Ah, mooi zo mien jong!! Mor'nvrög moar uutsloap'n!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik!!
Onmeunig mooi man, geniet'n!
maak er maar 2 van. al moet ik zeggen de laatste dagen minde.quote:
Vandoag mök gewoon weer noar kantoar om 8uurquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, mooi zo mien jong!! Mor'nvrög moar uutsloap'n!!
Speelden ze alleen oud werk of ook nieuw? Ben ze al jaren uit het oog verloren, wist niet eens dat ze nog bestonden!
Pfff... Hoe krijg je het weg??quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maak er maar 2 van. al moet ik zeggen de laatste dagen minde.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Pfff... Hoe krijg je het weg??![]()
Ik loop na 1 glas 7up al te bulken als een bootwerker![]()
Aw mèn, dat hej niet goed 'eregeld!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vandoag mök gewoon weer noar kantoar om 8uur. (Of zo iets
)
Ze speelden oud en nieuw idd, maar ikzelf ben meer op de hoogte van het nieuwe.
Of nouja, nieuw.. Van de afgelopen jaren dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Aw mèn, dat hej niet goed 'eregeld!!!
Nieuw werk? Zal morgen eens zoeken, ben benieuwd
Dus oe giet goed an de dràànk?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Morgenavond weer, eventjes de kroeg in
Nein man, ik mut nog ried'n!! Mien kontschoppende Pooolooo mut wel heel weer op de Balk an!!quote:
Hier week eem niks op te zegg'nquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nein man, ik mut nog ried'n!! Mien kontschoppende Pooolooo mut wel heel weer op de Balk an!!
Hehehe, uut'eluld!quote:
Volkswagen zo en zoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Hehehe, uut'eluld!![]()
Ga naar Muppelt, moet nog terug in mijn kontschoppendePolo
Absoluut!! Oud dieselbakkie, vaak kapot, maar ben er nog steeds erg wijs meequote:
Drink ik ook welquote:
Ben ff aan het leren op me keyboardquote:
Ah, mooi tijdstip om dat te doen!!quote:
Jahoeoeoeoeoequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:47 schreef TheZapster het volgende:
Is het provincialen-uurtje weer aangebroken?
Kom der bij kom der bijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:47 schreef TheZapster het volgende:
Is het provincialen-uurtje weer aangebroken?
Inderdaad ja!! Fuck de Randstad, yeahquote:
Dat heb je wel eens geiler gezegdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Inderdaad ja!! Fuck de Randstad, yeah![]()
Grapje, niet dat ik half fok over me heen krijg...![]()
spot er maar meequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Inderdaad ja!! Fuck de Randstad, yeah![]()
Grapje, niet dat ik half fok over me heen krijg...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |