Inderdaad een warm dagjequote:
Wat doen? Ik moet nog schoenen kopenquote:Op maandag 27 juni 2011 12:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Binnen is het wel lekker ja. Moet helaas wel naar de stad
Nog steeds?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat doen? Ik moet nog schoenen kopen
Ja, ze vallen nu echt uit elkaarquote:Op maandag 27 juni 2011 12:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nog steeds?Moet iets ruilen en nog kleren kopen.
Arme sloeberquote:Op maandag 27 juni 2011 12:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ze vallen nu echt uit elkaar![]()
Maar ik zoek 't niet
Draag nu mijn schoenen voor als ik uitgaquote:Op maandag 27 juni 2011 12:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Arme sloeberLogisch dat je het niet zoekt, dat weer alleen al.
Ruiken ze ook naar bier?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Draag nu mijn schoenen voor als ik uitgaHelemaal vies die dingen
Ga ook zo richting stad vrees ik...
Nee, ze stinken nietquote:Op maandag 27 juni 2011 12:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ruiken ze ook naar bier?Wie weet komen we elkaar wel tegen dan
quote:Op maandag 27 juni 2011 12:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ze stinken nietMaar ik denk dat ik je alleen tegenkom als we afspreken ergens want ik ga meteen weer naar huis als ik geen doel heb
Ja, met dit weer ben ik toch niet gezelligquote:
Ik ook niet echt.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, met dit weer ben ik toch niet gezelligFiets ff aan
Ciao!
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:50 schreef bijdehand het volgende:
Ik zat drie minuten op de fiets, had het warm en ging weer terug naar huis
dat noemt zich een ventquote:Op maandag 27 juni 2011 19:50 schreef bijdehand het volgende:
Ik zat drie minuten op de fiets, had het warm en ging weer terug naar huis
Jazeker. Sterker nog, dat is iets wat elke vent zou doen. Alleen werkvolk (het plebs jeweet) dat verplicht naar buiten moet zie je nu buiten.quote:
alleen het plebs loopt op afgetrapte schoenen bdh... alleen het plebs...quote:Op maandag 27 juni 2011 20:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jazeker. Sterker nog, dat is iets wat elke vent zou doen. Alleen werkvolk (het plebs jeweet) dat verplicht naar buiten moet zie je nu buiten.
En de helden die het niet zoeken om nieuwe schoenen te halen. De helden, de helden. Maar er is niks mis met jou vagina hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 20:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
alleen het plebs loopt op afgetrapte schoenen bdh... alleen het plebs...
Een echte vent loopt op mooie schoenen te shinen, om vervolgens mede daardoor zoveel mogelijk vagijnen aan z'n pielemans te rijgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En de helden die het niet zoeken om nieuwe schoenen te halen. De helden, de helden. Maar er is niks mis met jouw vagina hoor
Een echte vent kan ook zonder mooie schoenen schone dames aan de haak slaanquote:Op maandag 27 juni 2011 20:42 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Een echte vent loopt op mooie schoenen te shinen, om vervolgens mede daardoor zoveel mogelijk vagijnen aan z'n pielemans te rijgen.
Klopt. Maar een echte vent doet er alsnog alles aan om zoveel mogelijk te regelen.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een echte vent kan ook zonder mooie schoenen schone dames aan de haak slaan
Ik doe het altijd zo: ik kijk een vrouw strak in haar ogen, zonder te knipperen. Dit hou ik 20 seconden vol. Dan lik ik met m'n tong over m'n wenkbrauwen en dan zijn ze om.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:45 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Klopt. Maar een echte vent doet er alsnog alles aan om zoveel mogelijk te regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |