Jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hoorde je dat ook ?
Hij dacht dat hij in de zeik werd genomen.
Ik vind ze meestal wel grappigquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:41 schreef Allrounder het volgende:
Die jingle's uit de oude doos, wat is daar de lol van
Sean = Baasquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:48 schreef Allrounder het volgende:
Het Sean Connery's keyboard waar Gerard zo'n lol om heeft.
[ afbeelding ]
Valt toch wel mee? Dat 1 minuut bulletin op Veronica vind ik juist nietsquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:03 schreef themauster het volgende:
Grootste ergernis op 3FM is wel NOS op 3, die journaals duren mij altijd veel te lang.Waar op andere zenders allang weer muziek is is op 3FM nog reclame omdat het nieuwsbulletin zo langdradig is. Ik hou van kort en bondige journaals op het hele uur zoals Novum en ANP. Als ik wat meer nieuws wil weten ga ik wel Radio 1 luisteren
Inderdaad, nogal een zenuwachtig ding.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Dat 1 minuut bulletin op Veronica vind ik juist niets. Er is een vliegtuig neergestort. xx doden en door. Niet eens waar/hoe/wat. Dat is pas irritant
.
Wat ik vreselijker vind is die beat door het nieuws heen.
omg toffffffff, laat wel even weten hoe het was he, en denk aan mij bij Africaquote:
Waarom geen idee, maar ik doe het hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:23 schreef alors het volgende:
[..]
omg toffffffff, laat wel even weten hoe het was he, en denk aan mij bij Africa![]()
![]()
1 is winst toch?quote:
ik vrees ook met grote vrezenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat gefluit, ik zeg je; dit is MH.
Denk het ook jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat gefluit, ik zeg je; dit is MH.
Ben geen Toto-fan maar ze hebben ooit dit briljante nummer gemaaktquote:
Sowiesoquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben geen Toto-fan maar ze hebben ooit dit briljante nummer gemaaktStaat heel hoog in mijn top10 van favoriete nummers.
Ik vind het gefluit juist wel geinig, vorige liedje was beter, maar dit is wel vrolijker! Ik denk ook megahit.. wanneer wordt dat bekend gemaakt ook alweer?quote:
Vrijdag rond 16.20quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:45 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Ik vind het gefluit juist wel geinig, vorige liedje was beter, maar dit is wel vrolijker! Ik denk ook megahit.. wanneer wordt dat bekend gemaakt ook alweer?
Wat zouden andere kanshebbers kunnen zijn dan? Misschien Rachel Louise? (wel saai liedje)quote:
Ze zullen zeker weer al hun zeiknummers spelenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso, jammer dat ze hem niet spelen.
Anouk, elke week weerquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:47 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Wat zouden andere kanshebbers kunnen zijn dan? Misschien Rachel Louise? (wel saai liedje)
ksssstttquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze zullen zeker weer al hun zeiknummers spelen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze zullen zeker weer al hun zeiknummers spelen
SPOILER: SetlistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat maar tegen 3FMquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:49 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Nee toch niet weeeeer Anouk??? Geef nieuw talent eens de kans!!
Dotan, Anouk of Sak Noel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:50 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Welke denk jij dat het wordt dan??
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]Geen I'll supply the love of Mushanga maar wel een Michael Jackson en Bob Marley-cover spelenSPOILER: SetlistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Raad je het vaak goed? Is er geen poule voor het raden van de megahit?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dotan, Anouk of Sak Noel.
Ik hoop Bounce van Calvin Harris ft Kelis.
Mushangaquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Geen I'll supply the love of Mushanga maar wel een Michael Jackson en Bob Marley-cover spelen
3FM een poosje volgende is de MH vaak niet heel moeilijk nee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:54 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Raad je het vaak goed? Is er geen poule voor het raden van de megahit?
Jammer! Ik denk toch wel Dotan als megahit dan.. jij ook? Dat fluitje is wel catchy...quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
3FM een poosje volgende is de MH vaak niet heel moeilijk nee.
Er is hier een pagina met een poll; http://www.3fmfan.nl/page/polls maar Sirolf update hem niet echt meer.
De eerste stap om MH te worden is een DJ nou ja je weet wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:49 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Nee toch niet weeeeer Anouk??? Geef nieuw talent eens de kans!!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Geen I'll supply the love of Mushanga maar wel een Michael Jackson en Bob Marley-cover spelen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:00 schreef borisz het volgende:
[..]
De eerste stap om MH te worden is een DJ nou ja je weet wel.
De DJ's tijdens het DJoverleg op woensdagmiddag.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Haha, maar wie bepaalt het dan eigenlijk??
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Haha, maar wie bepaalt het dan eigenlijk??
Alle dj's? of de belangrijksten?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:04 schreef borisz het volgende:
[..]
De DJ's tijdens het DJoverleg op woensdagmiddag.
Venema is weg, dus het mag.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat moet je niet zeggen als Veenstra hier is.
Diegenen die dan aanwezig zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Alle dj's? of de belangrijksten?
Dit dus, maar volgens Veenstra is het puuuuuuuuur toeval dat door 3fm gesponsorde concerten/artiesten megahit wordenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat moet je niet zeggen als Veenstra hier is.
Lijkt me cool om daar eens bij te zijn!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Venema is weg, dus het mag.
Tevens mag de lijst in de OP ook wel weg worden gehaald, niemand komt hier meer.
[..]
Diegenen die dan aanwezig zijn.
Die hebben gewoon net toevallig die week allemaal een goede single. Kan toch ?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:06 schreef alors het volgende:
[..]
Dit dus, maar volgens Veenstra is het puuuuuuuuur toeval dat door 3fm gesponorde concerten/artiesten megahit worden
Helaas wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:07 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Zit Roosmarijn niet meer in die muziekredactie dan??
wij mogen niet weten hoe dat gaat, we mogen alleen zien wat voor snacks er onder het folie zittenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:07 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Lijkt me cool om daar eens bij te zijn!!Benieuwd hoe dat gaat eigenlijk
Zit Roosmarijn niet meer in die muziekredactie dan??
Haha!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:09 schreef alors het volgende:
[..]
wij mogen niet weten hoe dat gaat, we mogen alleen zien wat voor snacks er onder het folie zitten
Venema is twee dagen geleden voor het laatst op fok! geweestquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Venema is weg, dus het mag.
Tevens mag de lijst in de OP ook wel weg worden gehaald, niemand komt hier meer.
[..]
Diegenen die dan aanwezig zijn.
Ohja, en Timur 2 uur geleden, is om PM's te sturen over topicsquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Venema is twee dagen geleden voor het laatst op fok! geweest. Althans ingelogd
is de megahit ooit uitgelekt?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, en Timur 2 uur geleden, is om PM's te sturen over topics.
Dat verklaart veelquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:00 schreef alors het volgende:
[..]
die dude heeft dat nummer zelf voor MJ geschreven, zulks een legende
Ik denk Help! van The Beatlesquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef guitargirl84 het volgende:
ben nu wel heeeeel benieuwd naar de megahit.. zullen we allemaal gokken?
Ik denk of : Dotan - Daydreamer of Rachel Louise - At the disco
Jullie?
Ja, Rob Stendersquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:19 schreef guitargirl84 het volgende:
i
[..]
is de megahit ooit uitgelekt?
In de lijn slechte muziek als MH zou dit zomaar kunnen inderdaadquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef guitargirl84 het volgende:
Jullie?
Ik zeg Calvin Harrisquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef guitargirl84 het volgende:
Jullie?
Is die tweede een vertaling vanquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef guitargirl84 het volgende:
Jullie?
wehehe, die clip heb ik de afgelopen weken al een keer of 3 hier gedroptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |