Thanks, my right wing conservative friend.quote:
Vuige kapitalist.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:18 schreef GSbrder het volgende:
Hoppa, meteen aangenomen met de eerste twee sollicitaties, nu kijken welke beter verdient.
Werkloosheid is een keuze
Hopelijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:22 schreef GSbrder het volgende:
Ook bedankt Robin, econoom in opleiding
Gefeliciteerd. Succes is een keuze, dat laat je nu inderdaad zienquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:18 schreef GSbrder het volgende:
Hoppa, meteen aangenomen met de eerste twee sollicitaties, nu kijken welke beter verdient.
Een wel, één niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:23 schreef Nautilus. het volgende:
Is het een studiegerelateerd bijbaantje?
Die eindigt als CEO van een groot high tech concern. Nog voor zijn 50e .quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:22 schreef GSbrder het volgende:
Ook bedankt Robin, econoom in opleiding
Dat kan ook, het is echter geen regel.quote:
Goede zaak. Dat je het lekker druk mag krijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:18 schreef GSbrder het volgende:
Hij loopt nu al binnen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:27 schreef waht het volgende:
[..]
Goede zaak. Dat je het lekker druk mag krijgen.
Feli ouwe.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een wel, één niet.
Eerst de studiegerelateerde baan tot medio juli maar afronden.
Klopt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:18 schreef GSbrder het volgende:
Geen dank.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh.. ik heb al genoeg gelezen hoe jullie graag in OUD relletje uitlokken enzo..
met zulke kleuters hoef ik niet te chatten..
aju paraplu
Ik krijg steeds meer van die pipo's met zon kruisje in hun naam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |