Een leven? wat is dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik denk dat de rest een leven heeft gekregen.
Iets engs, ooit op tv gezien en het leek niks. Met allemaal andere mensen enzo. Is toch erg?quote:
Andere mensenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iets engs, ooit op tv gezien en het leek niks. Met allemaal andere mensen enzo. Is toch erg?
Wel een hoekje met wifi hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Andere mensen?
[me= SuperrrTuxxx] verstopt zich in
een hoekje.[/me]
Natuurlijk.quote:
Maar het duurt niet lang meer of ik moet je in de steek laten.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar het duurt niet lang meer of ik moet je in de steek laten.Vandaag druk gehad en morgen weer vroeg op om weer te arbeiten in m'n huis.
Even mijn zwaarverdiende biertje opdrinken en dan knockout.
Thnxquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
geniet van je biertje.
Weltruste alvast
Jij alvast een goedemorgen, eetsmakelijk, werkse, schijtsze etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
ThnxJij ook truste voor straks ooit.
Sorry, dacht echt dat je een meisje was. Gaat het zitten weer een beetje?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:17 schreef kutkabouterin. het volgende:
Was een leuke avond, jmmr van een specifieke gebeurtenis.
In de graafsewijk schijnt de zon altijdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is het bij jullie ook zulk baggerweer?
Nee, da's een helicopter die met zoeklicht boven de wijk vliegt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
In de graafsewijk schijnt de zon altijd
Wat is heengebarft?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:31 schreef kutkabouterin. het volgende:
Wat kan ik het toch altijd goed omschrijven "een specifieke gebeurtenis", gewoon keihard over een chick heengebarft terwijl ik haar probeerde te regelen.
Ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat is heengebarft?Heb je dr onder zitten kotsen ofzo?
Omg ernstigquote:
Ah dat was het, en die gezellige drukte op straat is dan zeker ook niet zo gezellig als het lijkt?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, da's een helicopter die met zoeklicht boven de wijk vliegt.
Lol, gastquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:31 schreef kutkabouterin. het volgende:
Wat kan ik het toch altijd goed omschrijven "een specifieke gebeurtenis", gewoon keihard over een chick heengebarft terwijl ik haar probeerde te regelen.
Barf, from Barfolomew.quote:
We renden allebei naar de wc maar ik rende erheen om de binnenkant van mijn lichaam verder te reinigen en zij om de buitenkant van haar lichaam te reinigen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, gast![]()
En toen?
Was ze te flabbergasted om er nog iets op te reageren? Of heeft ze je daarna subtiel, doch met geweld, duidelijk gemaakt er niet van gediend te zijn?
Da's grappig. Meestal nadat ze dingen met jou gedaan hebben rennen ze naar de wc om zowel hun binnen als buitenkant grondig te reinigen (en niet haten want het was een inkoppertje)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:07 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
We renden allebei naar de wc maar ik rende erheen om de binnenkant van mijn lichaam verder te reinigen en zij om de buitenkant van haar lichaam te reinigen.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's grappig. Meestal nadat ze dingen met jou gedaan hebben rennen ze naar de wc om zowel hun binnen als buitenkant grondig te reinigen (en niet haten want het was een inkoppertje)
Ik doe m'n scherm altijd af met bleek als ik weer een post van KK heb gelezen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's grappig. Meestal nadat ze dingen met jou gedaan hebben rennen ze naar de wc om zowel hun binnen als buitenkant grondig te reinigen (en niet haten want het was een inkoppertje)
Je komt zeker elke keer klaar bij een post van mij?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik doe m'n scherm altijd af met bleek als ik weer een post van KK heb gelezen.
Ik koop elke keer een nieuw scherm. M'n schermen plegen allemaal zelfmoord.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik doe m'n scherm altijd af met bleek als ik weer een post van KK heb gelezen.
Ik wel, en dan komt Tuxxx weer aanrennen voor mn fapselquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:21 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Je komt zeker elke keer klaar bij een post van mij?
Ik ben blij dat ik nog bijdraag aan jullie kalverliefde.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik wel, en dan komt Tuxxx weer aanrennen voor mn fapsel
En de ring voor tuxxx wordt gemaakt van je gedroogde kwakje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
We zullen je uitnodigen op de bruiloft..
Die plannen we in het zaaltje naast Ceased, op dezelfde dag
Da's de buurman, ik woon daar rechts vanquote:Op zondag 26 juni 2011 00:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Is het bij Ceased nou zo gezellig op het balkon? of zit ik ernaast.
Ah oke.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Da's de buurman, ik woon daar rechts van
Die mensen hebben elke avond als het boven de 15 graden is een BBQ geloof ik.
Dit keer niet gekotst?quote:Op zondag 26 juni 2011 04:20 schreef kutkabouterin. het volgende:
Alle kensers ik zou bijna een concentratiekamp voor paupers op willen gaan richten als ik zie hoe het er in DB toegaat.Toch een heerlijke escalatieavond gehad met heul veul whiskey en een geslaagde date.
Onkruid vergaat niet.quote:
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 26 juni 2011 04:20 schreef kutkabouterin. het volgende:
Alle kensers ik zou bijna een concentratiekamp voor paupers op willen gaan richten als ik zie hoe het er in DB toegaat.Toch een heerlijke escalatieavond gehad met heul veul whiskey en een geslaagde date.
Neuh, heel de avond whiskey gedronken want bier trok ik nog steeds slecht.quote:
Kotsen is voor echte mannen. Echte mannen gaan niet opletten hoeveel ze drinken omdat ze anders gaan kotsen. Echt mannen gooien alles eruit en daarna zuipen ze weer verder.quote:
Nee, het is belangrijk omdat je indien je kotst net iets minder beneveld bent en eventueel nog kan presteren in bed. Bovendien regelen de eckte G's pas nadat ze gekotst hebben.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En ik maar denken dat echte mannen juist niet kotsten, al is het maar omdat je dan niet bepaald ehm, mannelijk overkomt voor de dames
Nee, wat ik wil zeggen is dat als je maar ver genoeg naar de klote bent, je een stuk minder voelt.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Je wou zeggen omdat je dan al gekotst hebt, je niks meer merkt van die (mogelijk) zure sloot waar je doorheen moet?![]()
Ja, en dat lijkt me inderdaad ook wel fijn als travestiet.. Dat je er niet zoveel van voelt als je genomen wordtquote:Op zondag 26 juni 2011 12:31 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nee, wat ik wil zeggen is dat als je maar ver genoeg naar de klote bent, je een stuk minder voelt.
Rekt het niet dan scheurt het wel.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, en dat lijkt me inderdaad ook wel fijn als travestiet.. Dat je er niet zoveel van voelt als je genomen wordt
I hate you!quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
I hate you!
ik zat gisteren op de binnendieze en ik zat te fantaseren of ik je snel of langzaam zou verzuipen......wacht, ik moet ff masturberen denk ik.
Zodra je uitgepuberd bent denk je er anders overquote:
Zodra jullie doorhebben dat ik maar onzin loop uit te kramen denk je dat niet meer.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zodra je uitgepuberd bent denk je er anders over
Nu is het ineens onzin jaja.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:25 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Zodra jullie doorhebben dat ik maar onzin loop uit te kramen denk je dat niet meer.
Idd, grootste, wildste verhalen, en als je dna niet de reacties krijgt die je wilt...quote:
Dat meisje heeft gewoon over hem heen gekotst maar dat is geen leuk verhaal dus probeert hij er iets ''stoers'' van te maken.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Idd, grootste, wildste verhalen, en als je dna niet de reacties krijgt die je wilt...
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat meisje heeft gewoon over hem heen gekotst maar dat is geen leuk verhaal dus probeert hij er iets ''stoers'' van te maken.
Ik denk dat de shemalekabouter zijn vingertje niet omhoog kreeg en dan zo maar een verhaal er aan vast lult.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat meisje heeft gewoon over hem heen gekotst maar dat is geen leuk verhaal dus probeert hij er iets ''stoers'' van te maken.
Dat klinkt ook goed ja.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat de shemalekabouter zijn vingertje niet omhoog kreeg en dan zo maar een verhaal er aan vast lult.
Je hebt mijn permissiequote:
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou ik toch 2 huizen heb in dezelfde straat kan ik net zo goed de hele straat overnemen. Monopoly-style.
Alsof iemand op Boschveld komtquote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou ik toch 2 huizen heb in dezelfde straat kan ik net zo goed de hele straat overnemen. Monopoly-style.
Niet zeuren jong, tuurlijk komt iemand daarop.quote:
Hoeveel moet je dan betalen?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet zeuren jong, tuurlijk komt iemand daarop.
Dat weet ik nog niet precies, maar ik hoop heel veel.quote:
Dorpstraat.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies, maar ik hoop heel veel.
Pak je een kanskaart: 'helaas, u bent betrapt tijdens het frauderen. Ga naar Boschveld. Als u langs start komt krijgt u geen zakgeld' en 'Verlaat Boschveld zonder te betalen'quote:Op zondag 26 juni 2011 22:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies, maar ik hoop heel veel.
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pak je een kanskaart: 'helaas, u bent betrapt tijdens het frauderen. Ga naar Boschveld. Als u langs start komt krijgt u geen zakgeld' en 'Verlaat Boschveld zonder te betalen'
Kijk, jij snapt het.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:40 schreef BarrieButsers het volgende:
En dan de gevangenis is Tux's kelder.
Maar daar kom je nooit meer uit, dan is het GAME OVERquote:Op zondag 26 juni 2011 22:40 schreef BarrieButsers het volgende:
En dan de gevangenis is Tux's kelder.
Er zitten een paar kaartjes tussen van betalen of gevangenis. Slim van Tux.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar daar kom je nooit meer uit, dan is het GAME OVER
Dan is het een soort hoerenkietquote:Op zondag 26 juni 2011 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Er zitten een paar kaartjes tussen van betalen of gevangenis. Slim van Tux.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |