Je hebt mijn permissiequote:
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou ik toch 2 huizen heb in dezelfde straat kan ik net zo goed de hele straat overnemen. Monopoly-style.
Alsof iemand op Boschveld komtquote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou ik toch 2 huizen heb in dezelfde straat kan ik net zo goed de hele straat overnemen. Monopoly-style.
Niet zeuren jong, tuurlijk komt iemand daarop.quote:
Hoeveel moet je dan betalen?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet zeuren jong, tuurlijk komt iemand daarop.
Dat weet ik nog niet precies, maar ik hoop heel veel.quote:
Dorpstraat.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies, maar ik hoop heel veel.
Pak je een kanskaart: 'helaas, u bent betrapt tijdens het frauderen. Ga naar Boschveld. Als u langs start komt krijgt u geen zakgeld' en 'Verlaat Boschveld zonder te betalen'quote:Op zondag 26 juni 2011 22:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies, maar ik hoop heel veel.
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pak je een kanskaart: 'helaas, u bent betrapt tijdens het frauderen. Ga naar Boschveld. Als u langs start komt krijgt u geen zakgeld' en 'Verlaat Boschveld zonder te betalen'
Kijk, jij snapt het.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:40 schreef BarrieButsers het volgende:
En dan de gevangenis is Tux's kelder.
Maar daar kom je nooit meer uit, dan is het GAME OVERquote:Op zondag 26 juni 2011 22:40 schreef BarrieButsers het volgende:
En dan de gevangenis is Tux's kelder.
Er zitten een paar kaartjes tussen van betalen of gevangenis. Slim van Tux.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar daar kom je nooit meer uit, dan is het GAME OVER
Dan is het een soort hoerenkietquote:Op zondag 26 juni 2011 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Er zitten een paar kaartjes tussen van betalen of gevangenis. Slim van Tux.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |