Wat een bijdehandje is die man zegquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:23 schreef Flew het volgende:
Hij schreef in zijn mail letterlijk:
'Pas als je van mij een akkoord krijgt, kun je de brief en het CV mailen naar de werkgever'.
Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef kipptje het volgende:
Zo. Net mn sollicitatiegesprek gehad op het amc. Was een best lang gesprek (ruim 3 kwartier), geen idee of dat goed is. Ik haat alleen die 'wat als'-vragen. Heb ik gesolliciteerd als toetsadviseur, vragen ze: wat als er nu een docentenvacature is die bij jou aansluit (ik heb een didactische aantekening), kies je die dan die vacature boven deze? Hopelijk zijn ze genoeg overtuig dat ik op een vervolggesprek mag komen...
Ik snap dit eerlijk gezegd niet helemaalquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:43 schreef fruityloop het volgende:
Mijn vriendin had haar 2e gesprek met de commercieel directeur, en een vrij junior P&O medewerker. Die laatste werd nog even gekielhaald door directeur omdat de vacature in het Nederlands geplaats was, en hij vroeg zich af of hij álles dan maar zelf moest regelen. Mijn liefheeft zich wijselijk stil gehouden.
Toch nog optijd toestemming gekregen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:15 schreef Flew het volgende:
Dat lijkt me een pittige vraag, Kipptje!
Hoe heb je daar op geantwoord?
Mijn brief en CV zijn de deur uit!
Fingers crossed!
Sorry, het is een internationale coordinerende sales functie, en die directeur is een Duitser. Het gesprek was ook in het engels daarom, en blijkbaar verwachtte hij dat internationale vacatures overal in het engels geplaats zouden worden, ook op Nederlandse sites.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:16 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen!
[..]
Ik snap dit eerlijk gezegd niet helemaal
[..]
Toch nog optijd toestemming gekregen?
Ahja, nu snap ik hetquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:23 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Sorry, het is een internationale coordinerende sales functie, en die directeur is een Duitser. Het gesprek was ook in het engels daarom, en blijkbaar verwachtte hij dat internationale vacatures overal in het engels geplaats zouden worden, ook op Nederlandse sites.
Ik had aangegeven dat dit idd een gewetensvraag is, maar dat ik niet verwacht dat binnen zo'n korte tijd er een vacature komt en dat ik toch voor deze kies omdat dit ook nauw aansluit bij het onderwijs. Ik vond het heel moeilijk om het niet te laten klinken dat dit een'tweede keus' is (wat het ook zeker niet is!)quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:15 schreef Flew het volgende:
Fingers crossed!
Jahoor, dat was bekend. Sowieso is ze goed met talen, dus als ze er haar mee hadden overvallen was er nog niks aan de hand geweest. Ik had eigenlijk wel verwacht dat het in het Duits zou zijn, gezien zijn afkomst. Maar blijkbaar is de corporate language Engels voor Noord Europa.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ahja, nu snap ik het
Wist je vriendin wel van te voren dat het gesprek in het engels zou plaatsvinden?
Pittige vraag? Valt wel mee toch, gewoon antwoorden dat je die vacature niet verkiest boven diegene waar je nu zit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:15 schreef Flew het volgende:
Fingers crossed!
Wil jij de link in de op nog even aanpassen naar de laatste 2 delen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:15 schreef Flew het volgende:
Fingers crossed!
Ik snap niet helemaal waarom je de wederwaardigheden van je liefquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:30 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Jahoor, dat was bekend. Sowieso is ze goed met talen, dus als ze er haar mee hadden overvallen was er nog niks aan de hand geweest. Ik had eigenlijk wel verwacht dat het in het Duits zou zijn, gezien zijn afkomst. Maar blijkbaar is de corporate language Engels voor Noord Europa.
Aha. In mijn wereldje worden bijna alle vacatures in het Engels geplaatst maar dat betekent absoluut niet dat het gesprek in het Engels wordt gehouden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:23 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Sorry, het is een internationale coordinerende sales functie, en die directeur is een Duitser. Het gesprek was ook in het engels daarom, en blijkbaar verwachtte hij dat internationale vacatures overal in het engels geplaats zouden worden, ook op Nederlandse sites.
Wat goed!! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:04 schreef kipptje het volgende:
Joehoe!!!! Ben net gebeld dat ik ben aangenomen bij het amc! Ze waren onder de indruk van mijn 'portfolio' (soortgelijk iets wat ik op mijn opleiding moest doen) die ik had meenomen. Of ik maandag meteen even op arbeidsvoorwardengesprek wil komen
Bedankt voor de steun iedereen!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:04 schreef kipptje het volgende:
Joehoe!!!! Ben net gebeld dat ik ben aangenomen bij het amc! Ze waren onder de indruk van mijn 'portfolio' (soortgelijk iets wat ik op mijn opleiding moest doen) die ik had meenomen. Of ik maandag meteen even op arbeidsvoorwardengesprek wil komen
Dat is niet echt ideeal, zeker niet als een het tijdelijk dienstverband betreftquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:58 schreef Rucky het volgende:
Ik werd net gebeld dat er een tijdelijke vacature voor mij beschikbaar is maar dat is 5 uur reizen per dag.
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:04 schreef kipptje het volgende:
Het is ook niet mogelijk om het werk thuis uit te voeren dus in overleg heb ik ervan afgezien. Maar ze zoeken ook nog mensen voor vast. Daar heb ik op gereageerd en kreeg net te horen dat de één al vervult is en dat de ander de eisen hoger zijn dan dat er in de vacature staat. Maar ik ben nog in discussie een beetje vechten voor een baanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:15 schreef Janena het volgende:
Gefeliciteerd!
Rucky, da's wel erg veel reistijd...zeker voor een tijdelijke baan waar je niet voor gaat verhuizen.
Gefeliciteerd man!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:12 schreef Rucky het volgende:
Woehah, ik kreeg net een telefoontje naar aanleiding van mijn gesprek gisteren dat ik begin augutus (ivm vakanties) voor een paar dagen op proef mag komen. Als ik dan goed presteer kom ik in dienst.![]()
En dan mag ik oa hiermee spelen.
[ afbeelding ]
Nou ja, aanpassingen engineren tbv het project.
Ik ga zeker mijn best doen en ik heb er ook veel zin in.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:36 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!
Wel je best doen he
Ik zou van tevoren bedenken wat je zelf belangrijk vindt en ook eens wat lezen over salarisonderhandelingen (via Google kun je wel tips vinden)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:35 schreef kipptje het volgende:
Nog even een vraag voor dat ik (hopeliijk voor een lange tijd) afscheid van jullie neem: wat kan ik ongeveer verwachten van een arbeidsvoorwaardengesprek? Ik weet dat ik samen met mijn leidinggevende en iemand van HR om tafel ga zitten, maar ik ben nooit verder gekomen dan een bijbaantje waarbij ik alleen formulieren voor loonheffingskorting moest invullen....
Snap dat je depressief bent dan, hoe oud ben je als ik mag vragen? Misschien een idee om duaal te gaan studeren?quote:Geen studie, geen werk
Wonende in Amsterdam, begin na de zomer weer met nieuwe master.
Tegenwoordig niets te doen dan depressief thuiszitten, alle vrienden werken... help ik zoek werk!
Ik kan dat doen, maar dan ben ik alweer 3,5jr verder als ik klaar benquote:Op maandag 27 juni 2011 09:20 schreef sachin1988 het volgende:
[..]
Snap dat je depressief bent dan, hoe oud ben je als ik mag vragen? Misschien een idee om duaal te gaan studeren?
Maar duaal studeren is wel aan het werk, en het is solide werk ervaring. Werk ervaring lijkt mij in alle gevallen belangrijker dan een extra studie. Nog een jaar alleen een master doen en dan vingertjes crossed in de hoop dat de arbeidsmarkt beter is volgend jaar lijkt mij ook geen goede optie.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:56 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Ik kan dat doen, maar dan ben ik alweer 3,5jr verder als ik klaar ben
Ja ligt eraan hoe oud je bent en hoe je situatie is. Als je nog thuis woont zou ik het doen lekker studeren en werken, bouw je meteen aan je werkervaring op in de branche en studeer je. Na 3,5 jaar heb je mooie ervaring opgedaan plus je hebt je papieren op zak. En waarschijnlijk is de markt er dan ook beter op. En kan je nog eens lekker sparen als daar de mogelijkheid voor isquote:Op maandag 27 juni 2011 11:56 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Ik kan dat doen, maar dan ben ik alweer 3,5jr verder als ik klaar ben
Je hoeft er idd echt niet vanuit te gaan dat binnen nu en vijf jaar de markt weer is aangetrokken.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar duaal studeren is wel aan het werk, en het is solide werk ervaring. Werk ervaring lijkt mij in alle gevallen belangrijker dan een extra studie. Nog een jaar alleen een master doen en dan vingertjes crossed in de hoop dat de arbeidsmarkt beter is volgend jaar lijkt mij ook geen goede optie.
Ik zou de contactpersoon wijzen op je eerdere sollicitatie. Daarmee ontwijk je de eventuele vraag waarom je niet verteld had dat je eerder had gesolliciteerd (en de ongemakkelijke situatie die kan ontstaan als je het alsnog moet gaan uitleggen). En je laat gelijk zien dat je niet zomaar alles over je kant laat gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:44 schreef Cyan het volgende:
Ik wil die baan nog steeds! Maar ga ik nu weer een heleboel tijd en energie steken in een enthousiaste sollicitatiemail? Of bel ik morgen de desbetreffende persoon op en verwijs naar mijn eerdere sollicitatie (en hoe doe ik dat zonder dat ik verwijtend overkom?) en geef aan dat ik in aanmerking wil komen voor deze functie?
Hier in ieder geval niet, nog geen geluk gehad met baan vinden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:05 schreef gifkwal het volgende:
Wow, zit er iets in de lucht of zo dat nu zoveel mensen ineens een baan hebben? Gefeliciteerd allemaal! Ik heb nog steeds niks (ja, een heleboel afwijzingen, dat heb ik..) maar heb wel te horen gekregen dat mijn parttime contract in tegenstelling tot een eerdere afspraak toch nog met 6 maanden verlengd wordt, dus heb ik in elk geval niet zo'n stress met het vinden van een leuke fulltime baan omdat ik in elk geval financieel nog even vooruit kan zo.
Cyan ik zou ook naar je eerdere sollicitatie verwijzen, laat alleen maar zien hoe vastberaden je bent om daar te werken.
Heel veel succes en laat weten hoe het is gegaan!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hier in ieder geval niet, nog geen geluk gehad met baan vinden.
Ik heb wel overmorgen een sollicitatie, hopen dat het wat wordt!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:12 schreef Rucky het volgende:
Woehah, ik kreeg net een telefoontje naar aanleiding van mijn gesprek gisteren dat ik begin augutus (ivm vakanties) voor een paar dagen op proef mag komen. Als ik dan goed presteer kom ik in dienst.![]()
En dan mag ik oa hiermee spelen.
[ afbeelding ]
Nou ja, aanpassingen engineren tbv het project.
Oh, interessant! Ik ga daar ook eens naar kijken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:07 schreef ThaBrain het volgende:
nee ik betaal niet voor Linkedin. Je kan altijd een paar resultaten zien van mensen die je profiel hebben bezicht. Het ligt een beetje aan de instellingen van diegene hoeveel info je van ze kan zien. Soms zie je gewoon welke persoon je heeft bezocht, bij anderen zie je alleen de plaatsnaam of een branche ofzo
Ik zag dat een van de namen(een van de eigenaren van het bedrijf) die onderaan de vacature stond mij heeft bezocht
Een mailtje zoals ik "m ook wel eens stuur als ik het erg druk heb. Moet je niets achter zoeken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef MissDior het volgende:
Ik geloof dat ik iets heel stoms heb gedaan. Ik heb van de week gesolliciteerd bij Impegno. Ik heb dit per mail gedaan. Ik heb in die mail ook gevraagd om een ontvangstbevestiging. Deze kreeg ik maar niet dus heb vandaag gemaild met de vraag of mijn mail in goede orde was ontvangen. Ik kreeg echt een heel kort mailtjes terug. Hij was in goede orde ontvangen maar zonder aanhef enz. Heb ik diegene nu zitten irriteren met mijn vraag om ontvangstbevestiging? Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik baal hier zo van!!!!
Waarom is zoiets stom? Dat geeft alleen maar aan dat je moeite doet voor je sollicitatie. En ik vind het een beetje jammer dat je dan zo'n kort mailtje terug krijgt zonder aanhef of iets dergelijks. Iemand kan dan wel druk zijn maar een onbekende mail je naar mijn mening nog altijd met aanhef en de rest van de email etiquette.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef MissDior het volgende:
Ik geloof dat ik iets heel stoms heb gedaan. Ik heb van de week gesolliciteerd bij Impegno. Ik heb dit per mail gedaan. Ik heb in die mail ook gevraagd om een ontvangstbevestiging. Deze kreeg ik maar niet dus heb vandaag gemaild met de vraag of mijn mail in goede orde was ontvangen. Ik kreeg echt een heel kort mailtjes terug. Hij was in goede orde ontvangen maar zonder aanhef enz. Heb ik diegene nu zitten irriteren met mijn vraag om ontvangstbevestiging? Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik baal hier zo van!!!!
Ik wacht vaak 2 a 3 weken. Als ik dan nog niets heb gehoord (afwijzing, telefoontje of mail met een uitnodiging) dan bel ik op of ik mail ze. Tenzij je via een uitzendbureau hebt gesolliciteerd. Dan verwacht ik binnen een week een reactie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef Flew het volgende:
Ik heb afgelopen donderdag mijn sollicitatiebrief gemaild.
Morgen dus een week geleden.
Wanneer zouden jullie er een mailtje achteraan sturen of een telefoontje plegen om te vragen of mijn brief in goede orde is ontvangen, zonder opdringerig over te komen?
Inderdaad uitzendbasisquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:53 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Is het op uitzendbasis?
Zo ja gewoon doen sws.. gewoon leugentje voor bestwil!
Doen dan natuurlijk..quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:56 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Inderdaad uitzendbasis
Weet alleen niet of er consequenties zijn voor het zomaar beëindigen van je contract, heb dat nog nooit gedaan
Maar ik word gek van het werkloos zijn
Bij een "normaal" contract wel, bij een uitzendcontract niet. Nu heb jij eens voordeel van zo'n "lekker" flexible contract en niet de werkgeverquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:56 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Inderdaad uitzendbasis
Weet alleen niet of er consequenties zijn voor het zomaar beëindigen van je contract, heb dat nog nooit gedaan
Maar ik word gek van het werkloos zijn
Ik heb (nog) geen ervaring met contracten via het uitzendbureau maar ik heb gesolliciteerd op een baan waarbij je een halfjaar beschikbaar moet zijn. Met andere woorden, binnen dat half jaar mag je niet opzeggen (tenzij je een boete wilt betalen) omdat ze tijd en geld investeren in een opleiding, aldus de intercedent van Manpower.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef TippieTop het volgende:
Ik kan fulltime werken tot en met eind van het jaar in een ziekenhuis
Echter wil ik slechts de zomervakantie maar dat laten ze niet toe!
Zullen er veel consequenties zijn als ik tegen het eind van de zomer zeg dat ik er geen zin meer in heb?
In dit geval vind ik het niet zo raar dat je een boete moet betalen als je tussentijds op wil zeggen. Ze investeren tijd en geld in je dus willen ze zeker weten dat je een half jaar blijft. Normaal gesproken is een opleiding niet van toepassing dus dan heb je een flexibel contract.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen ervaring met contracten via het uitzendbureau maar ik heb gesolliciteerd op een baan waarbij je een halfjaar beschikbaar moet zijn. Met andere woorden, binnen dat half jaar mag je niet opzeggen (tenzij je een boete wilt betalen) omdat ze tijd en geld investeren in een opleiding, aldus de intercedent van Manpower.
Opleiding is misschien een groot woord. Het gaat om een fulltime training van 3 weken om het werk (in een callcenter overigens) te kunnen doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:05 schreef MissDior het volgende:
[..]
In dit geval vind ik het niet zo raar dat je een boete moet betalen als je tussentijds op wil zeggen. Ze investeren tijd en geld in je dus willen ze zeker weten dat je een half jaar blijft. Normaal gesproken is een opleiding niet van toepassing dus dan heb je een flexibel contract.
Jawel, die training krijg je gewoon fulltime betaald.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:46 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Waarschijnlijk krijg je nog geen geld voor je opleidinhgstijd tenzij je een x aantal maanden in dienst bent? Een
Vakantiebaantjes is een tijdelijke oplossing voor een bedrijf ik vind het niet echt een concurentie voor het vinden van een vaste baan. Ik heb het niet meegemaakt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:34 schreef Balisto het volgende:
De vakantieperiode komt eraan. Ik merk al dat er een groter aanbod aan baantjes is in de stad, maar er zal ook een veel grotere concurrentie zijn voor die baantjes. Mensen die 10 jaar jonger zijn dan ik zijn de komende periode ook fulltime beschikbaar... Het is een wonder als ik nog aan het werk kan de komende tijd.
Succes.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:55 schreef Samael het volgende:
Vandaag op 3e gesprek. Heb er wel vertrouwen in
Voor een vaste baan niet, maar de hoop op een vaste, "echte" baan in mijn regio heb ik toch al op een laag pitje gezet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vakantiebaantjes is een tijdelijke oplossing voor een bedrijf ik vind het niet echt een concurentie voor het vinden van een vaste baan. Ik heb het niet meegemaakt.
Dank u, ik zal verder niet in detail treden maar ik heb de baanquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vakantiebaantjes is een tijdelijke oplossing voor een bedrijf ik vind het niet echt een concurentie voor het vinden van een vaste baan. Ik heb het niet meegemaakt.
[..]
Succes.
Wat goed! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:02 schreef Samael het volgende:
[..]
Dank u, ik zal verder niet in detail treden maar ik heb de baan![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:02 schreef Samael het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zorg er wel voor dat je de baan ook houdt.
![]()
Ik ben aangenomenquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:45 schreef sachin1988 het volgende:
[..]
Heel veel succes en laat weten hoe het is gegaan!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:02 schreef Samael het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:37 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik ben aangenomen
Echter is het wel bij de AH, verdiend nog aardig goed vergeleken met andere 'bijbaantjes'.
Was het echt helemaal zat om telkens voor uitzendbureau's te werken op de meest onhandige locaties, afstand en echt het minimumloon p/u.
Het is ook nog eens op loopafstand
Fantastisch, mooier kan niet
Nu hopen dat ik veel uren kan draaien over 2 weken (komende twee weken 1 dag p/w).
Bedankt voor jullie steun!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef Flew het volgende:
Ik mag trouwens over twee weken op gesprek komen bij een bedrijf op Maastricht Airport.
Mijn 'jobcoach' is in gesprek met een werkgever, en die wil graag kennis met mij maken.![]()
Ik ben benieuwd wat daar uit rolt..
Gefeliciteerd! Ik hoop dat deze positieve vibe nog even blijft hangen voor degene die nog hard op zoek zijn!quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:37 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen
Echter is het wel bij de AH, verdiend nog aardig goed vergeleken met andere 'bijbaantjes'.
Was het echt helemaal zat om telkens voor uitzendbureau's te werken op de meest onhandige locaties, afstand en echt het minimumloon p/u.
Het is ook nog eens op loopafstand
Fantastisch, mooier kan niet
Nu hopen dat ik veel uren kan draaien over 2 weken (komende twee weken 1 dag p/w).
Bedankt voor jullie steun!
Moeilijke vragen ? Was je voorbereid naar het gesprek gegaan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:37 schreef skrn het volgende:
Vandaag tweede gesprek gehad. Geen niet echt super-fantastisch en ik heb pas helaas over krap twee weken uitslag vanwege vakanties et cetera.
Jawel. Maar het gesprek ging naar mijn mening (achteraf) weinig over mijn capaciteiten maar meer of ik wel of niet in het bedrijf zou passen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:44 schreef sachin1988 het volgende: Moeilijke vragen ? Was je voorbereid naar het gesprek gegaan?
Succes maandag!quote:Ik heb mijn gesprek maandag, ook wel spannend man pff.
In ieder geval laat je niet gek maken, je weet nooit hoe zij het vonden. Gewoon blijven solliciteren en niet afwachten op hun denk ik. Hoe sneller je een baan hebt hoe beter.
Thnx man! Dat is jammer dat het weer over iets anders ging, zo onvoorspelbaar is het soms had ik ook laatst bij een bedrijf waarbij ik dan gigantisch veel situatievragen kreeg en daarop gewoon werd afgewezen helaas!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:50 schreef skrn het volgende:
[..]
Jawel. Maar het gesprek ging naar mijn mening (achteraf) weinig over mijn capaciteiten maar meer of ik wel of niet in het bedrijf zou passen.
[..]
Succes maandag!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:58 schreef Dupje het volgende:
Ik ben aangenomen! Eindelijk! Heb nu een baan als projectmedewerker van het Nationaal Jeugddebat bij de NJR. Ik ben blij!
Wat fijn voor je, gefeliciteerd! Voor die functie had ik toevallig ook gesolliciteerd, maar was afgewezenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:58 schreef Dupje het volgende:
Ik ben aangenomen! Eindelijk! Heb nu een baan als projectmedewerker van het Nationaal Jeugddebat bij de NJR. Ik ben blij!
Dat is toevallig! Er waren ook een heeeeeeeeeeeeeleboel (170) brieven...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Wat fijn voor je, gefeliciteerd! Voor die functie had ik toevallig ook gesolliciteerd, maar was afgewezen
Dan is het vast extra leuk om te horen dat ze jou van al die mensen het beste vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:23 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat is toevallig! Er waren ook een heeeeeeeeeeeeeleboel (170) brieven...
Bedankt!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:18 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dan is het vast extra leuk om te horen dat ze jou van al die mensen het beste vinden.Veel plezier gewenst, het leek me een leuke functie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |