Vrijkaartjes gekregen voor de Toppers van je vriendin voor jullie twee?quote:
Nee. Wel iets met vrouwenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrijkaartjes gekregen voor de Toppers van je vriendin voor jullie twee?
Nouja, zat ik toch goed met vrouwen.quote:
A en B werden achtervolgd door B100, dus B is niet altijd B, maar zie je B gaan, dan komt A eraan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
De heren Adriaan 'Adriaantje' en Bas "Bassie" van T.
Een meisje waar ik een soort van mee had was op me uitgekeken en heeft dus toen iemand anders genomen (nee niet op die manierquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, zat ik toch goed met vrouwen.![]()
Vertel..
Sorry, kon het niet laten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo'n reactie vind ik dan dus weer jammer
Ik kan het bijna niet geloven dat iemand de hele dag op de Telegraafsite zit te kijken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat gelķķf je toch niet![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)imineel__.html?p=2,2
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:07 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik kan het bijna niet geloven dat iemand de hele dag op de Telegraafsite zit te kijken.
Ligt eraan, als ze je zwaar kwetste (en jij er ook op uitgekeken was) niet, anders gewoon weer impamperen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een meisje waar ik een soort van mee had was op me uitgekeken en heeft dus toen iemand anders genomen (nee niet op die manier). Nu zegt ze op msn dat ze een beetje uitgekeken is op die relatie en wat meer "vrij" wilt zijn.
Moet ik het risico nemen?
Hmm.. ik denk er even rustig overquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt eraan, als ze je zwaar kwetste niet, anders gewoon weer impamperen.
Vrouwen zijn rare wezens, het is altijd maar gissen of ze dat zeggen omdat je nu een ex en dus soort van "friend zone" figuur bent of omdat ze zinspeelt op iets. Vrouwen die zinspelen zijn gewoon irritant.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. ik denk er even rustig over
Hehe.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrouwen zijn rare wezens, het is altijd maar gissen of ze dat zeggen omdat je nu een ex en dus soort van "friend zone" figuur bent of omdat ze zinspeelt op iets. Vrouwen die zinspelen zijn gewoon irritant.
Whisk weet er wel raad mee, ik help je wel verder als een jongen je versiert.
En Sjuul bedoelt het zo goed.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:07 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik kan het bijna niet geloven dat iemand de hele dag op de Telegraafsite zit te kijken.
Rock_de_Brziliaan staat bekend om zijn zeer uitgebreide expertise op dit vlak.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrouwen zijn rare wezens, het is altijd maar gissen of ze dat zeggen omdat je nu een ex en dus soort van "friend zone" figuur bent of omdat ze zinspeelt op iets. Vrouwen die zinspelen zijn gewoon irritant.
Whisk weet er wel raad mee, ik help je wel verder als een jongen je versiert.
He's sorely missed.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Rock_de_Brziliaan staat bekend om zijn zeer uitgebreide expertise op dit vlak.
Gelukkig ben ik een gewild product en goed in algebra, meetkunde en statistiekquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:14 schreef Nautilus. het volgende:
God is dood, seks is wiskunde, liefde een product.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:18 schreef GSbrder het volgende:
Hoppa, meteen aangenomen met de eerste twee sollicitaties, nu kijken welke beter verdient.
Werkloosheid is een keuze
Hehe, goed gedaanquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:18 schreef GSbrder het volgende:
Hoppa, meteen aangenomen met de eerste twee sollicitaties, nu kijken welke beter verdient.
Werkloosheid is een keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |