Volgens mij is de 1ste quote uit FB, en de 2 erna uit CAFE.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, jouw quotes volgen elkaar prima op.
We stoppen nooit.quote:
Whaddup, homeboy?quote:
Je drie breezersletjes.quote:
Klopt als een bus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Volgens mij is de 1ste quote uit FB, en de 2 erna uit CAFE.
Die bus staat fout geparkeerd dan.quote:
Hmm... fout, maar kan ook lekker zijn.quote:
Hij draagt een gala das op een regulier overhemd i.c.m. een anderkleurig chiletje in een kutterig zolderkamertje?quote:
In mijn tijd noemden we zo iemand gewoon een homofiel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij draagt een gala das op een regulier overhemd i.c.m. een anderkleurig chiletje in een kutterig zolderkamertje?
Ugh,
Dat kan, maar dan wel een stijlloze faux pas homofiel zonder enige etiquette.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
In mijn tijd noemden we zo iemand gewoon een homofiel.
Hoho, wat meer respect voor deze artiesten.quote:
Waren in jouw tijd de piramiden al af?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
In mijn tijd noemden we zo iemand gewoon een homofiel.
Ach, ik vind het leuk dat die de moeite doet voor dit soort filmpjesquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij draagt een gala das op een regulier overhemd i.c.m. een anderkleurig chiletje in een kutterig zolderkamertje?
Ugh
Nee, ik had last van een licht tekort aan arbeidskrachten in die tijd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waren in jouw tijd de piramiden al af?
Kut vakbonden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, ik had last van een licht tekort aan arbeidskrachten in die tijd.
Dat hoort ook niet zo geknoopt, en zeker(!) niet op zo'n overhemd.quote:
En die blauwe puist op het hoofd van de vrouw naast hemquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat hoort ook niet zo geknoopt, en zeker(!) niet op zo'n overhemd.
Beckham op de William & Kate bruiloft is een goed voorbeeld hoe het wel moet:
[ afbeelding ]
Dat ziet er ook niet uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
En die blauwe puist op het hoofd van de vrouw naast hem?
Tsja, what can I say.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat hoort ook niet zo geknoopt, en zeker(!) niet op zo'n overhemd.
Beckham op de William & Kate bruiloft is een goed voorbeeld hoe het wel moet:
[ afbeelding ]
En wat humor betreft.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, what can I say.
Britten > Amerikanen.
Zeker wat kleding betreft.
Precies.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, what can I say.
Britten > Amerikanen.
Zeker wat kleding betreft.
En wat sporten betreft:quote:
AAUW!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Maar tot zover mijn modecritique.
[ afbeelding ]
Groetjahhhhs!
True.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wat sporten betreft:
[ afbeelding ]
Is toch zoveel verfijnder dan:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
En die blauwe puist op het hoofd van de vrouw naast hem?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
AAUW!!
Die vent krijg ik koppijn van, zo plastic als ie eruit ziet. Gedver. Of wacht:"Iew"
Wat een chineesquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Overigens kunnen sommige Amerikanen er wel wat van:
[ afbeelding ]
Woohoo, VS kwispelt.
Alleen die aanloop is al een epische spanningsopbouw.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
True.
Maar aangezien soms zon potje cricket een 24 uur kan duren... nah
Klopt. Toch jammer dat de Pakistanen er heer en meester in zijn. Haalt de glans van het Britse eraf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen die aanloop is al een epische spanningsopbouw.
Ik denk ietwat Indiaans bloed ofzo, geen idee, maar wooo.quote:
Nog een vent van plastic:quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Overigens kunnen sommige Amerikanen er wel wat van:
[ afbeelding ]
Woohoo, VS kwispelt.
Tsja, die hebben ook meer tijd om te oefenen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Toch jammer dat de Pakistanen er heer en meester in zijn. Haalt de glans van het Britse eraf.
Bah.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nog een vent van plastic:
[ afbeelding ]
Okay.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk ietwat Indiaans bloed ofzo, geen idee, maar wooo.
[ afbeelding ]
Die zijn ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doet me zo denken aan die gel reclames
Om je een plezier te doen:quote:
Hm, haar gezicht niet zo, verder wel perfect.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Okay.
Now something completely different:
[ afbeelding ]
Oke... we zitten weer op 1 lijn, jij en ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Okay.
Now something completely different:
[ afbeelding ]
Kutfoto inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Om je een plezier te doen:
[ afbeelding ]
Lol. Ik zie jou al achter de bal aan dansen.quote:
Een?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Ik zie jou al achter de bal aan dansen.
Ik geef je 2 minuten. En dat is nog positief.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een?
Ik denk eerder achter twee.
Sorry VS, maar ik zag je inderdaad al huppelend achter die bal aan gaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Ik zie jou al achter de bal aan dansen.
Bij hem?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik geef je 2 minuten. En dat is nog positief.
Ben het wel met je eens ergens. Die knaap begon als een quasimodo. Nu is hij nog te plastic, beetje te "mooi-boy". Maar dit zou wel eens een knappe kerel kunnen worden over een paar jaar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kutfoto inderdaad.
[ afbeelding ]
Ik ga op American Football.
[ afbeelding ]
Ja, die is leuk.quote:
Niks mis met mooi-boys, behalve hun irritante neiging om hoerig te zijn, enfin je hebt verder volkomen gelijk. Niet dat 't me verder boeit, hij mag altijd bellen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens ergens. Die knaap begon als een quasimodo. Nu is hij nog te plastic, beetje te "mooi-boy". Maar dit zou wel eens een knappe kerel kunnen worden over een paar jaar.
Nog geen Mel Gibson of Sean Connery die altijd knap waren en bleven.
Nee, op het veld muts. Je ligt binnen 2 minuten buiten de hekken. En niet via de uitgang ben ik bang voor.quote:
Zo denken mannen uiteraard ook met een lekker wijf. Je kan wel moeilijke eisen stellen, maar uiteindelijk schop je ze het bed niet uitquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks mis met mooi-boys, behalve hun irritante neiging om hoerig te zijn, enfin je hebt verder volkomen gelijk. Niet dat 't me verder boeit, hij mag altijd bellen.
True.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo denken mannen uiteraard ook met een lekker wijf. Je kan wel moeilijke eisen stellen, maar uiteindelijk schop je ze het bed niet uit
Dat bedoel ik, maar dacht eerder het rennen volhouden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, op het veld muts. Je ligt binnen 2 minuten buiten de hekken. En niet via de uitgang ben ik bang voor.
Ja, maar gelukkig worden mannen over het algemeen niet extreem veel lelijker, waar vrouwen daar nog wel eens last van hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo denken mannen uiteraard ook met een lekker wijf. Je kan wel moeilijke eisen stellen, maar uiteindelijk schop je ze het bed niet uit
doe nou eens mee man. Je haalt mijn hele grap om zeepquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, maar dacht eerder het rennen volhouden.
Ben na paar seconden al buiten adem.
Neu, die American Football lui schop ik zo met m'n hoge hakjes het veld uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
doe nou eens mee man. Je haalt mijn hele grap om zeep
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu, die American Football lui schop ik zo met m'n hoge hakjes het veld uit.
Klopt, hoewel met 32 jaar Jennifer Ferrin er nog heerlijk uitziet (ondanks dat ik niet op rood haar val)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
True.
Maar vrouwen die mooi blijven zoals Rachel Welch zijn uiterst zeldzaam.
Blergh.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, hoewel met 32 jaar Jennifer Ferrin er nog heerlijk uitziet (ondanks dat ik niet op rood haar val)
[ afbeelding ]
Ach ja, je kan een vrouw toch ook gewoon inruilen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig worden mannen over het algemeen niet extreem veel lelijker, waar vrouwen daar nog wel eens last van hebben.Als je een redelijk knappe gozer aan de haak slaat weet je dat 't 10 jaar later ook nog wel snor zit, of hij moet een alcohol en vreetprobleem krijgen.
Dat noem je rood ? ? ? ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
Klopt, hoewel met 32 jaar Jennifer Ferrin er nog heerlijk uitziet (ondanks dat ik niet op rood haar val)
Dat of je spuit haar vol met gif.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach ja, je kan een vrouw toch ook gewoon inruilen?
Het is niet paars.quote:
Dit is een rode chick:quote:
Vaginaal vocht schijnt nog beter te werken en is zo desinfecterend dat chirurgen er jaloers op zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat of je spuit haar vol met gif.
Bovendien schijnt sperma verjongend te werken dus gewoon aardig wat bukkake's schenken, voor een goed doel uiteraard, totaal geen plezier aan te beleven.
Waaaahhhhhhhh.. Dat is toch niet rood man.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dit is een rode chick:
[ afbeelding ]
Alsof iemand gay wordt vanwege het verjongend effect van sperma of straight vanwege desinfecterende kutjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vaginaal vocht schijnt nog beter te werken en is zo desinfecterend dat chirurgen er jaloers op zijn.
Je zit blijkbaar toch aan de verkeerde kant te snuffelen.
Nou, aan haar witte huid te zien is het wel een roodharige.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waaaahhhhhhhh.. Dat is toch niet rood man.
Dat is verf op blond.
Sperma of vaginaal vocht hm, ga dan toch maar voor sperma, no offense.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vaginaal vocht schijnt nog beter te werken en is zo desinfecterend dat chirurgen er jaloers op zijn.
Je zit blijkbaar toch aan de verkeerde kant te snuffelen.
Vrouwen kunnen er opzich jarenlang leuk uitzien, totdat ze in de overgang komen enzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het weegt bij mij enorm mee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof iemand gay wordt vanwege het verjongend effect van sperma of straight vanwege desinfecterende kutjes.
Wel mooi effect als ze elke dag op een ander deel van je huid spuiten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof iemand gay wordt vanwege het verjongend effect van sperma of straight vanwege desinfecterende kutjes.
Nee, dat is Lidiya (geen achternaam net als blondie of madonna)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:09 schreef GSbrder het volgende:
Waaaahhhhhhhh.. Dat is toch niet rood man.
Dat is verf op blond.
Sjezus man. Zo kan die wel weer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel mooi effect als ze elke dag op een ander deel van je huid spuiten.
Ja, ik weet het, gekke voorkeurenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het weegt bij mij enorm mee.
Of vind je de sex gewoon lekker? Vreemd.
Ja, maar of het echt is betwijfel ik.quote:
Goed plan, maar eerst even insmeren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sjezus man. Zo kan die wel weer.
Vort! Ga slapen.
Als je er zo als kind uit zietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, maar of het echt is betwijfel ik.
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080523204533AAcQ8D0
Gatver.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je er zo als kind uit ziet
[ afbeelding ]
Dat doe je ook niet vrijwillig.
quote:
GAD.quote:
Welterustenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:16 schreef Voorschrift het volgende:
Oh wat slecht, ik lig hier dubbel.
Nu echt bedtijd, I promise.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:14 schreef Voorschrift het volgende:
GS, gun haar wat van je wondercreme.
Edit: Oh kut, rottiming.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |