Het is altijd verstandig om af en toe je gezicht te laten zien. Lang niet alles wordt op de site gezet.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:46 schreef Maryn. het volgende:
Morgen voor het eerst een UZB opzoeken.. Is het nou zo dat al die UZB's alle vacatures online hebben staan.. of zijn er ook vacatures die niet worden gepubliceerd. Dat werkzoekenden bijv. vanuit het UZB worden benaderd ipv dat jezelf online reageert.
Mij hebben ze daar een tijdje geleden ook voor benaderd. Op een heel krampachtig gemaakt-enthousiaste manier.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:42 schreef Blobje het volgende:
Werd vanmiddag gebeld: "Hoi! met .... van Studentjob. Ben je nog steeds op zoek naar werk?" Ik: "Ja, ik werk nu tijdelijk bij TNT en zou wel graag iets willen hebben wat aansluit bij mijn opleiding." UB: "Nou we hebben de perfecte baan voor je gevonden." Ik heel benieuwd: "Vertel!" UB: "Officier bij de marine!"
Ik moest toen heel hard lachen.Ze werd nog nijdig ook.
Zo is een uitzendbureau toch ook niet serieus te nemen. Sinds wanneer sluit mijn opleiding daarop aan? Iedereen die Havo of VWO heeft gedaan kan na de middelbare school officier worden bij de marine. Bovendien heeft ze mijn C.V. dus ook niet gelezen, want ik heb al 4 jaar bij de landmacht gewerkt. En bovendien, als ik bij de marine zou willen werken dan had ik dat toch al lang zelf gedaan. Meer mensen die door ze gebeld zijn?![]()
Die ben ik nu ook aan het bekijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef Janena het volgende:
Ha Gifkwal!
Jobrapido is inderdaad een fijne site.
Ik vind het ook triest dat ik om de afstand word afgewezen, misschien verwachten ze problemen met slecht weer zoals tijdens de afgelopen winter.
Voor mijn laatste baan moest ik 55 km reizen (enkele reisafstand), ook met slecht weer kwam ik gewoon, alleen iets later dan normaal.
Ik ook, maar ik heb nog geen telefoon gehad.quote:
Moi?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:35 schreef Viking84 het volgende:
Ben nou al begonnen? Of per 1 mei? Jammer dat ik niet in de buurt woon én geen affiniteit heb met hun producten, anders ging ik ook eens solliciteren, want ze hebben nog meer vaca's, zag ik.
Ja jij jaquote:Op donderdag 28 april 2011 16:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Moi?
1 juni. Opzegtermijn enzo. Vandaag was wel de laatste dag van 1 van mijn 2 parttimebanen. Bij de grotere parttimebaan was mijn opzegtermijn natuurlijk het langst...
Ik heb ontzettend veel vakantiedagen over maar ik mag ze niet opnemen omdat anders de continuīteit in het gevaar komt. Lees: ik moet mijn opvolger inwerken....
Maar je moet wel heel goed zijn. Ze hadden immers toch al aardig wat sollicitanten afgewezen?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:43 schreef _Arual_ het volgende:
Ze blijven er ook vacatures houden. Volgens mij is het een plek waar je in een jaar of twee veel ervaring opdoet, om dan weer verder te gaan. Ik krijg ook het idee dat er veel jonge mensen werken.
Ja, er waren ontzettend veel sollicitanten waaruit ze konden kiezen (ik krijg het precieze aantal maar niet te horen). En toch hebben ze vijf of zes mensen die vķķr mij op gesprek zijn geweest, afgewezen. Terwijl ze gezien het aantal brieven al heel kieskeurig konden zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar je moet wel heel goed zijn. Ze hadden immers toch al aardig wat sollicitanten afgewezen?
Die website kon ook wel wat werk gebruikenquote:Werkzaamheden op WERK.NL
Wij verrichten onderhoudswerkzaamheden op werk.nl. Daarom is de site momenteel niet bereikbaar. Wij hopen de werkzaamheden zo snel mogelijk af te ronden.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 april 2011 20:05 schreef karton het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik ben aangenomen voor administratief werk.![]()
Ik werd gebeld door de persoon v/h uitzendbureau die me altijd helpt. Zij was helemaal enthousiast terwijl ik redelijk lauw reageerde, maar dat kwam omdat het niet helemaal tot me doordrong. Ze vroeg nog of ik wel blij was dat ik was aangenomen.
Toen het gesprek af was gelopen drong pas tot me door dat ik mag gaan werken. Morgen nog even langs gaan om nog wat afspraken te maken en a.s. maandag mag ik beginnen.
Ik heb er in ieder geval zin in!
succes ermee!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef JDx het volgende:
Ik ben mijn proeftijd door inmiddels, kan nu serieus een huis gaan zoeken in het westen en mijn huis in Emmen gaan verhuren, ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |