Dan blijven er nog genoeg andere namen over.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen als de gevangenis 'Tuxxx' kelder' heet.
Ja. Net als kutkabouterinuwpoeperdquote:
Dan hopelijk wel met de puntmuts eerst, anders is het natuurlijk niet arbo-verantwoord..quote:
Kunnen ze naar Tuxxx' Kelderquote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk dat ze dan spontaan hetro worden..
Ach, wat je er ook instopt, het is kleiner dan 20 cmquote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan hopelijk wel met de puntmuts eerst, anders is het natuurlijk niet arbo-verantwoord..
Nee, zodra ik daarheen moet dan schiet mijn pion zich door z'n hoofdquote:
Dan kan je beter naar Barrie's gaybar gaan en zoveel bier drinken dat je niks meer weet.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, zodra ik daarheen moet dan schiet mijn pion zich door z'n hoofd
Mag ik dan in jouw kantoortje wat drinken? Wil niet tussen die homo'squote:Op zondag 26 juni 2011 23:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan kan je beter naar Barrie's gaybar gaan en zoveel bier drinken dat je niks meer weet.
Tuurlijk. Dan heb je wel mooi je eigen mini barquote:Op zondag 26 juni 2011 23:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mag ik dan in jouw kantoortje wat drinken? Wil niet tussen die homo's
Kunnen we kaarten.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dan heb je wel mooi je eigen mini bar
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mag ik dan in jouw kantoortje wat drinken? Wil niet tussen die homo's
Hmm... pesten.quote:
Je weet dat je met dit soort opmerkingen jezelf compleet belachelijk maakt he?quote:
Daarna een potje Russisch roulettequote:
Bij de gaybar ja. Bij mij achter is gewoon normaal bier.quote:
Tegen KK's hoofdquote:
JIj drinkt toch niks anders?quote:
Ok, ik kom daar drinken.. Dat is duidelijkquote:Op zondag 26 juni 2011 23:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij de gaybar ja. Bij mij achter is gewoon normaal bier.
Wat lul jij nou weerquote:Op zondag 26 juni 2011 23:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet dat je met dit soort opmerkingen jezelf compleet belachelijk maakt he?
Je doet alsof ik homo ben. Als ik dat ben, dan moet jij eens goed naar jezelf kijken.quote:
Oke alleen jij nog want anders is het bier wel heel snel op.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ok, ik kom daar drinken.. Dat is duidelijk
Dat heb ik nergens gezegd, dat maak jij ervan.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je doet alsof ik homo ben. Als ik dat ben, dan moet jij eens goed naar jezelf kijken.
Jij vraagt of ik zeker weet dat ik niet tussen die homo's wil...quote:Op zondag 26 juni 2011 23:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd, dat maak jij ervan.
Teveel hatorade gedronken?quote:
Nee of je dat wil drinken...quote:Op maandag 27 juni 2011 00:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij vraagt of ik zeker weet dat ik niet tussen die homo's wil...
Ben verslaafdquote:
Nee, dat laat ik aan de vrouwtjes overquote:
Mogen mannen dat niet van jou?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik aan de vrouwtjes over![]()
Jawel hoor. Maar als ik allemaal moest opnoemen wie het wel mochten...quote:Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mogen mannen dat niet van jou?
Je haasten met deze temperaturen.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Haast je je naar het station.. rijdt die irritante trein weer eens niet vanwege een storing
Pfff.quote:
Inderdaad een warm dagjequote:
Wat doen? Ik moet nog schoenen kopenquote:Op maandag 27 juni 2011 12:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Binnen is het wel lekker ja. Moet helaas wel naar de stad
Nog steeds?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat doen? Ik moet nog schoenen kopen
Ja, ze vallen nu echt uit elkaarquote:Op maandag 27 juni 2011 12:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nog steeds?Moet iets ruilen en nog kleren kopen.
Arme sloeberquote:Op maandag 27 juni 2011 12:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ze vallen nu echt uit elkaar![]()
Maar ik zoek 't niet
Draag nu mijn schoenen voor als ik uitgaquote:Op maandag 27 juni 2011 12:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Arme sloeberLogisch dat je het niet zoekt, dat weer alleen al.
Ruiken ze ook naar bier?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Draag nu mijn schoenen voor als ik uitgaHelemaal vies die dingen
Ga ook zo richting stad vrees ik...
Nee, ze stinken nietquote:Op maandag 27 juni 2011 12:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ruiken ze ook naar bier?Wie weet komen we elkaar wel tegen dan
quote:Op maandag 27 juni 2011 12:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ze stinken nietMaar ik denk dat ik je alleen tegenkom als we afspreken ergens want ik ga meteen weer naar huis als ik geen doel heb
Ja, met dit weer ben ik toch niet gezelligquote:
Ik ook niet echt.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, met dit weer ben ik toch niet gezelligFiets ff aan
Ciao!
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:50 schreef bijdehand het volgende:
Ik zat drie minuten op de fiets, had het warm en ging weer terug naar huis
dat noemt zich een ventquote:Op maandag 27 juni 2011 19:50 schreef bijdehand het volgende:
Ik zat drie minuten op de fiets, had het warm en ging weer terug naar huis
Jazeker. Sterker nog, dat is iets wat elke vent zou doen. Alleen werkvolk (het plebs jeweet) dat verplicht naar buiten moet zie je nu buiten.quote:
alleen het plebs loopt op afgetrapte schoenen bdh... alleen het plebs...quote:Op maandag 27 juni 2011 20:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jazeker. Sterker nog, dat is iets wat elke vent zou doen. Alleen werkvolk (het plebs jeweet) dat verplicht naar buiten moet zie je nu buiten.
En de helden die het niet zoeken om nieuwe schoenen te halen. De helden, de helden. Maar er is niks mis met jou vagina hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 20:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
alleen het plebs loopt op afgetrapte schoenen bdh... alleen het plebs...
Een echte vent loopt op mooie schoenen te shinen, om vervolgens mede daardoor zoveel mogelijk vagijnen aan z'n pielemans te rijgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En de helden die het niet zoeken om nieuwe schoenen te halen. De helden, de helden. Maar er is niks mis met jouw vagina hoor
Een echte vent kan ook zonder mooie schoenen schone dames aan de haak slaanquote:Op maandag 27 juni 2011 20:42 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Een echte vent loopt op mooie schoenen te shinen, om vervolgens mede daardoor zoveel mogelijk vagijnen aan z'n pielemans te rijgen.
Klopt. Maar een echte vent doet er alsnog alles aan om zoveel mogelijk te regelen.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een echte vent kan ook zonder mooie schoenen schone dames aan de haak slaan
Ik doe het altijd zo: ik kijk een vrouw strak in haar ogen, zonder te knipperen. Dit hou ik 20 seconden vol. Dan lik ik met m'n tong over m'n wenkbrauwen en dan zijn ze om.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:45 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Klopt. Maar een echte vent doet er alsnog alles aan om zoveel mogelijk te regelen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik doe het altijd zo: ik kijk een vrouw strak in haar ogen, zonder te knipperen. Dit hou ik 20 seconden vol. Dan lik ik met m'n tong over m'n wenkbrauwen en dan zijn ze om.
Dan had ik een borstbeeld van mezelf laten maken hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:49 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Als je daarmee weg zou komen dan zou het wel erg baas zijn.
En terecht, en dan naast het borstbeeld van Barney zetten.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan had ik een borstbeeld van mezelf laten maken hoor.
Ik heb een borstbeeld van een grotere held: Duke Nukem.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:51 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
En terecht, en dan naast het borstbeeld van Barney zetten.
Wiiiiiieeeeeaaaaa.quote:
Als R.K. in mijn huis was, dan zou ik toch niet op fok zitten? Dan zou ik uit 't raam gesprongen zijn!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat? heb je R.K. in je huis? Have fun
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als R.K. in mijn huis was, dan zou ik toch niet op fok zitten? Dan zou ik uit 't raam gesprongen zijn!
Rooms-Katholiekenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als R.K. in mijn huis was, dan zou ik toch niet op fok zitten? Dan zou ik uit 't raam gesprongen zijn!
Ik kan er niet meer tegen.quote:
Jaquote:
Moe, warm, alles....quote:
Morgen weer verder met huis, woensdag niks, donderdag heb ik een uitje en dan heb ik personeel werken in mijn huis.quote:
Zo lijkt het wel snel te gaan johquote:Op maandag 27 juni 2011 23:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Morgen weer verder met huis, woensdag niks, donderdag heb ik een uitje en dan heb ik personeel werken in mijn huis.Van 't weekend vloer, het wordt al een beetje wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |