Och dat zal wel meevallen, onze steun aan Ivoorkust e.d. is ook niet buitenproportioneel groot.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze voelen zich nog steeds schuldig voor de buitenproportionele Nederlandse bijdrage aan de holocaust.
Nee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
Sorry je argument is niet echt begrijpelijk of steekhoudend.
Feit is gewoon dat Vrijmetselaars altijd zijn "vervolgd" of verbannen zijn door de RKK.
Ja ik weet wel wat het inhoud, was nota bene zelf kandidaat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee.
De vrijmetselarij accepteert katholieke kandidaten op dezelfde voorwaarden als andere kandidaten, namelijk het onderschrijven van de beginselen van de vrijmetselarij. De kandidaten hoeven slechts een bepaalde invulling te kunnen geven aan de vrijmetselaarssymbolen, zoals de Opperbouwmeester van het Heelal of het Boek der Heilige Kennis. Dat kan de rooms-katholieke invulling van God zijn, maar evengoed andere interpretaties betreffen, zoals Allah, JHWH, Atman of zelfs een abstract en naar grotere orde strevend principe in de natuur.
Het gros van de eerste leden was RK.... (Deels natuurlijk toen al gelijk als 'spion' en in opdracht dus.)
Yep, de mollen dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
Ja ik weet wel wat het inhoud, was nota bene zelf kandidaat.
Maar andersom geld dat niet, de Kerk accepteert(de) geen Vrijmetselaarschap, en jij sprak van verwovenheid.
Geen idee, als ik bij de buren of goede vrienden op bezoek ga is het ook niet om te spioneren maar gewoon omdat je 't goed met elkaar vinden. De CIA zal heus wel staatkundige vragen stellen aan het Vaticaan en andersom, evenals Wilders het zal hebben over de staat Israel en diens belangen en hoe Nederland daar een rol in speelt of kan spelen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:39 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Yep, de mollen dus.
Waarom zijn er bij tijd en wijle cia agenten op bezoek in het vaticaan, of wilders bij de israelische ambassade?
De boel is verweven, ik denk dat dat ergens maar goed is ook. Een soort stille controle en invloed op elkaar.
De rat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ert-PVV-en-D66.dhtml
Prachtig, wellicht haal ik dit bericht nog eens aan in BNW !quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:40 schreef Voorschrift het volgende:
Geen idee, als ik bij de buren of goede vrienden op bezoek ga is het ook niet om te spioneren maar gewoon omdat je 't goed met elkaar vinden. De CIA zal heus wel staatkundige vragen stellen aan het Vaticaan en andersom, evenals Wilders het zal hebben over de staat Israel en diens belangen en hoe Nederland daar een rol in speelt of kan spelen.
Niet een of andere rare idiote globale conspiracy.
Ik zou ook andere partijen bekritiseren als het binnen mijn eigen partij rommelt, maar dat doet geloof ik iedereen als het meer geld/supporters in het laadje brengt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ert-PVV-en-D66.dhtml
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:43 schreef Monolith het volgende:
Kan die kwijlende triangeljosti / BNW'er niet ergens anders gaan lopen raaskallen?
Er is een forum deel voor, ben je zo van a tot z op de hoogte.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand enig idee of dit hout snijdt?? Ben niet zo thuis in de materie![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)t-onbetaalbaar.dhtml
Het komt van Marcel van Dam, dus zonder te lezen weet ik dat het nonsens is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand enig idee of dit hout snijdt?? Ben niet zo thuis in de materie![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)t-onbetaalbaar.dhtml
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:48 schreef fokthesystem het volgende:
Ofwel : A is tegen B want B is tegen C D en F, waar A nu juist voor op wil komen. NL is hier groot in, ENORM, veel praten, wollige woorden en weinig zeggen.
Bassie en adriaan!? huh ? Hoezo, w'rom, wat doen die hier?quote:
De heren Adriaan 'Adriaantje' en Bas "Bassie" van T.quote:
Zo'n reactie vind ik dan dus weer jammerquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:52 schreef waht het volgende:
[..]
Het komt van Marcel van Dam, dus zonder te lezen weet ik dat het nonsens is.
Vrijkaartjes gekregen voor de Toppers van je vriendin voor jullie twee?quote:
Nee. Wel iets met vrouwenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrijkaartjes gekregen voor de Toppers van je vriendin voor jullie twee?
Nouja, zat ik toch goed met vrouwen.quote:
A en B werden achtervolgd door B100, dus B is niet altijd B, maar zie je B gaan, dan komt A eraan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
De heren Adriaan 'Adriaantje' en Bas "Bassie" van T.
Een meisje waar ik een soort van mee had was op me uitgekeken en heeft dus toen iemand anders genomen (nee niet op die manierquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, zat ik toch goed met vrouwen.![]()
Vertel..
Sorry, kon het niet laten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo'n reactie vind ik dan dus weer jammer
Ik kan het bijna niet geloven dat iemand de hele dag op de Telegraafsite zit te kijken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat gelóóf je toch niet![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)imineel__.html?p=2,2
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:07 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik kan het bijna niet geloven dat iemand de hele dag op de Telegraafsite zit te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |