Het is altijd verstandig om af en toe je gezicht te laten zien. Lang niet alles wordt op de site gezet.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:46 schreef Maryn. het volgende:
Morgen voor het eerst een UZB opzoeken.. Is het nou zo dat al die UZB's alle vacatures online hebben staan.. of zijn er ook vacatures die niet worden gepubliceerd. Dat werkzoekenden bijv. vanuit het UZB worden benaderd ipv dat jezelf online reageert.
Mij hebben ze daar een tijdje geleden ook voor benaderd. Op een heel krampachtig gemaakt-enthousiaste manier.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:42 schreef Blobje het volgende:
Werd vanmiddag gebeld: "Hoi! met .... van Studentjob. Ben je nog steeds op zoek naar werk?" Ik: "Ja, ik werk nu tijdelijk bij TNT en zou wel graag iets willen hebben wat aansluit bij mijn opleiding." UB: "Nou we hebben de perfecte baan voor je gevonden." Ik heel benieuwd: "Vertel!" UB: "Officier bij de marine!"
Ik moest toen heel hard lachen.Ze werd nog nijdig ook.
Zo is een uitzendbureau toch ook niet serieus te nemen. Sinds wanneer sluit mijn opleiding daarop aan? Iedereen die Havo of VWO heeft gedaan kan na de middelbare school officier worden bij de marine. Bovendien heeft ze mijn C.V. dus ook niet gelezen, want ik heb al 4 jaar bij de landmacht gewerkt. En bovendien, als ik bij de marine zou willen werken dan had ik dat toch al lang zelf gedaan. Meer mensen die door ze gebeld zijn?![]()
Die ben ik nu ook aan het bekijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef Janena het volgende:
Ha Gifkwal!
Jobrapido is inderdaad een fijne site.
Ik vind het ook triest dat ik om de afstand word afgewezen, misschien verwachten ze problemen met slecht weer zoals tijdens de afgelopen winter.
Voor mijn laatste baan moest ik 55 km reizen (enkele reisafstand), ook met slecht weer kwam ik gewoon, alleen iets later dan normaal.
Ik ook, maar ik heb nog geen telefoon gehad.quote:
Moi?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:35 schreef Viking84 het volgende:
Ben nou al begonnen? Of per 1 mei? Jammer dat ik niet in de buurt woon én geen affiniteit heb met hun producten, anders ging ik ook eens solliciteren, want ze hebben nog meer vaca's, zag ik.
Ja jij jaquote:Op donderdag 28 april 2011 16:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Moi?
1 juni. Opzegtermijn enzo. Vandaag was wel de laatste dag van 1 van mijn 2 parttimebanen. Bij de grotere parttimebaan was mijn opzegtermijn natuurlijk het langst...
Ik heb ontzettend veel vakantiedagen over maar ik mag ze niet opnemen omdat anders de continuïteit in het gevaar komt. Lees: ik moet mijn opvolger inwerken....
Maar je moet wel heel goed zijn. Ze hadden immers toch al aardig wat sollicitanten afgewezen?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:43 schreef _Arual_ het volgende:
Ze blijven er ook vacatures houden. Volgens mij is het een plek waar je in een jaar of twee veel ervaring opdoet, om dan weer verder te gaan. Ik krijg ook het idee dat er veel jonge mensen werken.
Ja, er waren ontzettend veel sollicitanten waaruit ze konden kiezen (ik krijg het precieze aantal maar niet te horen). En toch hebben ze vijf of zes mensen die vóór mij op gesprek zijn geweest, afgewezen. Terwijl ze gezien het aantal brieven al heel kieskeurig konden zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar je moet wel heel goed zijn. Ze hadden immers toch al aardig wat sollicitanten afgewezen?
Die website kon ook wel wat werk gebruikenquote:Werkzaamheden op WERK.NL
Wij verrichten onderhoudswerkzaamheden op werk.nl. Daarom is de site momenteel niet bereikbaar. Wij hopen de werkzaamheden zo snel mogelijk af te ronden.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 april 2011 20:05 schreef karton het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik ben aangenomen voor administratief werk.![]()
Ik werd gebeld door de persoon v/h uitzendbureau die me altijd helpt. Zij was helemaal enthousiast terwijl ik redelijk lauw reageerde, maar dat kwam omdat het niet helemaal tot me doordrong. Ze vroeg nog of ik wel blij was dat ik was aangenomen.
Toen het gesprek af was gelopen drong pas tot me door dat ik mag gaan werken. Morgen nog even langs gaan om nog wat afspraken te maken en a.s. maandag mag ik beginnen.
Ik heb er in ieder geval zin in!
succes ermee!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef JDx het volgende:
Ik ben mijn proeftijd door inmiddels, kan nu serieus een huis gaan zoeken in het westen en mijn huis in Emmen gaan verhuren, ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
Mensen die dat roepen hebben geen weet van de huidige arbeidsmarkt. Daarbij is Nederland erg gericht op diploma's en werkervaring. Heb je één van de twee niet: forget it. Voor een simpele schoonmaakjob die elke boerenlul zou kunnen doen heb je tegenwoordig al een diploma schoonmaken nodig plus twee referenties, om nog maar te zwijgen over baantjes als koerier en kassamedewerker. Werkzaamheden die je zelfs een aap kan aanleren in niet al te lange tijd. Bedrijven willen tegenwoordig allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, zonder daar al te veel moeite voor te hoeven doen. En ook al trekt de economie weer langzaam aan, die mentaliteit zal alleen maar erger worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:35 schreef JDx het volgende:
Dankje, wel een gedoe allemaal hoor, maar wat ik ermee wil zeggen is niet zoals sommigen zeggen: "als je echt wil werken dan kan het", dat is bullshit, maar wel dat je soms meer moeite moet doen dan je eigenlijk wilt.
Ik zou wel gewoon wat regelen zodat je kan gaan ja. 13.00 vrij dan heb je nog uuuuuren de tijd om te gaan solliciteren toch? En ik kan me van bedrijven wel voorstellen dat ze alles op dezelfde dag plannen willen. Makkelijker met agenda's enzo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:39 schreef pussywillow het volgende:
Of zouden jullie zeggen "zak maar in de stront" en hoe dan ook gewoon gaan?Ik wil dat gesprek natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan, maar ik wil op m'n huidige baan ook geen problemen, wie weet hoe lang ik die baan nog nodig ga hebben.
Hier ben ik het dus mee eens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik zou wel gewoon wat regelen zodat je kan gaan ja. 13.00 vrij dan heb je nog uuuuuren de tijd om te gaan solliciteren toch? En ik kan me van bedrijven wel voorstellen dat ze alles op dezelfde dag plannen willen. Makkelijker met agenda's enzo.
Je kan ook overdrijven...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:59 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Mensen die dat roepen hebben geen weet van de huidige arbeidsmarkt. Daarbij is Nederland erg gericht op diploma's en werkervaring. Heb je één van de twee niet: forget it. Voor een simpele schoonmaakjob die elke boerenlul zou kunnen doen heb je tegenwoordig al een diploma schoonmaken nodig plus twee referenties, om nog maar te zwijgen over baantjes als koerier en kassamedewerker. Werkzaamheden die je zelfs een aap kan aanleren in niet al te lange tijd. Bedrijven willen tegenwoordig allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, zonder daar al te veel moeite voor te hoeven doen. En ook al trekt de economie weer langzaam aan, die mentaliteit zal alleen maar erger worden.
Tijdens mijn studietijd heb ik een periode bij de McDonald's (Amsterdam, Dam) gewerkt omdat ik op-en-af in het buitenland zat. En daar was de leeftijd rond de 25-30. Ik was de enige "jongere".quote:Op zondag 1 mei 2011 15:04 schreef goofy_goober het volgende:
Dat zal je nog vies tegenvallen, zeker wanneer er jongere kandidaten zijn. Ik ben geen 20 meer, dus dat speelt ook nog eens mee. Hell, dat speelt bij de banen waar ik nu naar op zoek ben al mee.
Eens.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:04 schreef goofy_goober het volgende:
Dat zal je nog vies tegenvallen, zeker wanneer er jongere kandidaten zijn. Ik ben geen 20 meer, dus dat speelt ook nog eens mee. Hell, dat speelt bij de banen waar ik nu naar op zoek ben al mee.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:32 schreef pussywillow het volgende:
Belachelijk, zeg. Als je daar niet eens begrip voor kunt opbrengen ben je ook echt geen reet waard als HR-persoon (of wat diegene dan ook is).
Gewoon doen, getuigd in ieder geval van doorzettingsvermogen en de wil om voor dat specifieke bedrijf te werken. Als je niets stuurt ga je er sowieso niet aan de slag.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:55 schreef gifkwal het volgende:
Het is een vergelijkbare functie, alleen op een andere afdeling.
Wellicht is het een idee om inderdaad in je brief te verwijzen naar je vorige sollicitatie en dat je de functie en het bedrijf dusdanig interessant vindt, dat je wederom solliciteert?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:00 schreef gifkwal het volgende:
Ik ga sowieso iets sturen hoor, was er alleen niet zeker van of ik dan in mijn brief zou verwijzen naar die eerdere sollicitatie. Dat ga ik denk ik toch maar wel doen, het staat denk ik wel positief inderdaad.
Geen tips, wel sterktequote:Op woensdag 4 mei 2011 12:48 schreef hexta het volgende:
Vrijdag naar het UWV om me daar aan te melden.
Iemand nog tips of iets?
Hoe gaat dat in zijn werk?
Zoals je wat hoger kan zien KAN het bijna niet erger zijn dan de uitzichtloze situatie waar ik nu in zit.quote:
Weet je de reden van afwijzing?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:30 schreef gifkwal het volgende:
Zeker een goed idee. Mijn enige twijfel is hoe ik dat positief kan brengen (ik ben namelijk wel afgewezen voor die vorige functie, geen goede binnenkomer)
Er waren meer dan 450 reacties binnengekomen en daar zaten simpelweg mensen bij met meer relevante ervaring.quote:
Dan zou ik wellicht je brief en CV iets herschrijven waarbij duidelijk wordt dat je wel de relevante werkervaring hebt, of dat je wellicht competenties hebt opgedaan die van waarde zijn voor het bedrijf, die anderen misschien niet hebben. Maar ik durf niet te zeggen hoe brutaal je moet zijn in deze nieuwe brief.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:03 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Er waren meer dan 450 reacties binnengekomen en daar zaten simpelweg mensen bij met meer relevante ervaring.
Wat heeft het herschrijven van je CV voor nut als je geen relevante ervaring hebt? Dat verandert heus niet met het herschrijven van je CV hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:05 schreef inXs het volgende:
[..]
Dan zou ik wellicht je brief en CV iets herschrijven waarbij duidelijk wordt dat je wel de relevante werkervaring hebt, of dat je wellicht competenties hebt opgedaan die van waarde zijn voor het bedrijf, die anderen misschien niet hebben. Maar ik durf niet te zeggen hoe brutaal je moet zijn in deze nieuwe brief.
Ik wil graag een baan van ze.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:10 schreef Viking84 het volgende:
ik weet niet wat je wilt van het UWV (bijstandsuitkering? hulp?), maar ik heb er weinig aan gehad en ze willen wel alles van je weten en zitten je voortdurend achter de broek. Vooral dat vind ik verschrikkelijk.
Klopt, maar men vergeet vaak bepaalde werkzaamheden te melden die ze doen naast het werk, bijvoorbeeld voorzitter VVE, secretaris schaakclub, oid. Of wellicht heeft het zin om in je CV je rol bij een bepaald project sterker te benoemen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat heeft het herschrijven van je CV voor nut als je geen relevante ervaring hebt? Dat verandert heus niet met het herschrijven van je CV hoor.
450 reacties is wel erg veel!.
@ hexta: ik weet niet wat je wilt van het UWV (bijstandsuitkering? hulp?), maar ik heb er weinig aan gehad en ze willen wel alles van je weten en zitten je voortdurend achter de broek. Vooral dat vind ik verschrikkelijk.
Als je een bijstandsuitkering wilt, heb je wel verplichtingen (en dan moet je dus ook kopieën van je bankafschriften inleveren), anders valt het miss wel mee. En miss dat ze dan ook anders met je omgaan, omdat ze weten dat je echt werk wilt en daar niet zit omdat je geld wilt vangen. Je kunt altijd een keer een gesprek aangaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:15 schreef hexta het volgende:
[..]
Ik wil graag een baan van ze.
"volgende." "Hey, 1 baan graag."
Nouja, hulp dus.
Maar ik dacht dat ze er waren om te helpen, en niet om je bestaan te documenteren en je lastig te vallen?
Dat is veel jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat heeft het herschrijven van je CV voor nut als je geen relevante ervaring hebt? Dat verandert heus niet met het herschrijven van je CV hoor.
450 reacties is wel erg veel!.
Via verschillende uitzendbureaus. Het gaat hier wel om werk op oproepbasis. Hoe de vaste medewerkers aan hun baan zijn gekomen weet ik niet zeker, het zou goed kunnen dat ze vanuit een uitzendbaan in vaste dienst zijn aangenomen of gewoon rechtstreeks bij het schoonmaakbedrijf hebben gesolliciteerd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:18 schreef Viking84 het volgende:
@ Balisto: hoe kom je aan dat schoonmaakwerk? Ik wil miss kantoren gaan schoonmaken in de avonduren. Heb ik in het verleden ook wel eens gedaan. Lekker rustig, niemand die je op de vingers kijkt (zoals je dat in de thuiszorg wel hebt).
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:47 schreef cafpow het volgende:
na een paar dagen/weken rust bij het zoeken weer aan de slag gegaan en vandaag op 3 vacauteres gereageerd en nu eind van de middag bij alle 3 afgewezen![]()
Oh Vik, ik hoop toch dat dat laatste niet nodig is. Dat zou ik zo oneerlijk vinden! Is administratief werk niet iets voor je? Dat heb ik een tijd gedaan bij een grote GGz-instelling. (Over plekken waar ze altijd mensen zoeken gesproken: (geestelijke) gezondheidszorg.)quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je een bijstandsuitkering wilt, heb je wel verplichtingen (en dan moet je dus ook kopieën van je bankafschriften inleveren), anders valt het miss wel mee. En miss dat ze dan ook anders met je omgaan, omdat ze weten dat je echt werk wilt en daar niet zit omdat je geld wilt vangen. Je kunt altijd een keer een gesprek aangaan. Alleen zal het ws zo gaan: eerste gesprek ter kennismaking, voorlichting over rechten en plichten als je bij UWV ingeschreven staat, tweede gesprek (waarbij je uitkeringspapieren krijgt als je een uitkering wilt) en dan pas een keer een inhoudelijk gesprek
.
@ Balisto: hoe kom je aan dat schoonmaakwerk? Ik wil miss kantoren gaan schoonmaken in de avonduren. Heb ik in het verleden ook wel eens gedaan. Lekker rustig, niemand die je op de vingers kijkt (zoals je dat in de thuiszorg wel hebt).
bij een teveel kandidaten. En het standaard antwoord wat ik krijg dat mijn profiel niet past bij die van de opdrachtgeverquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
arme jij
dat is wel érg demotiverend.... Nog een reden voor afwijzing gekregen?
Alarmbellen zouden wel bij je moeten afgaan dacht ik zo. Kennelijk reageer je op de voor jou totaal verkeerde vacatures of je heb niet zo'n behoefte aan een baan, kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:47 schreef cafpow het volgende:
na een paar dagen/weken rust bij het zoeken weer aan de slag gegaan en vandaag op 3 vacauteres gereageerd en nu eind van de middag bij alle 3 afgewezen![]()
Maar er ís ook echt veel. Je wilt niet weten wat er sinds de invoering van het EPD allemaal aan administratie bij is gekomen in de gezondheidszorg. Er zitten veel jonge mensen die hoog opgeleid zijn, verloop is daarom groot, en er komen dus ook steeds weer plekken vrij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:09 schreef Viking84 het volgende:
@ Arual: tja... administratief werk heb ik nog nooit gedaan en dat wil iedere hoogopgeleide die geen baan op z'n eigen niveau kan vinden, gok ik.
Er is 1 grote nadelige factor, en een paar persoonlijke factoren die meespelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:49 schreef Graslul het volgende:
[..]
Alarmbellen zouden wel bij je moeten afgaan dacht ik zo. Kennelijk reageer je op de voor jou totaal verkeerde vacatures of je heb niet zo'n behoefte aan een baan, kan natuurlijk ook.
Jawel, de arbeidsmarkt in Nederland is prima. Op dit moment is ongeveer 5.1% van de beroepsbevolking opzoek naar werk en dat is laag. Economen zeggen overigens dat het onder de 4% nooit zal komen omdat je ten alle tijden mensen hebt die op een gegeven moment van baan (willen) wisselen. Die zoeken dan een paar maandjes en ze zijn weer voorzien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:31 schreef goofy_goober het volgende:
Kennelijk heb jij geen weet van de huidige arbeidsmarkt, kan natuurlijk ook.
De markt zit te springen om goede mensen, wij krijgen ze in ieder geval niet gevult, ondanks dat we zeer goede voorwaarden aanbieden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:31 schreef goofy_goober het volgende:
Kennelijk heb jij geen weet van de huidige arbeidsmarkt, kan natuurlijk ook.
Ik kan niets vinden binnen een straal van 50 km. En daar buiten wordt ik afgewezen door de reisafstand (of door een gebrek aan specifieke ervaring ipv de brede ervaing die ik heb)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:56 schreef raptorix het volgende:
De markt zit te springen om goede mensen, wij krijgen ze in ieder geval niet gevult, ondanks dat we zeer goede voorwaarden aanbieden.
Wij zijn de werkzoekenden, dus neem maar van ons aan dat wij wel weten hoe lastig het isquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
De markt zit te springen om goede mensen, wij krijgen ze in ieder geval niet gevult, ondanks dat we zeer goede voorwaarden aanbieden.
Mensen die moeilijk verkoopbaar zijn, zoals jij dat noemt, kunnen zichzelf vaak wel om- of bijscholen, maar dat kost ook weer geld en juist dat heb je niet als werkloze. Zo blijf je vastzitten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:07 schreef Graslul het volgende:
[..]
Jawel, de arbeidsmarkt in Nederland is prima. Op dit moment is ongeveer 5.1% van de beroepsbevolking opzoek naar werk en dat is laag. Economen zeggen overigens dat het onder de 4% nooit zal komen omdat je ten alle tijden mensen hebt die op een gegeven moment van baan (willen) wisselen. Die zoeken dan een paar maandjes en ze zijn weer voorzien.
Mensen die na een jaar zoeken nog steeds geen werk hebben gevonden zijn de mensen die moeilijk verkoopbaar zijn. Daar kunnen allerlei redenen voor zijn maar de meeste daarvan kun je zelf beïnvloeden.
Je hebt hier al keuze zat aan mensen, ben erg benieuwd naar de vacatures die je voor ons hebt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vooral technisch (internet omgeving), maar ook projectmanagers, en zie dat we ook parttime receptioniste zoeken, mocht je het zelf niet zijn, maar wel mensen weten, dan hoor ik het ook graag, de bonus delen we dan uiteraardquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij zijn de werkzoekenden, dus neem maar van ons aan dat wij wel weten hoe lastig het is.
Wat voor vacatures hebben jullie dan openstaan? Misschien zoeken jullie naar heel specifiek opgeleid personeel?
Welke regio en vakgebied zoek je? Ik heb opzich groot netwerk en kan me oor te luisteren leggen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan niets vinden binnen een straal van 50 km. En daar buiten wordt ik afgewezen door de reisafstand (of door een gebrek aan specifieke ervaring ipv de brede ervaing die ik heb)
Ik heb 10 jaar bij een engineeringsbureau gewerkt en daar zeer veel verschillende opdrachten gehad. (van ruimtevaart tot aan de bakkerij industrie) Maar die ervaring wordt in de regio Utrecht niet gevraagd. Men wil specifieke kennis. Ik geef wel aan dat ik bereid ben om te verhuizen maar als dat bedrijf ook kan kiezen voor een kandidaat die in de buurt woont, dan pis ik achter het net.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:47 schreef raptorix het volgende:
Welke regio en vakgebied zoek je? Ik heb opzich groot netwerk en kan me oor te luisteren leggen.
En in welke functie? Heb je eventueel opleiding of certificaten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar bij een engineeringsbureau gewerkt en daar zeer veel verschillende opdrachten gehad. (van ruimtevaart tot aan de bakkerij industrie) Maar die ervaring wordt in de regio Utrecht niet gevraagd. Men wil specifieke kennis. Ik geef wel aan dat ik bereid ben om te verhuizen maar als dat bedrijf ook kan kiezen voor een kandidaat die in de buurt woont, dan pis ik achter het net.
Dat is wel een leuk idee iddquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:48 schreef raptorix het volgende:
Is het misschien idee om de OP uit te breiden met de mensen die hier posten en werk zoeken?
Dus kort profieltje erbij, ik vind het zelf leuk om mensen die hun best doen werk te vinden te helpen.
Ik zou m'n mailadres er niet in zetten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:51 schreef Janena het volgende:
Voor in de OP
Het liefst ga ik aan de slag als administratief medewerker of inkoopmedewerker maar ik sta zeker open voor andere (licht commerciële) kantoorfuncties en leuke functies in de detailhandel.
Ik heb 2 opleidingen op MBO niveau gedaan, beide heb ik afgerond met een diploma:
MDGO-Mode & Kleding, commerciele richting (1995)
MEAO-BA (1997)
Ik ben woonachtig in Hardenberg en in bezit van eigen vervoer.
Voor een leuke baan ben ik best bereid een eindje te rijden, plaatsen als Zwolle, Emmen, Assen, Hoogeveen en Almelo liggen voor mij bijvoorbeeld prima binnen bereik.
Mijn cv kan ik op verzoek doormailen, Ik ben te bereiken op XXXXX.
Voor receptionist helaas alleen in Amsterdam...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:21 schreef Janena het volgende:
Raptorix, in welke regio zijn jullie op zoek naar een parttime receptioniste?
Ikzelf zoek werk in de regio 0523, 0524, 0528, 0529, 0546, 0591, 0592, 0593 en 038.
(noord-oost overijssel en zuid-oost drenthe met wat uitlopers richting Twente, Zwolle en Assen.
Het lijkt me een goed idee om in de OP een kort overzicht te plaatsen met de werkzoekenden, wat ze zoeken, voor hoeveel uur en in welke regio.
Ook niet handig om het mail adres te qouten.quote:
Fixedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ook niet handig om het mail adres te qouten.![]()
Maar haal idd je mailadres uit het bericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |