En de helden die het niet zoeken om nieuwe schoenen te halen. De helden, de helden. Maar er is niks mis met jou vagina hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 20:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
alleen het plebs loopt op afgetrapte schoenen bdh... alleen het plebs...
Een echte vent loopt op mooie schoenen te shinen, om vervolgens mede daardoor zoveel mogelijk vagijnen aan z'n pielemans te rijgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En de helden die het niet zoeken om nieuwe schoenen te halen. De helden, de helden. Maar er is niks mis met jouw vagina hoor
Een echte vent kan ook zonder mooie schoenen schone dames aan de haak slaanquote:Op maandag 27 juni 2011 20:42 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Een echte vent loopt op mooie schoenen te shinen, om vervolgens mede daardoor zoveel mogelijk vagijnen aan z'n pielemans te rijgen.
Klopt. Maar een echte vent doet er alsnog alles aan om zoveel mogelijk te regelen.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een echte vent kan ook zonder mooie schoenen schone dames aan de haak slaan
Ik doe het altijd zo: ik kijk een vrouw strak in haar ogen, zonder te knipperen. Dit hou ik 20 seconden vol. Dan lik ik met m'n tong over m'n wenkbrauwen en dan zijn ze om.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:45 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Klopt. Maar een echte vent doet er alsnog alles aan om zoveel mogelijk te regelen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik doe het altijd zo: ik kijk een vrouw strak in haar ogen, zonder te knipperen. Dit hou ik 20 seconden vol. Dan lik ik met m'n tong over m'n wenkbrauwen en dan zijn ze om.
Dan had ik een borstbeeld van mezelf laten maken hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:49 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Als je daarmee weg zou komen dan zou het wel erg baas zijn.
En terecht, en dan naast het borstbeeld van Barney zetten.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan had ik een borstbeeld van mezelf laten maken hoor.
Ik heb een borstbeeld van een grotere held: Duke Nukem.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:51 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
En terecht, en dan naast het borstbeeld van Barney zetten.
Wiiiiiieeeeeaaaaa.quote:
Als R.K. in mijn huis was, dan zou ik toch niet op fok zitten? Dan zou ik uit 't raam gesprongen zijn!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat? heb je R.K. in je huis? Have fun
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als R.K. in mijn huis was, dan zou ik toch niet op fok zitten? Dan zou ik uit 't raam gesprongen zijn!
Rooms-Katholiekenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als R.K. in mijn huis was, dan zou ik toch niet op fok zitten? Dan zou ik uit 't raam gesprongen zijn!
Ik kan er niet meer tegen.quote:
Jaquote:
Moe, warm, alles....quote:
Morgen weer verder met huis, woensdag niks, donderdag heb ik een uitje en dan heb ik personeel werken in mijn huis.quote:
Zo lijkt het wel snel te gaan johquote:Op maandag 27 juni 2011 23:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Morgen weer verder met huis, woensdag niks, donderdag heb ik een uitje en dan heb ik personeel werken in mijn huis.Van 't weekend vloer, het wordt al een beetje wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |