Neuh, heel de avond whiskey gedronken want bier trok ik nog steeds slecht.quote:
Kotsen is voor echte mannen. Echte mannen gaan niet opletten hoeveel ze drinken omdat ze anders gaan kotsen. Echt mannen gooien alles eruit en daarna zuipen ze weer verder.quote:
Nee, het is belangrijk omdat je indien je kotst net iets minder beneveld bent en eventueel nog kan presteren in bed. Bovendien regelen de eckte G's pas nadat ze gekotst hebben.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En ik maar denken dat echte mannen juist niet kotsten, al is het maar omdat je dan niet bepaald ehm, mannelijk overkomt voor de dames
Nee, wat ik wil zeggen is dat als je maar ver genoeg naar de klote bent, je een stuk minder voelt.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Je wou zeggen omdat je dan al gekotst hebt, je niks meer merkt van die (mogelijk) zure sloot waar je doorheen moet?![]()
Ja, en dat lijkt me inderdaad ook wel fijn als travestiet.. Dat je er niet zoveel van voelt als je genomen wordtquote:Op zondag 26 juni 2011 12:31 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nee, wat ik wil zeggen is dat als je maar ver genoeg naar de klote bent, je een stuk minder voelt.
Rekt het niet dan scheurt het wel.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, en dat lijkt me inderdaad ook wel fijn als travestiet.. Dat je er niet zoveel van voelt als je genomen wordt
I hate you!quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
I hate you!
ik zat gisteren op de binnendieze en ik zat te fantaseren of ik je snel of langzaam zou verzuipen......wacht, ik moet ff masturberen denk ik.
Zodra je uitgepuberd bent denk je er anders overquote:
Zodra jullie doorhebben dat ik maar onzin loop uit te kramen denk je dat niet meer.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zodra je uitgepuberd bent denk je er anders over
Nu is het ineens onzin jaja.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:25 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Zodra jullie doorhebben dat ik maar onzin loop uit te kramen denk je dat niet meer.
Idd, grootste, wildste verhalen, en als je dna niet de reacties krijgt die je wilt...quote:
Dat meisje heeft gewoon over hem heen gekotst maar dat is geen leuk verhaal dus probeert hij er iets ''stoers'' van te maken.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Idd, grootste, wildste verhalen, en als je dna niet de reacties krijgt die je wilt...
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat meisje heeft gewoon over hem heen gekotst maar dat is geen leuk verhaal dus probeert hij er iets ''stoers'' van te maken.
Ik denk dat de shemalekabouter zijn vingertje niet omhoog kreeg en dan zo maar een verhaal er aan vast lult.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat meisje heeft gewoon over hem heen gekotst maar dat is geen leuk verhaal dus probeert hij er iets ''stoers'' van te maken.
Dat klinkt ook goed ja.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat de shemalekabouter zijn vingertje niet omhoog kreeg en dan zo maar een verhaal er aan vast lult.
Je hebt mijn permissiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |