Gefeliciteerd man!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:12 schreef Rucky het volgende:
Woehah, ik kreeg net een telefoontje naar aanleiding van mijn gesprek gisteren dat ik begin augutus (ivm vakanties) voor een paar dagen op proef mag komen. Als ik dan goed presteer kom ik in dienst.![]()
En dan mag ik oa hiermee spelen.
[ afbeelding ]
Nou ja, aanpassingen engineren tbv het project.
Ik ga zeker mijn best doen en ik heb er ook veel zin in.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:36 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!
Wel je best doen he
Ik zou van tevoren bedenken wat je zelf belangrijk vindt en ook eens wat lezen over salarisonderhandelingen (via Google kun je wel tips vinden)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:35 schreef kipptje het volgende:
Nog even een vraag voor dat ik (hopeliijk voor een lange tijd) afscheid van jullie neem: wat kan ik ongeveer verwachten van een arbeidsvoorwaardengesprek? Ik weet dat ik samen met mijn leidinggevende en iemand van HR om tafel ga zitten, maar ik ben nooit verder gekomen dan een bijbaantje waarbij ik alleen formulieren voor loonheffingskorting moest invullen....
Snap dat je depressief bent dan, hoe oud ben je als ik mag vragen? Misschien een idee om duaal te gaan studeren?quote:Geen studie, geen werk
Wonende in Amsterdam, begin na de zomer weer met nieuwe master.
Tegenwoordig niets te doen dan depressief thuiszitten, alle vrienden werken... help ik zoek werk!
Ik kan dat doen, maar dan ben ik alweer 3,5jr verder als ik klaar benquote:Op maandag 27 juni 2011 09:20 schreef sachin1988 het volgende:
[..]
Snap dat je depressief bent dan, hoe oud ben je als ik mag vragen? Misschien een idee om duaal te gaan studeren?
Maar duaal studeren is wel aan het werk, en het is solide werk ervaring. Werk ervaring lijkt mij in alle gevallen belangrijker dan een extra studie. Nog een jaar alleen een master doen en dan vingertjes crossed in de hoop dat de arbeidsmarkt beter is volgend jaar lijkt mij ook geen goede optie.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:56 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Ik kan dat doen, maar dan ben ik alweer 3,5jr verder als ik klaar ben
Ja ligt eraan hoe oud je bent en hoe je situatie is. Als je nog thuis woont zou ik het doen lekker studeren en werken, bouw je meteen aan je werkervaring op in de branche en studeer je. Na 3,5 jaar heb je mooie ervaring opgedaan plus je hebt je papieren op zak. En waarschijnlijk is de markt er dan ook beter op. En kan je nog eens lekker sparen als daar de mogelijkheid voor isquote:Op maandag 27 juni 2011 11:56 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Ik kan dat doen, maar dan ben ik alweer 3,5jr verder als ik klaar ben
Je hoeft er idd echt niet vanuit te gaan dat binnen nu en vijf jaar de markt weer is aangetrokken.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar duaal studeren is wel aan het werk, en het is solide werk ervaring. Werk ervaring lijkt mij in alle gevallen belangrijker dan een extra studie. Nog een jaar alleen een master doen en dan vingertjes crossed in de hoop dat de arbeidsmarkt beter is volgend jaar lijkt mij ook geen goede optie.
Ik zou de contactpersoon wijzen op je eerdere sollicitatie. Daarmee ontwijk je de eventuele vraag waarom je niet verteld had dat je eerder had gesolliciteerd (en de ongemakkelijke situatie die kan ontstaan als je het alsnog moet gaan uitleggen). En je laat gelijk zien dat je niet zomaar alles over je kant laat gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:44 schreef Cyan het volgende:
Ik wil die baan nog steeds! Maar ga ik nu weer een heleboel tijd en energie steken in een enthousiaste sollicitatiemail? Of bel ik morgen de desbetreffende persoon op en verwijs naar mijn eerdere sollicitatie (en hoe doe ik dat zonder dat ik verwijtend overkom?) en geef aan dat ik in aanmerking wil komen voor deze functie?
Hier in ieder geval niet, nog geen geluk gehad met baan vinden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:05 schreef gifkwal het volgende:
Wow, zit er iets in de lucht of zo dat nu zoveel mensen ineens een baan hebben? Gefeliciteerd allemaal! Ik heb nog steeds niks (ja, een heleboel afwijzingen, dat heb ik..) maar heb wel te horen gekregen dat mijn parttime contract in tegenstelling tot een eerdere afspraak toch nog met 6 maanden verlengd wordt, dus heb ik in elk geval niet zo'n stress met het vinden van een leuke fulltime baan omdat ik in elk geval financieel nog even vooruit kan zo.
Cyan ik zou ook naar je eerdere sollicitatie verwijzen, laat alleen maar zien hoe vastberaden je bent om daar te werken.
Heel veel succes en laat weten hoe het is gegaan!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hier in ieder geval niet, nog geen geluk gehad met baan vinden.
Ik heb wel overmorgen een sollicitatie, hopen dat het wat wordt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |