Tegen KK's hoofdquote:
JIj drinkt toch niks anders?quote:
Ok, ik kom daar drinken.. Dat is duidelijkquote:Op zondag 26 juni 2011 23:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij de gaybar ja. Bij mij achter is gewoon normaal bier.
Wat lul jij nou weerquote:Op zondag 26 juni 2011 23:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet dat je met dit soort opmerkingen jezelf compleet belachelijk maakt he?
Je doet alsof ik homo ben. Als ik dat ben, dan moet jij eens goed naar jezelf kijken.quote:
Oke alleen jij nog want anders is het bier wel heel snel op.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ok, ik kom daar drinken.. Dat is duidelijk
Dat heb ik nergens gezegd, dat maak jij ervan.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je doet alsof ik homo ben. Als ik dat ben, dan moet jij eens goed naar jezelf kijken.
Jij vraagt of ik zeker weet dat ik niet tussen die homo's wil...quote:Op zondag 26 juni 2011 23:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd, dat maak jij ervan.
Teveel hatorade gedronken?quote:
Nee of je dat wil drinken...quote:Op maandag 27 juni 2011 00:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij vraagt of ik zeker weet dat ik niet tussen die homo's wil...
Ben verslaafdquote:
Nee, dat laat ik aan de vrouwtjes overquote:
Mogen mannen dat niet van jou?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik aan de vrouwtjes over![]()
Jawel hoor. Maar als ik allemaal moest opnoemen wie het wel mochten...quote:Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mogen mannen dat niet van jou?
Je haasten met deze temperaturen.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Haast je je naar het station.. rijdt die irritante trein weer eens niet vanwege een storing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |