een programma als 3voor 12 past heel er goed bij hem iddquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:41 schreef miieejj het volgende:
hey ..
rudy ..
die doet 't leuk op de radio
vinden jullie dat ook . ?
Nee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:41 schreef miieejj het volgende:
hey ..
rudy ..
die doet 't leuk op de radio
vinden jullie dat ook . ?
ja, dat vind ik dus ook..!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een programma als 3voor 12 past heel er goed bij hem idd
Welke radio dj zou jij op dit tijdstip willen ??quote:
Annemieke of gewoon een nieuwe dj, het liefst iemand van Kink FM waar 3v12 muziek de hele dag wordt gedraaidquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:50 schreef miieejj het volgende:
[..]
Welke radio dj zou jij op dit tijdstip willen ??
Annemieke met haar nasale stemmetjes en accentjes, nooo please.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Annemieke of gewoon een nieuwe dj, het liefst iemand van Kink FM waar 3v12 muziek de hele dag wordt gedraaid![]()
Gelukkig compenseert ze dat ruimschoots met haar muzieksmaakquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
Annemieke met haar nasale stemmetjes en accentjes, nooo please.
giel doet daar ook een radio programma.. giel is toch niet echt van de jazz .?? meer toch van de hiop-hop enzo..?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:54 schreef themauster het volgende:
Rudy vind ik trouwens meer een Radio 6 type volgens mij kan hij daar ook meer zijn ei kwijt.
volgens mij weet ze wel wat muziek is iddquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig compenseert ze dat ruimschoots met haar muzieksmaak
De moderne Jazz. Nu-Jazz etcquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef miieejj het volgende:
[..]
giel doet daar ook een radio programma.. giel is toch niet echt van de jazz .?? meer toch van de hiop-hop enzo..?
Dat Giel daar zit zal wel een omroepdingetje zijn. Gerard zit er ook en die past ook goed bij Radio 6.Daar hoor je wat voor een passie die man met muziek heeft.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef miieejj het volgende:
[..]
giel doet daar ook een radio programma.. giel is toch niet echt van de jazz .?? meer toch van de hiop-hop enzo..?
Siebelink&Stendersquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:59 schreef themauster het volgende:
Ik mis Gerard trouwens nog steeds op KX Radio. Dat waren altijd mooie vrijdagmiddagen met Jeroen van Inkel, Ekdom en als afsluiter Stenders&Siebelink
SPOILER: MetMichiel Jackpot 21-06-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:23 schreef hole1988 het volgende:
Hebben we nu veel aan he?SPOILER: MetMichiel Jackpot 21-06-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar morgen weer wel.quote:
Geen Twitter hebbenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Oh gefeliciteerd!
Ik weet niet met wat, maar toch
Mensen met een Penispompquote:
mensen die "mensen metquote:
Slapenquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mensen die "mensen met" zeggen
ik ga pitten. welterusten iedereen!
wakker blijven en 3fm luisterenquote:
Thanks!! Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik mijn propedeuse heb gehaaldquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Oh gefeliciteerd!
Ik weet niet met wat, maar toch
quote:
Bert is er ook nog op teruggekomenquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bert is er ook nog op teruggekomen
Sherritquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hier het moment zelf nogmaalsquote:
Dat stemmetje dat Rudy opzetquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Verdiende ze niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:26 schreef hole1988 het volgende:
Dit cadeau heeft Hanneke niet gekregen
+1quote:
OMG, ik moest zo lachenquote:
Welk begin? Van Giel?quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:48 schreef Christiaan het volgende:
Hoi,
Weet iemand welk nummer elke keer aan het begin draait? Dat jungleding?
Yes, die inderdaad. Woordje vergeten.quote:
Birds Also Sing for Anamaria van DJ Cam.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:27 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Yes, die inderdaad. Woordje vergeten.
Mis je ook Bitter Fruit nog eens... Man man man, wat een ballentent.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kut, gemist. Geblokkeerde streams hier
.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mis je ook Bitter Fruit nog eens... Man man man, wat een ballentent.
Ben jij even spekkoper!quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Gelukkig werkt de stream van de Belgische Q-Music hier wel.....![]()
.
quote:MELBOURNE - Een Australische amateurvoetballer is uit het veld gestuurd wegens het dragen van een piercing aan zijn edele delen.
Volgens de reglementen van de wereldvoetbalbond FIFA mogen spelers tijdens de wedstrijd geen enkel sieraad dragen dat gevaar kan opleveren voor hemzelf of een andere voetballer op het veld.
Vlammend schot
Het intieme juweeltje kwam min of meer aan het licht toen Aaron Eccleston, speler van Old Hill Wanderers, een vlammend schot in de onderbuik te verwerken kreeg in het duel met Swinburne University.
Kermend van de pijn zakte hij naar de grond. De arbiter kreeg al snel door dat de getroffen voetballer extra zwaar te lijden had, omdat hij onderin een piercing droeg.
Twee keer geel
Na intensieve behandeling in de catacomben keerde Eccleston opgelucht terug op het veld, maar de scheidsrechter stuurde hem meteen weer terug met twee gele kaarten: een voor het betreden van het speelterrein zonder toestemming van de arbiter en een voor het feit dat hij uit privacy-overwegingen niet kon bewijzen dat hij zijn piercing al dan niet had verwijderd.
Het tamelijk unieke voorval werd vastgelegd op amateurvideobeelden en later verspreid op internet, waardoor het incident zowel in Australië als daarbuiten nogal werd opgeblazen.
'Down under'
''Ik denk niet dat mijn moeder dit leuk gaat vinden'', mompelde Eccleston, die zichzelf ''down under'' omschrijft als een gedesillusioneerde fan van Mansfield Town.
Of zoals het nu is en de headlines van op het halve uur weglaten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:03 schreef themauster het volgende:
Grootste ergernis op 3FM is wel NOS op 3, die journaals duren mij altijd veel te lang.Waar op andere zenders allang weer muziek is is op 3FM nog reclame omdat het nieuwsbulletin zo langdradig is. Ik hou van kort en bondige journaals op het hele uur zoals Novum en ANP. Als ik wat meer nieuws wil weten ga ik wel Radio 1 luisteren
Die zijn er alleen maar doordeweeks tussen 4 en 7.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Of zoals het nu is en de headlines van op het halve uur weglaten.
Kan je nagaan hoe weinig ik 3FM overdag luister.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:09 schreef alors het volgende:
[..]
Die zijn er alleen maar doordeweeks tussen 4 en 7.
Ja ik hoorde het ook jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hoorde je dat ook ?
Hij dacht dat hij in de zeik werd genomen.
Jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hoorde je dat ook ?
Hij dacht dat hij in de zeik werd genomen.
Ik vind ze meestal wel grappigquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:41 schreef Allrounder het volgende:
Die jingle's uit de oude doos, wat is daar de lol van
Sean = Baasquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:48 schreef Allrounder het volgende:
Het Sean Connery's keyboard waar Gerard zo'n lol om heeft.
[ afbeelding ]
Valt toch wel mee? Dat 1 minuut bulletin op Veronica vind ik juist nietsquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:03 schreef themauster het volgende:
Grootste ergernis op 3FM is wel NOS op 3, die journaals duren mij altijd veel te lang.Waar op andere zenders allang weer muziek is is op 3FM nog reclame omdat het nieuwsbulletin zo langdradig is. Ik hou van kort en bondige journaals op het hele uur zoals Novum en ANP. Als ik wat meer nieuws wil weten ga ik wel Radio 1 luisteren
Inderdaad, nogal een zenuwachtig ding.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Dat 1 minuut bulletin op Veronica vind ik juist niets. Er is een vliegtuig neergestort. xx doden en door. Niet eens waar/hoe/wat. Dat is pas irritant
.
Wat ik vreselijker vind is die beat door het nieuws heen.
omg toffffffff, laat wel even weten hoe het was he, en denk aan mij bij Africaquote:
Waarom geen idee, maar ik doe het hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:23 schreef alors het volgende:
[..]
omg toffffffff, laat wel even weten hoe het was he, en denk aan mij bij Africa![]()
![]()
1 is winst toch?quote:
ik vrees ook met grote vrezenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat gefluit, ik zeg je; dit is MH.
Denk het ook jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat gefluit, ik zeg je; dit is MH.
Ben geen Toto-fan maar ze hebben ooit dit briljante nummer gemaaktquote:
Sowiesoquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben geen Toto-fan maar ze hebben ooit dit briljante nummer gemaaktStaat heel hoog in mijn top10 van favoriete nummers.
Ik vind het gefluit juist wel geinig, vorige liedje was beter, maar dit is wel vrolijker! Ik denk ook megahit.. wanneer wordt dat bekend gemaakt ook alweer?quote:
Vrijdag rond 16.20quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:45 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Ik vind het gefluit juist wel geinig, vorige liedje was beter, maar dit is wel vrolijker! Ik denk ook megahit.. wanneer wordt dat bekend gemaakt ook alweer?
Wat zouden andere kanshebbers kunnen zijn dan? Misschien Rachel Louise? (wel saai liedje)quote:
Ze zullen zeker weer al hun zeiknummers spelenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso, jammer dat ze hem niet spelen.
Anouk, elke week weerquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:47 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Wat zouden andere kanshebbers kunnen zijn dan? Misschien Rachel Louise? (wel saai liedje)
ksssstttquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze zullen zeker weer al hun zeiknummers spelen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze zullen zeker weer al hun zeiknummers spelen
SPOILER: SetlistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat maar tegen 3FMquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:49 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Nee toch niet weeeeer Anouk??? Geef nieuw talent eens de kans!!
Dotan, Anouk of Sak Noel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:50 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Welke denk jij dat het wordt dan??
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]Geen I'll supply the love of Mushanga maar wel een Michael Jackson en Bob Marley-cover spelenSPOILER: SetlistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Raad je het vaak goed? Is er geen poule voor het raden van de megahit?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dotan, Anouk of Sak Noel.
Ik hoop Bounce van Calvin Harris ft Kelis.
Mushangaquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Geen I'll supply the love of Mushanga maar wel een Michael Jackson en Bob Marley-cover spelen
3FM een poosje volgende is de MH vaak niet heel moeilijk nee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:54 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Raad je het vaak goed? Is er geen poule voor het raden van de megahit?
Jammer! Ik denk toch wel Dotan als megahit dan.. jij ook? Dat fluitje is wel catchy...quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
3FM een poosje volgende is de MH vaak niet heel moeilijk nee.
Er is hier een pagina met een poll; http://www.3fmfan.nl/page/polls maar Sirolf update hem niet echt meer.
De eerste stap om MH te worden is een DJ nou ja je weet wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:49 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Nee toch niet weeeeer Anouk??? Geef nieuw talent eens de kans!!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Geen I'll supply the love of Mushanga maar wel een Michael Jackson en Bob Marley-cover spelen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:00 schreef borisz het volgende:
[..]
De eerste stap om MH te worden is een DJ nou ja je weet wel.
De DJ's tijdens het DJoverleg op woensdagmiddag.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Haha, maar wie bepaalt het dan eigenlijk??
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Haha, maar wie bepaalt het dan eigenlijk??
Alle dj's? of de belangrijksten?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:04 schreef borisz het volgende:
[..]
De DJ's tijdens het DJoverleg op woensdagmiddag.
Venema is weg, dus het mag.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat moet je niet zeggen als Veenstra hier is.
Diegenen die dan aanwezig zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Alle dj's? of de belangrijksten?
Dit dus, maar volgens Veenstra is het puuuuuuuuur toeval dat door 3fm gesponsorde concerten/artiesten megahit wordenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat moet je niet zeggen als Veenstra hier is.
Lijkt me cool om daar eens bij te zijn!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Venema is weg, dus het mag.
Tevens mag de lijst in de OP ook wel weg worden gehaald, niemand komt hier meer.
[..]
Diegenen die dan aanwezig zijn.
Die hebben gewoon net toevallig die week allemaal een goede single. Kan toch ?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:06 schreef alors het volgende:
[..]
Dit dus, maar volgens Veenstra is het puuuuuuuuur toeval dat door 3fm gesponorde concerten/artiesten megahit worden
Helaas wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:07 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Zit Roosmarijn niet meer in die muziekredactie dan??
wij mogen niet weten hoe dat gaat, we mogen alleen zien wat voor snacks er onder het folie zittenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:07 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Lijkt me cool om daar eens bij te zijn!!Benieuwd hoe dat gaat eigenlijk
Zit Roosmarijn niet meer in die muziekredactie dan??
Haha!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:09 schreef alors het volgende:
[..]
wij mogen niet weten hoe dat gaat, we mogen alleen zien wat voor snacks er onder het folie zitten
Venema is twee dagen geleden voor het laatst op fok! geweestquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Venema is weg, dus het mag.
Tevens mag de lijst in de OP ook wel weg worden gehaald, niemand komt hier meer.
[..]
Diegenen die dan aanwezig zijn.
Ohja, en Timur 2 uur geleden, is om PM's te sturen over topicsquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Venema is twee dagen geleden voor het laatst op fok! geweest. Althans ingelogd
is de megahit ooit uitgelekt?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, en Timur 2 uur geleden, is om PM's te sturen over topics.
Dat verklaart veelquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:00 schreef alors het volgende:
[..]
die dude heeft dat nummer zelf voor MJ geschreven, zulks een legende
Ik denk Help! van The Beatlesquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef guitargirl84 het volgende:
ben nu wel heeeeel benieuwd naar de megahit.. zullen we allemaal gokken?
Ik denk of : Dotan - Daydreamer of Rachel Louise - At the disco
Jullie?
Ja, Rob Stendersquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:19 schreef guitargirl84 het volgende:
i
[..]
is de megahit ooit uitgelekt?
In de lijn slechte muziek als MH zou dit zomaar kunnen inderdaadquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef guitargirl84 het volgende:
Jullie?
Ik zeg Calvin Harrisquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef guitargirl84 het volgende:
Jullie?
Is die tweede een vertaling vanquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef guitargirl84 het volgende:
Jullie?
wehehe, die clip heb ik de afgelopen weken al een keer of 3 hier gedroptquote:
blijft toch het mooiste, niet voorgeproduceerde onzinquote:
ja idd, ze waren zelf ook nerveus, schitterendquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
blijft toch het mooiste, niet voorgeproduceerde onzin
nee joh dat nummer is heeeeel erg rustig, wordt nooit megahitquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:12 schreef Againzender het volgende:
Maria Mena heeft een nieuwe? zal dan wel de MH worden.
Al die zeikplaten lijken op elkaar. Tof wijf volgens mij, maar haar muziek vind ik een stuk minder.
zeiknummers genoeg die mh werden.... maar ik ga voor Calvin Harris!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:16 schreef alors het volgende:
[..]
nee joh dat nummer is heeeeel erg rustig, wordt nooit megahit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:23 schreef Paul-89 het volgende:
Voor wie het gesprek met Maria Mena gemist heeft :
Groetjes,Staat ook gewoon op http://coenensandershow.b(...)ena-aan-de-lijn.html hoor, hoezo nutteloze YouTube filmpjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zijn bijna alle filmpjes nutteloos, want het is toch terug te luisteren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staat ook gewoon op http://coenensandershow.b(...)ena-aan-de-lijn.html hoor, hoezo nutteloze YouTube filmpjes...
Bij veel items hebben de beelden een meerwaarde. Zo is een Playbackdom-filmpje zonder beeld niet erg nuttig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan zijn bijna alle filmpjes nutteloos, want het is toch terug te luisteren.
Hallo vanuit HMH btw.
Dat wel idd, ik zei dan ook 'bijna alle'.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij veel items hebben de beelden een meerwaarde. Zo is een Playbackdom-filmpje zonder beeld niet erg nuttig.
mensen checken al gauw Youtube ook voor de fragment met nutteloos beeld.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wel idd, ik zei dan ook 'bijna alle'.
Gaston? ben jij dat? heb ik de postcodeloterij gewonnen???quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Gaston? ben jij dat? heb ik de postcodeloterij gewonnen???
krijg ik er ook een rijbewijs bij? dat heb ik namelijk niet...quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]En de auto!
![]()
![]()
gefeeeeeeeeeeeeeeeliciteerd!
Geef je een hand ben je gelijk je hele arm kwijtquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
krijg ik er ook een rijbewijs bij? dat heb ik namelijk niet...
de mix v Dj St Paul. weet niet precies wat er allemaal inzit, maar ik heb iig KoL en Solveig met Kele Okeleke gehoord...quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Geef je een hand ben je gelijk je hele arm kwijt
Wat de neuk is dit? klinkt lekker vaag
Jammer van dat begin ja, maar het kan iig bijna niet slechter worden...quote:
quote:
Die zijn idd. erg lekkerquote:
Ik stond relatief vooraan ja.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:55 schreef alors het volgende:
[..]
Pientje
Het was leuk dus?
Stond je een beetje vooraan
coolquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik stond relatief vooraan ja.
Was su-per.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
coolmaar met jouw lengte zal het zicht wel geen probleem zijn geweest
Sorry, ik ben er eentje vanquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:24 schreef alors het volgende:
dat is echt niet eerlijk he, mensen die zoveel kunnen schransen zonder aan te komen.
heb ik ook jaren gehad. tot nu...loop nu langzaam tegen de 30 en ik begin een buikje te krijgen. ik blijf in de breedte vrij smal maar er komt aan de voorkant echt een buikjequote:
Mobieltjes he, bedoelde KOL.quote:
Ja moi kerel!! Hejt tof 'had bij toootooo?? (dat laatste met een Twentse o)quote:
Ja dat snapte ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja moi kerel!! Hejt tof 'had bij toootooo?? (dat laatste met een Twentse o)
Ah, mooi zo mien jong!! Mor'nvrög moar uutsloap'n!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik!!
Onmeunig mooi man, geniet'n!
maak er maar 2 van. al moet ik zeggen de laatste dagen minde.quote:
Vandoag mök gewoon weer noar kantoar om 8uurquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, mooi zo mien jong!! Mor'nvrög moar uutsloap'n!!
Speelden ze alleen oud werk of ook nieuw? Ben ze al jaren uit het oog verloren, wist niet eens dat ze nog bestonden!
Pfff... Hoe krijg je het weg??quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maak er maar 2 van. al moet ik zeggen de laatste dagen minde.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Pfff... Hoe krijg je het weg??![]()
Ik loop na 1 glas 7up al te bulken als een bootwerker![]()
Aw mèn, dat hej niet goed 'eregeld!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vandoag mök gewoon weer noar kantoar om 8uur. (Of zo iets
)
Ze speelden oud en nieuw idd, maar ikzelf ben meer op de hoogte van het nieuwe.
Of nouja, nieuw.. Van de afgelopen jaren dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Aw mèn, dat hej niet goed 'eregeld!!!
Nieuw werk? Zal morgen eens zoeken, ben benieuwd
Dus oe giet goed an de dràànk?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Morgenavond weer, eventjes de kroeg in
Nein man, ik mut nog ried'n!! Mien kontschoppende Pooolooo mut wel heel weer op de Balk an!!quote:
Hier week eem niks op te zegg'nquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nein man, ik mut nog ried'n!! Mien kontschoppende Pooolooo mut wel heel weer op de Balk an!!
Hehehe, uut'eluld!quote:
Volkswagen zo en zoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Hehehe, uut'eluld!![]()
Ga naar Muppelt, moet nog terug in mijn kontschoppendePolo
Absoluut!! Oud dieselbakkie, vaak kapot, maar ben er nog steeds erg wijs meequote:
Drink ik ook welquote:
Ben ff aan het leren op me keyboardquote:
Ah, mooi tijdstip om dat te doen!!quote:
Jahoeoeoeoeoequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:47 schreef TheZapster het volgende:
Is het provincialen-uurtje weer aangebroken?
Kom der bij kom der bijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:47 schreef TheZapster het volgende:
Is het provincialen-uurtje weer aangebroken?
Inderdaad ja!! Fuck de Randstad, yeahquote:
Dat heb je wel eens geiler gezegdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Inderdaad ja!! Fuck de Randstad, yeah![]()
Grapje, niet dat ik half fok over me heen krijg...![]()
spot er maar meequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Inderdaad ja!! Fuck de Randstad, yeah![]()
Grapje, niet dat ik half fok over me heen krijg...![]()
"Fuck de Randstad"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |