo geknoopt, en zeker(!) niet op zo'n overhemd.
Beckham op de William & Kate bruiloft is een goed voorbeeld hoe het wel moet:
[ afbeelding ]
En wat humor betreft.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, what can I say.
Britten > Amerikanen.
Zeker wat kleding betreft.
Precies.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, what can I say.
Britten > Amerikanen.
Zeker wat kleding betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |