Een leven? wat is dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik denk dat de rest een leven heeft gekregen.
Iets engs, ooit op tv gezien en het leek niks. Met allemaal andere mensen enzo. Is toch erg?quote:
Andere mensenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iets engs, ooit op tv gezien en het leek niks. Met allemaal andere mensen enzo. Is toch erg?
Wel een hoekje met wifi hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Andere mensen?
[me= SuperrrTuxxx] verstopt zich in
een hoekje.[/me]
Natuurlijk.quote:
Maar het duurt niet lang meer of ik moet je in de steek laten.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar het duurt niet lang meer of ik moet je in de steek laten.Vandaag druk gehad en morgen weer vroeg op om weer te arbeiten in m'n huis.
Even mijn zwaarverdiende biertje opdrinken en dan knockout.
Thnxquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
geniet van je biertje.
Weltruste alvast
Jij alvast een goedemorgen, eetsmakelijk, werkse, schijtsze etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
ThnxJij ook truste voor straks ooit.
Sorry, dacht echt dat je een meisje was. Gaat het zitten weer een beetje?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:17 schreef kutkabouterin. het volgende:
Was een leuke avond, jmmr van een specifieke gebeurtenis.
In de graafsewijk schijnt de zon altijdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is het bij jullie ook zulk baggerweer?
Nee, da's een helicopter die met zoeklicht boven de wijk vliegt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
In de graafsewijk schijnt de zon altijd
Wat is heengebarft?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:31 schreef kutkabouterin. het volgende:
Wat kan ik het toch altijd goed omschrijven "een specifieke gebeurtenis", gewoon keihard over een chick heengebarft terwijl ik haar probeerde te regelen.
Ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat is heengebarft?Heb je dr onder zitten kotsen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |