Vakantiebaantjes is een tijdelijke oplossing voor een bedrijf ik vind het niet echt een concurentie voor het vinden van een vaste baan. Ik heb het niet meegemaakt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:34 schreef Balisto het volgende:
De vakantieperiode komt eraan. Ik merk al dat er een groter aanbod aan baantjes is in de stad, maar er zal ook een veel grotere concurrentie zijn voor die baantjes. Mensen die 10 jaar jonger zijn dan ik zijn de komende periode ook fulltime beschikbaar... Het is een wonder als ik nog aan het werk kan de komende tijd.
Succes.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:55 schreef Samael het volgende:
Vandaag op 3e gesprek. Heb er wel vertrouwen in
Voor een vaste baan niet, maar de hoop op een vaste, "echte" baan in mijn regio heb ik toch al op een laag pitje gezet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vakantiebaantjes is een tijdelijke oplossing voor een bedrijf ik vind het niet echt een concurentie voor het vinden van een vaste baan. Ik heb het niet meegemaakt.
Dank u, ik zal verder niet in detail treden maar ik heb de baanquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vakantiebaantjes is een tijdelijke oplossing voor een bedrijf ik vind het niet echt een concurentie voor het vinden van een vaste baan. Ik heb het niet meegemaakt.
[..]
Succes.
Wat goed! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:02 schreef Samael het volgende:
[..]
Dank u, ik zal verder niet in detail treden maar ik heb de baan![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:02 schreef Samael het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zorg er wel voor dat je de baan ook houdt.
![]()
Ik ben aangenomenquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:45 schreef sachin1988 het volgende:
[..]
Heel veel succes en laat weten hoe het is gegaan!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:02 schreef Samael het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:37 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik ben aangenomen
Echter is het wel bij de AH, verdiend nog aardig goed vergeleken met andere 'bijbaantjes'.
Was het echt helemaal zat om telkens voor uitzendbureau's te werken op de meest onhandige locaties, afstand en echt het minimumloon p/u.
Het is ook nog eens op loopafstand
Fantastisch, mooier kan niet
Nu hopen dat ik veel uren kan draaien over 2 weken (komende twee weken 1 dag p/w).
Bedankt voor jullie steun!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef Flew het volgende:
Ik mag trouwens over twee weken op gesprek komen bij een bedrijf op Maastricht Airport.
Mijn 'jobcoach' is in gesprek met een werkgever, en die wil graag kennis met mij maken.![]()
Ik ben benieuwd wat daar uit rolt..
Gefeliciteerd! Ik hoop dat deze positieve vibe nog even blijft hangen voor degene die nog hard op zoek zijn!quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:37 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen
Echter is het wel bij de AH, verdiend nog aardig goed vergeleken met andere 'bijbaantjes'.
Was het echt helemaal zat om telkens voor uitzendbureau's te werken op de meest onhandige locaties, afstand en echt het minimumloon p/u.
Het is ook nog eens op loopafstand
Fantastisch, mooier kan niet
Nu hopen dat ik veel uren kan draaien over 2 weken (komende twee weken 1 dag p/w).
Bedankt voor jullie steun!
Moeilijke vragen ? Was je voorbereid naar het gesprek gegaan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:37 schreef skrn het volgende:
Vandaag tweede gesprek gehad. Geen niet echt super-fantastisch en ik heb pas helaas over krap twee weken uitslag vanwege vakanties et cetera.
Jawel. Maar het gesprek ging naar mijn mening (achteraf) weinig over mijn capaciteiten maar meer of ik wel of niet in het bedrijf zou passen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:44 schreef sachin1988 het volgende: Moeilijke vragen ? Was je voorbereid naar het gesprek gegaan?
Succes maandag!quote:Ik heb mijn gesprek maandag, ook wel spannend man pff.
In ieder geval laat je niet gek maken, je weet nooit hoe zij het vonden. Gewoon blijven solliciteren en niet afwachten op hun denk ik. Hoe sneller je een baan hebt hoe beter.
Thnx man! Dat is jammer dat het weer over iets anders ging, zo onvoorspelbaar is het soms had ik ook laatst bij een bedrijf waarbij ik dan gigantisch veel situatievragen kreeg en daarop gewoon werd afgewezen helaas!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:50 schreef skrn het volgende:
[..]
Jawel. Maar het gesprek ging naar mijn mening (achteraf) weinig over mijn capaciteiten maar meer of ik wel of niet in het bedrijf zou passen.
[..]
Succes maandag!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:58 schreef Dupje het volgende:
Ik ben aangenomen! Eindelijk! Heb nu een baan als projectmedewerker van het Nationaal Jeugddebat bij de NJR. Ik ben blij!
Wat fijn voor je, gefeliciteerd! Voor die functie had ik toevallig ook gesolliciteerd, maar was afgewezenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:58 schreef Dupje het volgende:
Ik ben aangenomen! Eindelijk! Heb nu een baan als projectmedewerker van het Nationaal Jeugddebat bij de NJR. Ik ben blij!
Dat is toevallig! Er waren ook een heeeeeeeeeeeeeleboel (170) brieven...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Wat fijn voor je, gefeliciteerd! Voor die functie had ik toevallig ook gesolliciteerd, maar was afgewezen
Dan is het vast extra leuk om te horen dat ze jou van al die mensen het beste vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:23 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat is toevallig! Er waren ook een heeeeeeeeeeeeeleboel (170) brieven...
Bedankt!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:18 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dan is het vast extra leuk om te horen dat ze jou van al die mensen het beste vinden.Veel plezier gewenst, het leek me een leuke functie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |